Колеги, защо като запаля от ауспуха ми излиза супер много пара? Като карам не се вижда нищо, но като спра сериозна пара излиза от там!?
Колата я карам само градско и на къси разстояния, да не би да е от това?

Въпрос за пара от ауспуха
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за пара от ауспуха


- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Въпрос за пара от ауспуха
Както каза колегата, конденз. На една приятелка полото така. Вика много конденз нещо.. пуши много сериозно. Излязох отзад сложих си ръката на гърнето, да добява колата беше студена и като помирисах, опппппп масълцеее. Сега е в бокса за сегменти. 

- V.Petrow
- Мнения: 134
- Регистриран на: Нед 13 апр 2014 14:24
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Vratsa/Sofia
Re: Въпрос за пара от ауспуха
Ако пуши много при студен старт може да ти е изгоряла някоя/и от подгревните свещи. Притриса ли малко
при запалването и мирише ли на автобус ? Ако да най-вероятно са свещи
при запалването и мирише ли на автобус ? Ако да най-вероятно са свещи

Последна промяна от V.Petrow на Вто 02 дек 2014 19:22, променено общо 2 пъти.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Въпрос за пара от ауспуха
Не вярвам да ми е от сегменти, защото колата има супер много мощност дори на 1500 оборота
Брат ми има бензинова/не че е база за сравнение/ но и той като мен само градско и на къси разтояния и излиза пара от ауспуха му като за световно.
Дано да ми е от конденза!
Мирише на нафта, както си мирише дизел не на масло, доколкото ми е в ред носа
Плюс това като беше по топло ако имаше някакви проблеми със сегменти нямаше ли да ми пуши черен пушек а моята няма и грам да пуши.
Ами чесно казано да, мерише малко като автобус и малко притриса, обаче пали от раз, жената има едно рено и едвам върти зимата а моята с паднал акумулатор пали от раз.
Трябва ли да я карам на диагностика или направо да ги сменям?
Или да проверя поне дали са ок?
Брат ми има бензинова/не че е база за сравнение/ но и той като мен само градско и на къси разтояния и излиза пара от ауспуха му като за световно.
Дано да ми е от конденза!
Мирише на нафта, както си мирише дизел не на масло, доколкото ми е в ред носа

Плюс това като беше по топло ако имаше някакви проблеми със сегменти нямаше ли да ми пуши черен пушек а моята няма и грам да пуши.
Ами чесно казано да, мерише малко като автобус и малко притриса, обаче пали от раз, жената има едно рено и едвам върти зимата а моята с паднал акумулатор пали от раз.
Трябва ли да я карам на диагностика или направо да ги сменям?
Или да проверя поне дали са ок?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12124
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Въпрос за пара от ауспуха
Ей как бързо се вкара във филма с отваряне на мотора
Нормално и се учи по физика или природознание още преди да стане физика, топли газове студен въздух, дели ги една умряла тръба с дебелина 1мм, ми ще пуши я как няма да пуши

Нормално и се учи по физика или природознание още преди да стане физика, топли газове студен въздух, дели ги една умряла тръба с дебелина 1мм, ми ще пуши я как няма да пуши
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос за пара от ауспуха
При мене пуши яко сега в студеното време, НО аз съм на газ пропан-бутан без бензин. Дори снощи като се прибирам карам зад един направо мъгла ми прави не виждам нищо не го знам на какво беше, но беше егати мъглата от ауспуха му.
Аз като видя, че някой пуши и си викам и този е на газ. Разбира се виждам и бензиновите коли пушат в студеното време, когато май не са загрели обаче. Аз като спра на светофара и вятъря мята пред мене чак пушека, когато идва отзад колата.
Виждал съм и дизелови коли пушат черен, синкаво-черен леко лилав пушек и мирише та чак се удавяш 5 минути дори след като е разминал пак мирише във въздуха на нафта.


- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за пара от ауспуха
Няма по нормално от това да излиза пара(дим) от ауспуха в студено време.Остави ги тия песни чудесни за горене на масло, за свещи и т.н.Притрисането може да ти е от 1001 неща, но така наизуст не става.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за пара от ауспуха
Струва ми се,че се омазаха нещата между водни пари(от конденз) и пушеци...



- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Въпрос за пара от ауспуха
Полото не е дизел на газ е, забравих да уточня.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за пара от ауспуха
Човека е казал пара, не пушек бял, син, черен и т.н.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Въпрос за пара от ауспуха
Доколкото прочетох в интернет си е нормално за зимния сезон, лошото е ако в топло време ти вади някакви пушеци от ауспуха, а моята няма. А притрисането май не е такова каквото си мисля, защото съм свикнал на двигатели с напречен двигател и сега този е малко по друг начин и може би за това се бъркам.
Пали от раз и в най - студеното и най - падналия акумулатор и има мощност до небесата.
Така че едва ли и има нещо.
Пали от раз и в най - студеното и най - падналия акумулатор и има мощност до небесата.

- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Въпрос за пара от ауспуха
Нормално е това, колега. При студено време се получава много конденз, през лятото практически няма.
Ако не искаш много да пуши, правиш като мене (и някои други) - 3 мм бургия и дупчиш в най-ниската задна част на гърнето, за да изтича конденза.
Ако не искаш много да пуши, правиш като мене (и някои други) - 3 мм бургия и дупчиш в най-ниската задна част на гърнето, за да изтича конденза.

- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Въпрос за пара от ауспуха
Хах, така е колега, напразно се притесних, нямаше да я карам на майстор споко.
На тези мошенници само в краен случай си давам колата и стоя там докато я правят, иначе крадат като цигани и карат където си искат, на жената на дядо и колата беше развалена и я закарал нашия на някъв майстор и си записал колко км показва на таблото, като я взимал били изминати 150 км
а свещите който сменял майстора си ги прибрал новите и му сложил едни стари, 4-е бяха различни
Както и да е, мерси за отговорите
На тези мошенници само в краен случай си давам колата и стоя там докато я правят, иначе крадат като цигани и карат където си искат, на жената на дядо и колата беше развалена и я закарал нашия на някъв майстор и си записал колко км показва на таблото, като я взимал били изминати 150 км


Както и да е, мерси за отговорите

- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за пара от ауспуха
И аз да добавя нещо, което забелязах наскоро по тази тема.
Колата е 1.8Т, кара се само на бензин и не гори масло/антифриз. Сутрин, когато е студено и/или влажно, започваше да пуши чак след около 5 минути работа на двигателя. Сложих по-голям даунпайп, както и тръба на мястото на катализатора и сега буквално след 30 секунди започва, след минута отзад вече е димна завеса, парите са сигурно 5 пъти повече от преди. Даже повече от коли на газ.

Колата е 1.8Т, кара се само на бензин и не гори масло/антифриз. Сутрин, когато е студено и/или влажно, започваше да пуши чак след около 5 минути работа на двигателя. Сложих по-голям даунпайп, както и тръба на мястото на катализатора и сега буквално след 30 секунди започва, след минута отзад вече е димна завеса, парите са сигурно 5 пъти повече от преди. Даже повече от коли на газ.
