еднакви ли са аморт.на голф и ибиза и /ВЪПРОС ЗА ПРУЖИНИ/new

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10082
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

еднакви ли са аморт.на голф и ибиза и /ВЪПРОС ЗА ПРУЖИНИ/new

Мнениеот group® » Сря 07 фев 2007 14:06


Здравейте,
Някой ако има идея(чул, видял, разбрал) дали са еднакви. Става дума за голф 2/3 и ибиза 95 година.

Последна промяна от group® на Пон 12 фев 2007 12:29, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Сря 07 фев 2007 15:10


Според мен ще са еднакви с тези на ФВ Поло ,тъй като са на обща платформа ина практика използваната техника и в двата модела е напълно идентична,само екстериора им е различен.Не знам защо повечето хора са си втълпили,че ибисата е еквивалент на голфа,при положение,че двата автомобила са в различни класове.Общи части между ибиса и голф може да има доколкото голф и поло ползват някои общи части.В случай,че амортисьорите на голф и поло са еднакви ,то ще станат и на ибисата,макар че голфа е по-тежък и предполагам ще е с различни характеристики на амортисьорите.На платформата на голф 3 /някъде го дават дори на платформата на Г2/се прави сеат толедо /стария модел до 97-8/,а след това леон и толедо са на платформата на Г4.


Потребителски аватар
Bliznak
Мнения: 945
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 16:26
Автомобил: MK6 Golf GTI
Двигател: 2010
Местоположение: София

Мнениеот Bliznak » Сря 07 фев 2007 15:33


vw16v написа:Според мен ще са еднакви с тези на ФВ Поло...


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10082
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 07 фев 2007 16:44


благодаря :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 07 фев 2007 22:45


еднакви са


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10082
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 07 фев 2007 22:46


niks76 написа:еднакви са

сигурен ли си :?:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 07 фев 2007 22:53


аха :wink:


stilko
Мнения: 604
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stilko » Чет 08 фев 2007 0:51


vw16v написа:Според мен ще са еднакви с тези на ФВ Поло ,тъй като са на обща платформа ина практика използваната техника и в двата модела е напълно идентична,само екстериора им е различен.Не знам защо повечето хора са си втълпили,че ибисата е еквивалент на голфа,при положение,че двата автомобила са в различни класове.Общи части между ибиса и голф може да има доколкото голф и поло ползват някои общи части.В случай,че амортисьорите на голф и поло са еднакви ,то ще станат и на ибисата,макар че голфа е по-тежък и предполагам ще е с различни характеристики на амортисьорите.На платформата на голф 3 /някъде го дават дори на платформата на Г2/се прави сеат толедо /стария модел до 97-8/,а след това леон и толедо са на платформата на Г4.

Поразгледайте малко преди да давате съвети и да заблуждавате хората!
Купето на Сеат Ибиза е като на Поло, но окачването е като на Голф! Все пак няма Поло 1.8 или 1.9! И точно тези модели с "големите" двигатели на Ибиза ползват амортисьори на Голф (1Н0 413 031), но малките двигатели използват други (6К0 413 031).


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Чет 08 фев 2007 10:38


vw16v написа:
Според мен ще са еднакви с тези на ФВ Поло ,тъй като са на обща платформа ина практика използваната техника и в двата модела е напълно идентична,само екстериора им е различен.Не знам защо повечето хора са си втълпили,че ибисата е еквивалент на голфа,при положение,че двата автомобила са в различни класове.Общи части между ибиса и голф може да има доколкото голф и поло ползват някои общи части.В случай,че амортисьорите на голф и поло са еднакви ,то ще станат и на ибисата,макар че голфа е по-тежък и предполагам ще е с различни характеристики на амортисьорите.На платформата на голф 3 /някъде го дават дори на платформата на Г2/се прави сеат толедо /стария модел до 97-8/,а след това леон и толедо са на платформата на Г4.

Поразгледайте малко преди да давате съвети и да заблуждавате хората!
Купето на Сеат Ибиза е като на Поло, но окачването е като на Голф! Все пак няма Поло 1.8 или 1.9! И точно тези модели с "големите" двигатели на Ибиза ползват амортисьори на Голф (1Н0 413 031), но малките двигатели използват други (6К0 413 031).

Четете по -внимателно преди да обвинявате другите,че заблуждават хората.Колегата във въпроса си е посочил само ,че става дума за ибиса 95 г.,никъде не пише дали е с голям или малък мотор.Поло с 1.9 мотор има,какъв според теб е дизела ,който се слага в поло 95 г.Иначе браво на тебе,че си посочил точно амортисьорите,в ЕТКА всичко си пише,ама пусто аз като не мога да ги запомня наизуст :wink:


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10082
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 08 фев 2007 10:58


Ибизата е с 1.4 мотор, но едва ли има някакво значение. Все едно на ABD-то на бобо7 да са различно амортисьорите :lol:


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пет 09 фев 2007 16:44


За да си 100% сигурен, провери примерно тук каталожните номера на амортисьорите, които те интересуват - ако номерата съвпадат, нещата са ясни...


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10082
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 12 фев 2007 12:37


Благодаря за отговорите. Бяха ми много полезни ;)


Сега имам и друг въпрос и реших да използвам отново тази тема.
Едно момче идва да гледа пружините които продавам и сравнява горния отвор на предните пружини(последната намотка). Оказа се, че на моите отвора е по-малък с около 1см(диаметър). Неговите пружини бяха спортни айбах. Донесе и 'леглото' на което лягат пружините(към купето - металното) и то беше по-голямо и неставаше на моите. Та въпроса ми е кое не е наред :roll: Моите пружини са от голф3 и неговите. Различни са 'леглата' за спортни и обикновенни или ...?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 12 фев 2007 12:38


разли4ни са леглата


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10082
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 12 фев 2007 12:41


niks76 написа:разли4ни са леглата


... между спортни и обикновенни ли?
Ако е така то знаеш ли колко струват тези легла и намират ли се лесно?
Питам от името на това момче, че гледам се притесни че няма да станат ;)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта