Надявам се че няма да ме извергнете защото изневерих на VAG GROUP. Като мое оправдание ще изтъкна че последните пет коли ми бяха от групата!
Снимки имам в гаража. Няма да се разсърдя ако я оцените

BMW, E87, 120d, 2005 година, цвят Black Sapphire металик
Двигател, трансмисия и други технически спецификации:
Common rail, 2,0 дизел с двуфазно впръскване на горивото под много високо налягане, 120 kW, 163 hp, 340 Nm, турбо с променлива геометрия на лопатките, норма EURO 4;
Задно предаване;
6 степенна автоматична скоростна кутия със стептроник;
Вентилирани дискове на спирачките (предни и задни);
Bi –Xenon фарове с т.н. габарити Angel eyes и фарове за мъгла;
Спортно М – окачване (заводско изпълнение, колата е с 15 мм по-ниска и малко по-твърда при неравности);
Системи за брзопасност:
8 еърбега;
DSC което включва:
ABS,
CBC (контрол на спирането в завой),
DSB (динамичен контрол при спиране),
ASC+T (динамичен контрол на стабилността),
DTC (динамичен контрол на сцеплението),
Блокаж на диференциала;
Дисплей показващ спирачното усилие и задни стоп светлини с различна сила в зависимост от интензитета на спирането;
Екстериор:
Всички детайли са боядисани в цвета на купето;
17” джанти (оригинални, модел V-spoke 141) с run on flat tyres (гумите ще ги сменя с нормални за повече комфорт). Нямам резревна гума, а и в багазника и под него не е предвидено място за такава (направо не е за вярване);
Огледала с подгрев, пръскалки за миене на стъклата с подгрев;
Система за миене на фаровете;
Интериор:
Стартиране на двигателя със START бутон;
Кожен салон от два типа естествена кожа – сива (Alaskagray);
Предни спортни седалки (рекаро) с един милион регулации;
Интериорна линия – Titanium matt;
Кожен спортен волан, кожен скоростен лост, кожена ръчна спирачка;
Подлакътник между предните седалки
Двузонов климатроник;
CD Business – 4 широколентови тонколони и два вградени сублуфера под седалките;
AUX in вход за интегриране на всякакъв вид MP3 плеъри;
Пълне ел. пакет и комфорт пакет;
Огледало за задно виждане с антизаслепяващ ефект;
Борд компютър, който освен обичайната информация, прави и пълен сервизен чек на цялата кола (показва всички компоненти на колата , и за да ме разберете правилно – нямам индикатор за температурата на водата в двигателя, защото го показва компа, мога да проверя дори състоянието на катализатора и състоянието на задните накладки като ми показва дори след колко километра трябва да ги сменя);