Спешен въпрос

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
vardul4o
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 24 яну 2014 20:05
Автомобил:
Двигател:

Спешен въпрос

Мнениеот vardul4o » Пет 16 май 2014 19:24


Колеги искам да попитам някои може ли да ми каже каква е разликата между двата мотора 2Е-2.0-115к.с и АГГ-2,0-115к.с или къде точно се намира датчика на коляновия вал и на двата мотора и по точно дали е на едно и също място




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Спешен въпрос

Мнениеот stefan4o » Пет 16 май 2014 19:28


Поправи си заглавието. Едва ли е на умиране работата.
Разликата е в инжекциона - на 2Е е фулгруп, на другия - секвенциален. Доколкото имам информация 2Е няма датчик на кол.вал.
Има и разлики в буталата, имаше снимки из форума - при АГГ мисля бяха по-малки и респ.леки или беше обратното, не си спомням добре :mhihi


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Спешен въпрос

Мнениеот kris11 » Пет 16 май 2014 19:33


2Е 4 пикаещи едновремемно дюзи, АГГ мултипойнт - впръскване поеденично от всяка дюза според момента на сгъстяването . Коренно различни инжекции.Има тазлика в главите. Диаметъта на клапаните е различен, ъглите на отваряне и затваряне на см и изп. клапани за 2 та вида двигатели е различна.Има разлика и в буталата.. Макс. въртящ момент при АГГ е още на 2400 об/мин , а на 2е 3400 и нагоре.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Спешен въпрос

Мнениеот radotom » Пет 16 май 2014 19:51




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: Спешен въпрос

Мнениеот vasstop » Съб 17 май 2014 13:28


kris11 написа:2Е 4 пикаещи едновремемно дюзи, АГГ мултипойнт - впръскване поеденично от всяка дюза според момента на сгъстяването . Коренно различни инжекции.Има тазлика в главите. Диаметъта на клапаните е различен, ъглите на отваряне и затваряне на см и изп. клапани за 2 та вида двигатели е различна.Има разлика и в буталата.. Макс. въртящ момент при АГГ е още на 2400 об/мин , а на 2е 3400 и нагоре.
Малка корекция на удебеленото:
AGG - 166nm/2600rmp
2E - 166nm/3200rpm
Източник:
http://www.doppel-wobber.de/forum/Information_124_VW-Golf-Motoren.html



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта