Денят си започна напрегнато още от малките часове,нещо ме въртеше рамото(травмичка)-та се омотавах с чаршафите още от 1-2 през нощта.Другият ми дразнител-жената,"шушка" се насам-натам из нощите,зер рано с приятелка ще тръгват на път(ние сме малко "модерно" семейство и кратките отпуски си ги планираме включвайки само персоните си

).Уж раничко,към 3 часа ще тръгват с "новата" кола на другото момиче(барабар с чавенце и прикачен инвентар за него).Колицата-Поло..ся точно мотора е май 1.4,8в.,'99г. с..климатик..(допълнение-код APQ,с верижка на маслената помпа).Съответно бе предпочетено средство пред бензиновия ABS на жената,щото е поочукан "ботур".
Е,нейсе към 7 сабахле се изнизаха,аз си изпих един аулин за рамото и след 20-на минути си спях спокойно(нали е и събота).Колко да спя в събота..ами в 10 вече правех кросче из парка(белким не ме повтори рамото довечера..)..тук-там и към 12 на обед се звъни..ма на "пожар"

.Мойте хора,вече около Пловдив(бах'ти скоростта,ба'ти туткавата работа..женска)-ама проблееем-колата казала "ПИУ,ПИУ..." и лампа като "лейка" мигааа.Понеже знам,че имат познати в региона,съветвам да минат през сервизче и да им огледат маслена система,да замерят там налягане..и т.н.Сервизчето в Пловдив(по инфо от тях ) е "Дани"-ни го знам ни нищо,но хората мерили,датчик свалили и открили под него коричка старо нагоряло масло,направили един Ваг_Ком,и ги отпратили по живо-здраво.Нашите докладват:"караме към Ст.З.-130-140,всичко е наред.."...да,ама не!Някъде около С.З. колата пак казва "пиу",ама този път и мотора казва "мяу"!Трака на дизел и е ясно,че така не става...пак познати(господ само здраве и пари да им дава!)-попритеглили ги и ся..кво!?Ами,казват ми,пали Голфа и тръгвай да сменяме превозното средство!И аз ,кво да кажа,извадих си "тайната" 50-левка,сипах горивце и газ към Пловдив...Начи,не бях го надувал тоя Голф..колко му е душицата-90-на коня,но тоя път на места ги впрягах всичките(нал е на жената

),мога да твърдя-на моменти съм бил най-бързия Г3 на тракия,защото малко преди Пловдив се закотвих на 160+ и само в лява лента.Зер ся ми е паднал,да го тествам..та да видят що е то "сигурна" кола...гърненце малко припърда,ма не е болка.Та лети "белият бойлер"(набор '92,градско добиче),подминава Пловдив и малко преди Чирпан почвам да ровя за ГСМ-а,да уточним къде са в Ст.З.Поотпуснах малко оборотите...и...

-Голфа също каза "ПИУ" и му мигна "лейката"-един или два пъти..никога не съм го виждал за 6 години!Та ги осведомявам за "извънземни" ,които събират голфове и поло в Ст.Загора,за претопяване ли....извънземна му работа,но карам натам още един
Свалих леко режима,малко парно на "+35 градуса на сянка"

,лека почивка на OMV-Чирпан и белият лебед продължи сякаш нищо не е станало...след около 40-на минути ги намерих на едно "ЕКО" на входа на СТ.Загора.
Претовариха багажи,мен ме върнаха до Пловдив да си гоня рейс за София(а се надявах тайно..дали пък няма да стигна до морето чак

)....
Сюжет за малък разказ,безмислен...НО,аз
имам ИЗВОД!И той е:магистралата е "убиец" за стари коли!Ако някой нещо иска да си купи на старо-нека да прежали лев и да я пусне 100-на километра в такъв режим..ако има нещо-ще се покаже,такъв тест никакъв компютър не може да направи!!!Голфа-горе-долу го удържа(но си знам,че не става вече дъртюхата),ама Половера получи инфаркт!
Ако бях написал само последните 4-5 реда,едва ли ще звучи сериозно,затова започнах отдалеч.
А ко се сметне за досадно-трийте,но мисля че има някакъв емпиричен опит,нужен като се купува стар автомобил.
Последни сведения_Голфа се "пече" някъде около Влас вече,но по пътя си е изпърдял ауспусите

,та около Айтос някъде са ги сменяли..абе луда работа ,ви казвам

Това да му е "кусурът",че май ще прави круиз и през цяла Северна България на връщане(ми каза едно пиле..)...оффф,ако оцелее-ще го измия собственоръчно.
Някъде след Вакарел,около 13ч..ако още някой е видял смазаният моторист..не разбрах,това до мотора каската ли беше или част от тялото,с кръгла форма
