Ето, Пи:

В3, 2Е мотор (моето)

Тъй като километража на първата снимка е до 260- предполагам, че е от 9А или Г60 Пассатор

А какво представлява поляризатора - пластмасова пластинка, на пръв поглед прозрачна, но пропуска само светлинна вълна, ориентирана по определена посока.
Стандартно на абсолютно всички LCD има поляризатор. Включително на екранчето на GSM-а ти, на каклулатора в офиса и на ръчния ти електронен часовник (ако носиш такъв)
Обикновено поляризатора е обърнат така, че да се виждат тъмни цифри на светъл фон. Просто видимоста на информацията в този случай е много по-добра.
Поляризатора (пластмасовата пластина) е залепена за самото дисплейче с нанесен слой лепило. Ако внимателно го отлепиш (без да спукаш стъкълцето на дисплея) и го обърнеш с лепилото навън- цветовете се инвертират.
Ето част от процеса на обръщане на поляризатор при мен:

Розовото е листче от кубче хартийка (от квадратните бележки за писане

)Служи само да свеят в червено цифрите. Поляризатора тук е вече обърнат

Горе, с внимателно взиране, може да се забележа двата червени светодиода, служещи за подсветка на екрана без да са пуснати габарити, още при запалване на колата

А на горната снимка се вижда един къдрав кабел. Той всъщност е за подсветката от светодиодите. Запоен е на долната страна на 2 резистора. Оказа се, че трябва да е на горната, иначе се гъбарка напрежението от прословутия и многократно обсъждан стабилизатор на напрежение в таблото.