


За тунинга
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За тунинга
Темата е копие от Опел форума,та всеки да си изкаже мнението,какво рaзбира под тази дума.Става дума за външен и двигателен,абе всеки как го разбира!
Последна промяна от sin orel C20XE на Чет 25 яну 2007 19:31, променено общо 1 път.
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
dude написа:е за мен не е тунинг да туриш един накрайник от 25 лева на гърнето и некакви мрежички на предната решетка и на мястото на халогените
То за това си има и едно друго определение "Пернишки тЮнинг"

Лично мое мнение е че тунинг колата не е задължително да изглежда добре но е задължително да ускорява като булид (поне)



Аз маиче се поодплеснах ама кво да се прави та на въпроса какво разбирам под тунинг САМО И ЕДИНСТВЕНО СИЛОВА ДОРАБОТКА НА ДВИГАТЕЛ И СЪОТВЕТНО ХОДОВА ЧАСТ СПИРАЧКИ И Т.Н. СИСТЕМИ ПО АВТОМОБИЛА ВОДЕЩИ ДО ПОДОБРЯВАНЕ НА ДИНАМИЧНИТЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА АВТОМОБИЛА всичко останало са гъзариики и шукариики (поне според мен) !!!
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Cee
- Мнения: 1366
- Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател: AMX
- Местоположение: София
Еми начи попринцип на Немски това осначава нещо допалнително,в смилъс че примерно Tuning Car-до уборудвана кола!! а поне за мене истинския тунинг не е оптичния а този на двигателя или доуборудването на дигателя !!!
:):):)А пак най мразя като почнат да слагат некви лентички,лепенки и много много други,ужаш тва си е ...... немам думи !!!!
:):):):)


Последна промяна от Cee на Съб 13 яну 2007 13:43, променено общо 1 път.
Тунинга за мене е кристални фарове,стопове и най-важното едни яки джанти заедно със спортното окачване към тях
Това за начало,а и по принцип нищо друго да не направиш си е повече от доволно
Вече ако имам повече пари и колата е двувалка(най-малко) с густо и едно турбо и забивам ама направено кадърно със всичките му шукарии и колата заспива,съединител по мярка,нова генерация,чип и нищо друго не и трябва
Поне аз това намирам за достатъчно
Имам приятели с БМВ-та дадоха по 1000лв за М-пакет брони,прагове и т.н ама пари не им останаха за яки джанти и сега колите им приличат като космическия кораб на Дарт Вейдър
За тия пари по едни яки джанти да бяха сложили 100 пъти по-добре щяха да им изглеждат колите 


Вече ако имам повече пари и колата е двувалка(най-малко) с густо и едно турбо и забивам ама направено кадърно със всичките му шукарии и колата заспива,съединител по мярка,нова генерация,чип и нищо друго не и трябва


Имам приятели с БМВ-та дадоха по 1000лв за М-пакет брони,прагове и т.н ама пари не им останаха за яки джанти и сега колите им приличат като космическия кораб на Дарт Вейдър




Последна промяна от dxd на Съб 13 яну 2007 15:24, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Plamen_VR6 написа:Цитирам колегата Пацо, това покрива и моето виждане по въпроса:paco написа:Всеки един тунингован автомобил е уникален сам по себе си. Той е съчетание от знание, умения и възгледи на ентусиаста дето го зглобява.
Мдааа доста добре казано.Оттук нататък 95% от "БГ тунингите" отпадат като такива.Само ще добавя вкус и планиране на нещата отведнъж
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Светещи пръскалки, никелирани дръжки на вратите, дори в мобиле гледах кола с екстра - чисто нова щора на задния прозорец, задължително напръскани със спрей стопове и фарове, цветни габарити, по възможност от тия червените та като караш вечер напред само на габарити и хората да си мислят че караш назад
заблуда на противника.
Малко неони под колата за да се виждат колкото са ти стари и очукани джантите вечер. Задължително голямо анти-крило или квото е там че другите да си мислят че ги изпреварва самоует. Поставка за телефон и за чаша задължително на предния джам за да се вижда старата нокия. Разпробито с бор машина изгнило гърне и лепенка REMUS
. После заварявани на това гърне двойни накрайници.
И тн. и тн.
За съжалиние това е тунинга при нас.
Но доколкото разбирам и частите не са ни много евтини за да има по-добър. 









Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта