

Пасата се оказа много здраво копеле и за 4 години само един изпарител съм му сменял (като не броим консумативите) а съм попадал в какви ли не кратери по нашите родни пътища. В край на сметка си му дойде времето и ще трябва да се сменя съединителя, има някакви проблеми с карбуратора, а от скоро нещо и по окачването взе да тропа.
Ако ще го ремонтирам смятам да сменя двигателя с 1.8 да речем, защото този е доста тромав за това купе. Освен това съединителя, смяна на окачването с по-твърдо, дискове/накладки, по-големи джанти с гуми, смяна на моторчето за чистачките + раменете тъй като не чистят, а само размазват, ако е възможно поставяне на серво за волана + климатик и пребоядисване.
Не знам с всичките тези неща дали няма да превишя бюджета си, но пък си мисля, че ако стегна пасата няма да му мисля много с парите за поддръжка след това. Вие как мислите? Моля за съвети и мнения както за пасата, така и за аудито.