


Въпрос за двигатели 1,8 20v 125к.с!
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Въпрос за двигатели 1,8 20v 125к.с!
Колеги интересуваме каква е разликата между тези два типа двигатели слагани в ауди а3, най вече разликата в поддръжката, както кодовете на моторите, към кой двигател да се ориентирам!
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Въпрос за двигатели 1,8 125к!
Нито един от двата-пълни дараци са. Аз не бих взел кола с такъв мотор,не върви изобщо,харчи доста. Вземи 1.8 турбо,той е по-икономичен и ако е към 200 коня,що годе върви. 1.8 без турбо изобщо не го гледай. Все пак 1.8 ADR е най-евтиния за поддръжка и има само 2 бобини... По принцип са здрави мотори,ама те и газките имат здрави мотори,ама не се карат много вече.
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Въпрос за двигатели 1,8 20v 125к.с!
Кои са кодовете на тези двигатели, особено ми е интересно за снимка 2, това най старата модификация ли е!
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Въпрос за двигатели 1,8 20v 125к.с!
На 2-рата снимка ако не се лъжа е по-стария модел. А на 1-вата по-новия ако не се лъжа се прави от 98 до 2003 година, слагат го и на Голф 4.
Обслужването и на двата мотора, с добри горе-доло консумативи, е около 500 лева без отстъпки.
Мотора се развърта след 3200 оборота, и да доста е муден, но не очаквай чудеса от тези двигатели.
1.8 турбо е горе доло същия мотор, на вид но обслужването е малко по-скъпо заради турбината, и съединителя е по-скъп.
Слаби места на 1.8 125 коня, е гарнитурата на капака за маслото, тече като лейка.
И двата мотора са с верига, и ангренажен ремък. Ако се наложи да смениш, обтегача на веригата, сигурно е колкото колата, ако е електронен, или при тези коли е механичен, не съм много запознат.
Аз на твое място бих избрал по-запазения от 1.8 и 1.8т!
Малко по-шумни мотори са. Ако намериш 1.8т с 6 скорости, ще се родиш, ама май по-новите мотори го имат само.
Общо казано, бегай от тези мотори, по-добре си купи дизел, горе доло на същата подръжка са, само турбото товари.
Обслужването и на двата мотора, с добри горе-доло консумативи, е около 500 лева без отстъпки.
Мотора се развърта след 3200 оборота, и да доста е муден, но не очаквай чудеса от тези двигатели.
1.8 турбо е горе доло същия мотор, на вид но обслужването е малко по-скъпо заради турбината, и съединителя е по-скъп.
Слаби места на 1.8 125 коня, е гарнитурата на капака за маслото, тече като лейка.
И двата мотора са с верига, и ангренажен ремък. Ако се наложи да смениш, обтегача на веригата, сигурно е колкото колата, ако е електронен, или при тези коли е механичен, не съм много запознат.
Аз на твое място бих избрал по-запазения от 1.8 и 1.8т!
Малко по-шумни мотори са. Ако намериш 1.8т с 6 скорости, ще се родиш, ама май по-новите мотори го имат само.
Общо казано, бегай от тези мотори, по-добре си купи дизел, горе доло на същата подръжка са, само турбото товари.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Въпрос за двигатели 1,8 20v 125к.с!
Първия е с пластмасов всмукателен колектор, втория с метален. Моя е AGN е и като първия с пластмасов колектор. Другия 1.8 125к.с. при А3 е с код APG.
Все още не знам здрав ли е, чуплив ли е, но за сега съм доволен. Наистина разхода обаче не ми харесва и на турбо версията сигурно е същия. Около 7л/100км извънрадско, и около 8л/100км при 20% градско, останалото извън. Чисто градско не знам колко ще гори, но мисля, че ще е 11-12л/100км поне. ADR е само при надлъжните двигатели. Аз се качвам от кола със 75к.с. и честно казано динамиката ми се струва перфектна, не се затруднява при изпреварване, набира хубаво над 3000об/мин. Предполагам ще е друго впечатлението ако слизаш от по-мощна кола.
Причината, поради която взех кола с този двигател е главно свързана с финансите - вървят доста по-евтино от дизеловите, с газов инжекцион все още излиза по-евтино от еквивалентен дизел, а разхода в пари е по-добър.
Все още не знам здрав ли е, чуплив ли е, но за сега съм доволен. Наистина разхода обаче не ми харесва и на турбо версията сигурно е същия. Около 7л/100км извънрадско, и около 8л/100км при 20% градско, останалото извън. Чисто градско не знам колко ще гори, но мисля, че ще е 11-12л/100км поне. ADR е само при надлъжните двигатели. Аз се качвам от кола със 75к.с. и честно казано динамиката ми се струва перфектна, не се затруднява при изпреварване, набира хубаво над 3000об/мин. Предполагам ще е друго впечатлението ако слизаш от по-мощна кола.
Причината, поради която взех кола с този двигател е главно свързана с финансите - вървят доста по-евтино от дизеловите, с газов инжекцион все още излиза по-евтино от еквивалентен дизел, а разхода в пари е по-добър.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20287
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за двигатели 1,8 20v 125к.с!
На долната снимка е двигател AGN също. Казвам го от личен опит - моят е точно такъв - 97 година.
Според мен разликата между двете снимки е само в колекторите, а другото е еднакво. Общо взето това на горната снимка съм го виждал на Голф 4. Всъщност не съм виждал Голф с колекторите от долната снимка, а само Аудита.
1.8Т с 5 скорости има по-дълги скорости и харчи по-малко от 1.8 без Т.
1.8 AGN на 5-та предавка с 3000 оборота е на 100 км/ч. При 140 км/ч е вече на 4200 оборота. На 6000 оборота е на 200 км/ч и общо взето това е и максималната скорост.
Двигатели с код ADR се монтират надлъжно (Audi A4, A6, Passat) - реално мисля че са същите, но предвид надлъжния монтаж имат леки разлики в картер и т.н.
Двигателят е здрав, но с моето каране под 12-13 градско и 10 извънградско - невъзможно. Това на бензин. На газ съм от 2 години и разходът е още по-сериозен. Пак със същият стил на каране Голф 4 1.9TDI ASZ мотор 131 к.с. отива на 9-10 градско.
Във форума вече съм писал + и - на тези двигатели. Към днешна дата бих си купил 1.8Т, защото повече допада на моя стил на шофиране.
Според мен разликата между двете снимки е само в колекторите, а другото е еднакво. Общо взето това на горната снимка съм го виждал на Голф 4. Всъщност не съм виждал Голф с колекторите от долната снимка, а само Аудита.
1.8Т с 5 скорости има по-дълги скорости и харчи по-малко от 1.8 без Т.
1.8 AGN на 5-та предавка с 3000 оборота е на 100 км/ч. При 140 км/ч е вече на 4200 оборота. На 6000 оборота е на 200 км/ч и общо взето това е и максималната скорост.
Двигатели с код ADR се монтират надлъжно (Audi A4, A6, Passat) - реално мисля че са същите, но предвид надлъжния монтаж имат леки разлики в картер и т.н.
Двигателят е здрав, но с моето каране под 12-13 градско и 10 извънградско - невъзможно. Това на бензин. На газ съм от 2 години и разходът е още по-сериозен. Пак със същият стил на каране Голф 4 1.9TDI ASZ мотор 131 к.с. отива на 9-10 градско.
Във форума вече съм писал + и - на тези двигатели. Към днешна дата бих си купил 1.8Т, защото повече допада на моя стил на шофиране.
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Въпрос за двигатели 1,8 20v 125к.с!
Колега, този разход от 12/13 за агресивно каране ли е, съответно при нормално каране какъв е разхода?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта