


На къде върви марката VW
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
На къде върви марката VW
Разочарованието ми няма граници, всяка втора тема в дизелови агрегати е смяна на маховик или тресе съединителя,което е пак водещо на там.Не разбраха ли швабите, че този консуматив скапва легендарната здравина на колите с тази марка.Следващата ми кола няма да е VW= със сигурност.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: На къде върви марката VW
Замислял ли си се, че в БГ предимно се внасят автомобили, които рядко са на по - малко от 350 000км?
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: На къде върви марката VW
То да беше само това. Турбини, зацапани геометрии, шестограми на маслени помпи, бензиновите - маслояди. Колкото по-нова толкова по-голям боклук. Криза, какво да се прави, на 5г трябва да се сменят, а след това да ги вземаме ние и да берем ядове. За 5г са навъртели минимум 300 000км., то почти толкова им е живота на по-масовите модели, най-много още 200 000 с голям зор и много средства. Лошо е, че неможем да си позволим чисто нови.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: На къде върви марката VW
Това се отнася за всеки един дизелов автомобил, особенно тези втора ръка на 10+++ години и м/у 500хил и 1млн. км. реален пробег!
Турбо, маховик, помпи, дюзи и т.н. няма нищо вечно, всеки един компонент особенно тези които са подложени на голямо натоварване рано или късно ( в зависимост от инжинерната мисъл) вложена в него се скапва. Това че ние купуваме автомобилите за скаб на Европа си е наш проблем. Изкарай си автомобила от магазина, плати си за удоволствието и остави този който ти го е продал да мисли за маховици и турбо, ти си карай и си гледай кефа
Отделен е въпроса защо някой купува автомобил който не може да подържа, ако не си готов във всеки един момент да извадиш едни 1000лв. и да си смениш счупения маховик или турбо по-скоро проблема е в теб а не в автомобила който си купил.
Ако лежиш на тази кълка че марката VW ще ти е някаква гаранция за това че видиш ли само ще караш без да правиш то сметката ти е много грешна!
Не го приемай буквално като отговор лично към теб, много от хората са все още за Лади и Москвичи ако купуваха коли които реално имат възможност да подържат и експлоатират
Турбо, маховик, помпи, дюзи и т.н. няма нищо вечно, всеки един компонент особенно тези които са подложени на голямо натоварване рано или късно ( в зависимост от инжинерната мисъл) вложена в него се скапва. Това че ние купуваме автомобилите за скаб на Европа си е наш проблем. Изкарай си автомобила от магазина, плати си за удоволствието и остави този който ти го е продал да мисли за маховици и турбо, ти си карай и си гледай кефа

Отделен е въпроса защо някой купува автомобил който не може да подържа, ако не си готов във всеки един момент да извадиш едни 1000лв. и да си смениш счупения маховик или турбо по-скоро проблема е в теб а не в автомобила който си купил.
Ако лежиш на тази кълка че марката VW ще ти е някаква гаранция за това че видиш ли само ще караш без да правиш то сметката ти е много грешна!
Не го приемай буквално като отговор лично към теб, много от хората са все още за Лади и Москвичи ако купуваха коли които реално имат възможност да подържат и експлоатират

- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: На къде върви марката VW
Нима има нещо странно за 10+ годишен милионник? Германия си изхвърля боклуците, а ние ах ох каква нова кола си купих. 

-
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4
Re: На къде върви марката VW
Всичко е направено да изкарва гаранцията с малко аванс, мина времето на колите, които се правеха да са вечни. Германеца има пари, кара си новата кола, като изтече гаранцията и не са дошли големите ремонти я продава и си взема нова, а ние почваме да си бием главата в стената. Не са скапани колите, така са направени 

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: На къде върви марката VW
Сиромашки неволи ... 

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: На къде върви марката VW
Явно добре си вървят след като са на 3 място по продажби за 2013г Проблема май е че ние сме спрели на едно място
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: На къде върви марката VW
Имам колега който има голф 5 комби закупен чисто нов и смени турбо на 110000км.Определено колите не ги правят както едно време.Кой е сменял турбо на голф 2 да речем.Не, че няма такива но колко често се случва.Повечето отиват на скраб с оригиналните си турбини.Не вярвам технологията да е по-различна при направата им 

Re: На къде върви марката VW
Това е положението .... машина сглобява машина която да бъде карана от човек ..... Темата е дълга ,но общо взето ще дам следния пример .... След изобретяването на електрическата крушка се събират неколко си там идиота и вземат решението електрическата крушка да има заложен живот от 1000 светвания ! Всеки един производител на крушки които не спази това бива изхвърлян от бизнеса чрез икономически манипулации .... на където и да се огледаме тази тенденция продължава и сега само,че със абсoлютно всичко както и с автомобилите !
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: На къде върви марката VW
forski написа:Това се отнася за всеки един дизелов автомобил, особенно тези втора ръка на 10+++ години и м/у 500хил и 1млн. км. реален пробег!
Турбо, маховик, помпи, дюзи и т.н. няма нищо вечно, всеки един компонент особенно тези които са подложени на голямо натоварване рано или късно ( в зависимост от инжинерната мисъл) вложена в него се скапва. Това че ние купуваме автомобилите за скаб на Европа си е наш проблем. Изкарай си автомобила от магазина, плати си за удоволствието и остави този който ти го е продал да мисли за маховици и турбо, ти си карай и си гледай кефа![]()
Отделен е въпроса защо някой купува автомобил който не може да подържа, ако не си готов във всеки един момент да извадиш едни 1000лв. и да си смениш счупения маховик или турбо по-скоро проблема е в теб а не в автомобила който си купил.
Ако лежиш на тази кълка че марката VW ще ти е някаква гаранция за това че видиш ли само ще караш без да правиш то сметката ти е много грешна!
Не го приемай буквално като отговор лично към теб, много от хората са все още за Лади и Москвичи ако купуваха коли които реално имат възможност да подържат и експлоатират
Колега, тук из коментарите прочетох,че Голф -2 си отива след дълга служба със старо турбо и т.н.ядосвам се , че тези 1000лв, не трябва да се дадат един път,ами няколко пъти.Кое им е наред по горивната система,изключвам легендата на 1.9 ТДИ-90 коня.Вярно ,че купуваме громилници,но съдбата ни е такава,исках да споделя ,че качеството на VW след 2000 год и то в частта на новите дизели е слаба,много е скъпа подръжката им ,а се чупят,като за световно,около мен повечето са с дизели на VW, ужас е, който влезе в сервиз по горивната система.Всеки сам си решава как да си съкрати живота, аз си позволих да споделя, че с всяка година стават все по чупливи.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: На къде върви марката VW
Ще споделиш ли дали се наблюдава подобно нещо и при другите марки?
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: На къде върви марката VW
Накъдето вървят всички производители на ВСИЧКО. За справка вижте в ютюб the story of stuff - има го и със субтитри. Обърнете внимание на "conceived obsolescence" (заложено овехтяване) мисля, че беше термина. Това е термин/подход/политика, при която целенасочено една вещ се прави да издържи определен (по-кратък) период от време, след което да се замени с нова, за да се поддържа flow of resources. И това нито е тайна, нито е световен заговор, а официален подход в индустриалния дизайн, навлязъл масово през 60-70 те години на миналия век. Съответно се търси баланса между това колко бързо да се счупи нещото, така че хем да се запази доверието в марката, хем да не спира производството.
Големите производители не могат да си позволят произведенията им да се чупят толкова често, колкото им е необходимо за поддържане на производство и flow of resources (потребителите ще загубят доверие в марката). Тук се намесва "придобитото овехтяване" - вещта работи добре, но вече не е "модерна" - има нова, с по добри характестики и т. Н. ( например - фейс лифт - типично придобито овехтяване - хем имаш същия модел, със същите характеристики, хем вече колата ти е "стара, овехтяла"
Та така... Стига с тези теми накъде отива фв, Мерцедес, Тошиба и света като цяло. Тези неща са ясни отдавна, част са от глобални икономически процеси, които нито са тайни, нито от вчера. Самата тема е толкова изтръпнала, че става само за ракия и салата (ама истинска, не виртуална)
Големите производители не могат да си позволят произведенията им да се чупят толкова често, колкото им е необходимо за поддържане на производство и flow of resources (потребителите ще загубят доверие в марката). Тук се намесва "придобитото овехтяване" - вещта работи добре, но вече не е "модерна" - има нова, с по добри характестики и т. Н. ( например - фейс лифт - типично придобито овехтяване - хем имаш същия модел, със същите характеристики, хем вече колата ти е "стара, овехтяла"
Та така... Стига с тези теми накъде отива фв, Мерцедес, Тошиба и света като цяло. Тези неща са ясни отдавна, част са от глобални икономически процеси, които нито са тайни, нито от вчера. Самата тема е толкова изтръпнала, че става само за ракия и салата (ама истинска, не виртуална)

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: На къде върви марката VW
Кратко (не баш кратко) , точно и ясно 

- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: На къде върви марката VW
Както виждам, основната болка на повечето колеги е цената на обслужването и поддръжката идва малко тежка. Няма спор, новите коли са "подходящо проектирани" и след гаранция вероятността от проблеми нараства много сериозно. Но какъв избор имаме? Не особено голям. Здравите коли са твърде стари и трудно се намира читава, за пробег пък изобщо няма смисъл да се говори. По-новите 2005+ пък са скъпи за поддържка и по-калпави. Остават новите от магазина. Да, ама новата кола е скъпо удоволствие. Много от вас (аз включително) карат автомобили, които не могат да си позволят да закупят нови. Ще дам пример с моята кола:
Пасат Б6 2007 Трендлайн, закупен за 14000 лв преди 19 месеца. Колко ми струва досега това удоволствие досега (изваждам цените на консумативите като масла, филтри и накладки):
- Застраховки (ГО+Каско, за да не се изпари някоя нощ): ~ 2000 лв
- Летни гуми (бях късметлия и колата дойде със добри зимни гуми ДОТ хх10): 520 лв
- Първоначално обслужване (смяна на ремъци, ролки, филтри, помпи, и т.н.): 1000 лв
- Ремонти:
-- Проблем с DPF: принудителна регенерация 70 лв
-- Премахване на DPF: 600 лв
-------------------------
Общо: 4190 лв
Какво ме чака в близко бъдеще: маховик, съединител, дискове, окачване, турбо. Да кажем грубо 4000 лв.
Като съберем цените на колата и всичко изброено и добавим грубо още 3 застраховки по 1000 лв, се получава сума 25190 лв. Закръгляме на 26 000, тъй като е вероятно да има още разходи. Толкова струва да имам и карам тази кола 5г. Сега кажете, колеги, каква кола може да се закупи за тази цена? А като се добавят застраховките за 5г, какво става? Каквато и да е, няма да е нов Пасат Вариант, който струва повече от 50 000 лв. Същата сметка може да се направи и за други модели.
Ако всеки си направи подобна сметка (макар и без кръчмар), може да си прецени възможностите и да си избере автомобила, който му е подходящ. А не после да псува марката, немските инженери или късмета си. За мен единствения голям минус на старите коли е надеждността и само заради това бих се ориентирал към по-нова (или нова, ако имам възможност) кола.
Докато изпиша това, колегата drmilendd е отговорил на въпроса - накъдето върви всичко. VW не е изключение. Аз си харесвам марката и не мисля, че върви на "по-зле" от останалите.
П.П. Забравил съм да напиша данъка, но така или иначе е по-висок за нов автомобил
Пасат Б6 2007 Трендлайн, закупен за 14000 лв преди 19 месеца. Колко ми струва досега това удоволствие досега (изваждам цените на консумативите като масла, филтри и накладки):
- Застраховки (ГО+Каско, за да не се изпари някоя нощ): ~ 2000 лв
- Летни гуми (бях късметлия и колата дойде със добри зимни гуми ДОТ хх10): 520 лв
- Първоначално обслужване (смяна на ремъци, ролки, филтри, помпи, и т.н.): 1000 лв
- Ремонти:
-- Проблем с DPF: принудителна регенерация 70 лв
-- Премахване на DPF: 600 лв
-------------------------
Общо: 4190 лв
Какво ме чака в близко бъдеще: маховик, съединител, дискове, окачване, турбо. Да кажем грубо 4000 лв.
Като съберем цените на колата и всичко изброено и добавим грубо още 3 застраховки по 1000 лв, се получава сума 25190 лв. Закръгляме на 26 000, тъй като е вероятно да има още разходи. Толкова струва да имам и карам тази кола 5г. Сега кажете, колеги, каква кола може да се закупи за тази цена? А като се добавят застраховките за 5г, какво става? Каквато и да е, няма да е нов Пасат Вариант, който струва повече от 50 000 лв. Същата сметка може да се направи и за други модели.
Ако всеки си направи подобна сметка (макар и без кръчмар), може да си прецени възможностите и да си избере автомобила, който му е подходящ. А не после да псува марката, немските инженери или късмета си. За мен единствения голям минус на старите коли е надеждността и само заради това бих се ориентирал към по-нова (или нова, ако имам възможност) кола.
Докато изпиша това, колегата drmilendd е отговорил на въпроса - накъдето върви всичко. VW не е изключение. Аз си харесвам марката и не мисля, че върви на "по-зле" от останалите.
П.П. Забравил съм да напиша данъка, но така или иначе е по-висок за нов автомобил
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта