Здравейте,
Някой ако има идея(чул, видял, разбрал) дали са еднакви. Става дума за голф 2/3 и ибиза 95 година.
еднакви ли са аморт.на голф и ибиза и /ВЪПРОС ЗА ПРУЖИНИ/new
- group®
- Темерут
- Мнения: 10082
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
еднакви ли са аморт.на голф и ибиза и /ВЪПРОС ЗА ПРУЖИНИ/new
Последна промяна от group® на Пон 12 фев 2007 12:29, променено общо 1 път.
Според мен ще са еднакви с тези на ФВ Поло ,тъй като са на обща платформа ина практика използваната техника и в двата модела е напълно идентична,само екстериора им е различен.Не знам защо повечето хора са си втълпили,че ибисата е еквивалент на голфа,при положение,че двата автомобила са в различни класове.Общи части между ибиса и голф може да има доколкото голф и поло ползват някои общи части.В случай,че амортисьорите на голф и поло са еднакви ,то ще станат и на ибисата,макар че голфа е по-тежък и предполагам ще е с различни характеристики на амортисьорите.На платформата на голф 3 /някъде го дават дори на платформата на Г2/се прави сеат толедо /стария модел до 97-8/,а след това леон и толедо са на платформата на Г4.
vw16v написа:Според мен ще са еднакви с тези на ФВ Поло ,тъй като са на обща платформа ина практика използваната техника и в двата модела е напълно идентична,само екстериора им е различен.Не знам защо повечето хора са си втълпили,че ибисата е еквивалент на голфа,при положение,че двата автомобила са в различни класове.Общи части между ибиса и голф може да има доколкото голф и поло ползват някои общи части.В случай,че амортисьорите на голф и поло са еднакви ,то ще станат и на ибисата,макар че голфа е по-тежък и предполагам ще е с различни характеристики на амортисьорите.На платформата на голф 3 /някъде го дават дори на платформата на Г2/се прави сеат толедо /стария модел до 97-8/,а след това леон и толедо са на платформата на Г4.
Поразгледайте малко преди да давате съвети и да заблуждавате хората!
Купето на Сеат Ибиза е като на Поло, но окачването е като на Голф! Все пак няма Поло 1.8 или 1.9! И точно тези модели с "големите" двигатели на Ибиза ползват амортисьори на Голф (1Н0 413 031), но малките двигатели използват други (6К0 413 031).
vw16v написа:
Според мен ще са еднакви с тези на ФВ Поло ,тъй като са на обща платформа ина практика използваната техника и в двата модела е напълно идентична,само екстериора им е различен.Не знам защо повечето хора са си втълпили,че ибисата е еквивалент на голфа,при положение,че двата автомобила са в различни класове.Общи части между ибиса и голф може да има доколкото голф и поло ползват някои общи части.В случай,че амортисьорите на голф и поло са еднакви ,то ще станат и на ибисата,макар че голфа е по-тежък и предполагам ще е с различни характеристики на амортисьорите.На платформата на голф 3 /някъде го дават дори на платформата на Г2/се прави сеат толедо /стария модел до 97-8/,а след това леон и толедо са на платформата на Г4.
Поразгледайте малко преди да давате съвети и да заблуждавате хората!
Купето на Сеат Ибиза е като на Поло, но окачването е като на Голф! Все пак няма Поло 1.8 или 1.9! И точно тези модели с "големите" двигатели на Ибиза ползват амортисьори на Голф (1Н0 413 031), но малките двигатели използват други (6К0 413 031).
Четете по -внимателно преди да обвинявате другите,че заблуждават хората.Колегата във въпроса си е посочил само ,че става дума за ибиса 95 г.,никъде не пише дали е с голям или малък мотор.Поло с 1.9 мотор има,какъв според теб е дизела ,който се слага в поло 95 г.Иначе браво на тебе,че си посочил точно амортисьорите,в ЕТКА всичко си пише,ама пусто аз като не мога да ги запомня наизуст

- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
За да си 100% сигурен, провери примерно тук каталожните номера на амортисьорите, които те интересуват - ако номерата съвпадат, нещата са ясни...
- group®
- Темерут
- Мнения: 10082
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Благодаря за отговорите. Бяха ми много полезни
Сега имам и друг въпрос и реших да използвам отново тази тема.
Едно момче идва да гледа пружините които продавам и сравнява горния отвор на предните пружини(последната намотка). Оказа се, че на моите отвора е по-малък с около 1см(диаметър). Неговите пружини бяха спортни айбах. Донесе и 'леглото' на което лягат пружините(към купето - металното) и то беше по-голямо и неставаше на моите. Та въпроса ми е кое не е наред
Моите пружини са от голф3 и неговите. Различни са 'леглата' за спортни и обикновенни или ...?

Сега имам и друг въпрос и реших да използвам отново тази тема.
Едно момче идва да гледа пружините които продавам и сравнява горния отвор на предните пружини(последната намотка). Оказа се, че на моите отвора е по-малък с около 1см(диаметър). Неговите пружини бяха спортни айбах. Донесе и 'леглото' на което лягат пружините(към купето - металното) и то беше по-голямо и неставаше на моите. Та въпроса ми е кое не е наред

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта