
Монтаж на маслен охладител на 1.8т
-
phantom_
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Монтаж на маслен радиатор на 1.8т
По принцип най добре ще е да хванеш потока от филтъра(от там минава всичкото масло)там би трябвало да имаш охладител,но ако искаш допълнително охлаждане ще трябва някакъв адаптер да се измисли
А за потока към турбото не е препоръчително според мен защото там е с налягане
По добре след него 

- buller
- Мнения: 2198
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: Audi_Q5 FY
- Двигател: DJYA 2020
- Местоположение: София
Re: Монтаж на маслен охладител на 1.8т
А за какво е цялата операция?
Светвал ли ти е зумера за маслото като си я настъпвал?
Заводски е проектирано какво и как - предполагам оптимални температури на масло, големина на охладителя, маслени магистрали и т.н.
Аз лично не бих търсил под вола теле при работеща и изправна кола да "ъпгрейдвам" безпроблемен двигател, че накрая може да имаш я избило масло, я нещо друго.
Светвал ли ти е зумера за маслото като си я настъпвал?
Заводски е проектирано какво и как - предполагам оптимални температури на масло, големина на охладителя, маслени магистрали и т.н.
Аз лично не бих търсил под вола теле при работеща и изправна кола да "ъпгрейдвам" безпроблемен двигател, че накрая може да имаш я избило масло, я нещо друго.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Монтаж на маслен охладител на 1.8т
На моят мотор 2Е охладителят на маслото е на блока / основата на масления филтър/.Няма никакви маркучи за масло / защо ли /.Маслената магистрала е с минимално удължаване и охладителя работи постоянно.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта