Спешен въпрос
Спешен въпрос
Колеги искам да попитам някои може ли да ми каже каква е разликата между двата мотора 2Е-2.0-115к.с и АГГ-2,0-115к.с или къде точно се намира датчика на коляновия вал и на двата мотора и по точно дали е на едно и също място
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Спешен въпрос
Поправи си заглавието. Едва ли е на умиране работата.
Разликата е в инжекциона - на 2Е е фулгруп, на другия - секвенциален. Доколкото имам информация 2Е няма датчик на кол.вал.
Има и разлики в буталата, имаше снимки из форума - при АГГ мисля бяха по-малки и респ.леки или беше обратното, не си спомням добре
Разликата е в инжекциона - на 2Е е фулгруп, на другия - секвенциален. Доколкото имам информация 2Е няма датчик на кол.вал.
Има и разлики в буталата, имаше снимки из форума - при АГГ мисля бяха по-малки и респ.леки или беше обратното, не си спомням добре

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Спешен въпрос
2Е 4 пикаещи едновремемно дюзи, АГГ мултипойнт - впръскване поеденично от всяка дюза според момента на сгъстяването . Коренно различни инжекции.Има тазлика в главите. Диаметъта на клапаните е различен, ъглите на отваряне и затваряне на см и изп. клапани за 2 та вида двигатели е различна.Има разлика и в буталата.. Макс. въртящ момент при АГГ е още на 2400 об/мин , а на 2е 3400 и нагоре.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Спешен въпрос
Малка корекция на удебеленото:kris11 написа:2Е 4 пикаещи едновремемно дюзи, АГГ мултипойнт - впръскване поеденично от всяка дюза според момента на сгъстяването . Коренно различни инжекции.Има тазлика в главите. Диаметъта на клапаните е различен, ъглите на отваряне и затваряне на см и изп. клапани за 2 та вида двигатели е различна.Има разлика и в буталата.. Макс. въртящ момент при АГГ е още на 2400 об/мин , а на 2е 3400 и нагоре.
AGG - 166nm/2600rmp
2E - 166nm/3200rpm
Източник:
http://www.doppel-wobber.de/forum/Information_124_VW-Golf-Motoren.html
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта