преди малко купих по спешност акумулатор "Старлайн" 74Ач от Авто БИМ - Редута (верига магазини за авто части с хубав сайт и добро отношение на служителите).
Цената е хубава, акумулатора е пресен, гаранцията е 3 години - всичко е ок!
Обаче при въпроса дали при тях се замерват тоците за гаранцията, момчето ми каза, че не е необходимо замерване - ако има проблем с акуто им го нося, и ми го заменят директно с нов. Не получих и гаранционна карта с обяснението, че съм вкаран в системата им заедно с топлия печат на съответния акумулатор (взеха ми телефон, мейл, имена ...).
Та да ви питам - нормална ли е такава практика (на мен винаги са ми замервали заряда, или са ме пращали някъде да ми го мерят и да ми заверяват картата за гаранция). А сега имам само едно касово бонче с цената ...
Благодаря предварително!
