Впечатления от ТДИ 110 коня.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот Bai Sando » Вто 24 мар 2015 19:40


Карал съм такъв,само че в шкода фабия.Наистина върви доста приятно,но съм го карал само градско.
Днес се "пробвах" с една тройка ГТ/ТДИ(предполагам е била 110 к.с.)
Случката се случи на хубав нов път без други коли.Изпреварвах един тир и зад мен караше един голф.След като го изпреварих,видях,че се залепи зад мен и реших да видя колко върви.Аз карах на газ както винаги и започнах да ускорявам на 3-та,забелязах,че онзи от зад мен не се отдалечава много,но до 150-160 вървяхме на еднакво разстояние.
Понеже съм с къси скорости от 1.6 все още,4-та взе да свършва,но от 5-та нямаше и нужда,понеже ме задмина доста бързо. :mhihi
Очаквах да видя ГТИ или нещо 16V,под десния стоп,но уви. :smile
Интересува ме колегите със 110 коня дизели с какви бензинки са се пробвали и реално кой бензинов мотор върви колкото 110-ката?
Темата не е за цел,мерене на пи*ки и подтикване към гонки :exclaim




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13449
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот kris11 » Вто 24 мар 2015 19:57


АБФ, VR6 Този дизле да върви колкото и давърви не може да се мери с бензинка 150 к.с. С 2 l 8V TS не може да се мери, както и с ABF предполагам. Зависи от дистанциите. ба дълги дистанции пада.
За път с много завои , къси прави , нагорнище почти съм сигурен ,че ще бие локомотива. Не съм карал такъв , но съм се дърпал с гардероб /пардон Туарег/ по завоите на Сл.Бряг към Варна с пикливо 1,3 CDTI - Orel Combo. Пътя го знам наизуст - на завоите изостава,но на прав учстък ме наближава все едно съм спрял до следващия завой.


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот anonym0us » Вто 24 мар 2015 20:00


Явно е била чипосвана. Както се знае, дизелите имат по-голяма тяга в ниските и затова те е дръпнал. Карал съм 110 коня, и наистина си понавървява, но беше стоковица. До 170 горе доло добре, после умира коня за вода. Говоря за стокова кола, ако е пипана и скрито всичко под предната маска няма как да я разбереш.
Ами 110 коня Голф 3-ка съм виждал как Пердаши Опел Вектра 16 клапана 115 коня бензин. Ускорението им е мн. по-силно от на бензина. Но всичко зависи и от колите, шофьорите, и до това колко си прежалил колата. Ако я вкараш твоята на бензин и газ до пода ще се очудиш колко мн. върви. :mhihi


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот Sstefaan84 » Вто 24 мар 2015 20:06


Братовчет ми има такава троика с afn и смея да твърдя,че върви много. И мисля че може да стои рамо до рамо с всички двулитрови осем клапанови мотори, сащо и 1,6 при голф-4.Това е лично мое мнение,доста навървява.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот 110afn » Вто 24 мар 2015 20:16


kris11 , тоя с Туарег-а ме съмнява да те е забелязал
А Санде, Фабия баш 110 коня няма, но с оглед на теглото си вървят доста.
А сега за ТДИ-то дето те е схрускало. Ами барнато ТДИ 110 в Голф 3 не може да му се насмогне с гуми и съединители. Нищо чудно , че са ти се случили нещата бързо
За мен лично 110 коня дизел си отговаря на 150 бензинови атмосферни


Потребителски аватар
monty
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 22:42
Автомобил: Hyundai i20
Двигател: 998cc TGDI
Местоположение: София

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот monty » Вто 24 мар 2015 20:27


Преди карах 2Е на бензин и вървеше малко повече от стокови 90 коньови TDI-та. Сега карам чЕпната 110 с роторна помпа в купето на Golf 4 и миналата година по пътя за Калояново направихме малко сверки с други колеги. С VR6 в купето на Golf 3 до 150-160 бяхме на кантар, дори с леко предимство за VR-а и после дърпаше. Другият колега беше с пипан KR в Golf 2. KR-то вървеше брутално до към 140, но след това увисваше. Като цяло TDI-то има пауър, но следващата ще е 6 цилиндрова бензинка. :mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот Bai Sando » Вто 24 мар 2015 20:53


Значи фабията е била 101коня или там както ги водят. :redface Беше с едно червено I на края.
Иначе моя дзвер си е напълно стоков 115 коня с газов инжекцион.
ТДИ-то ме задмина бавно,но убедително и забелязах,че не пушеше много. :icon_razz
До 160 някъде беше зад мен и после ме настигна.Нямам представа дали е имал чип.И да бях пуснал на бензин едва ли щеше да има някаква разлика.
За това исках да видя мнения от колеги със този мотор,пробвали се срещу разни бензинки от ВАГ семейството.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6177
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот vanesto » Вто 24 мар 2015 21:18


Според мен всичко зависи от ТДИ-то, в смисъл какво е правено по него. Защото на тези км и години вече почти няма стокова 110-ка. Дори и да нямаш чип, един катализатор да махнеш и ЕГР да затапиш, или рейс пайп да сложиш, или спортен филтър, и се усеща разлика във вървежа. Освен това AHF-а мога да твърдя, че върви повече от AFN-а, независимо че са еднакви коне. Има разлика просто.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19167
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот stefan4o » Вто 24 мар 2015 21:26


Представи си как ще те опука някоя ПД 130 или 150 коня в купе на Мк4... Първата в купе на Пасат Б5.5 не е нещо особено според мен, ама предполагам щото си е тежичко добре оборудвано комби :rolleyes
На теория 2.0 литровият мотор би следвало да има по-висока максимална скорост. Поправете ме ако греша. Ако му сложиш оригиналната си кутия от 2.0 на магистралата би трябвало да го отвееш, след като го стигнеш, разбира се :mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот Bai Sando » Вто 24 мар 2015 21:51


Подготвил съм му и стоковата кутия и нов съединител,но чакам да се позатопли още времето,че сега не ми се занимава.
Иначе съединителя ми е за смяна,понеже когато позагрее колата и почва да приплъзва.Но по време на "експеримента" не го усетих да прави номера.Иначе не се даде лесно,но ми стана чудно как след 160 ТДИ-то дръпна осезаемо. :gruebel


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19167
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот stefan4o » Вто 24 мар 2015 21:55


Дърпа осезаемо, докато не му свършат оборотите. После спира така, както е дръпнал - осезаемо :mhihi


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 570
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот dispatch » Вто 24 мар 2015 22:23


Така е. До 4000 оборота се изстрелва... ама от там нататък не го търси. Аз до 180 почти нямам забавяне на ускорението (или леко забавяне), от 180 до 190 го усещам осезаемо, а след 190 иска доста място (магистрала) за да мине 200. До къде може да стигне не съм го тествал.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот DaDiablo » Вто 24 мар 2015 22:24


И докато бензина го чака да "свърши" .. той ще е стигнал накъдето е тръгнал. :mhihi


Потребителски аватар
danielstoqnov
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 110 +
Местоположение: Варна

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот danielstoqnov » Сря 25 мар 2015 0:14


Аз съм с голф 4 110+чип и вървя повече от голф 3 150 16в,може би две коли до 190 тръгване от място.
Прикачвам клип да добиете представа за ускорението от 0-140 https://www.youtube.com/watch?v=YkIYZJiPqqw
Стокова 110 дизел ще върви със 3ка 2.0 8в 115 коня според мен,защото със 1.8 125 и 1.6 105 съм карал и съм ги задминавал.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот hip-hopotam » Сря 25 мар 2015 0:55


Повечето ТДИта вървят до 180-190 от там вече е ненужно мъчение.
аз съм с Голф 3 Комби с AHU с 0.205 дюзи и чип и дърпам 2Е във голф 3ка хечбек.БМВ 320 е36 купе се подигравах с него 3 пъти от място разни Сивици 125 коня много спорим с тях като се засечем по булевардите и така.
Така са ме и дърпали някакви много странни коли.Най озадачен останах от Хонда CR-V от първите,което доста ме изпъна много очуден ме остави :gruebel вярно бях с преплъзващ съединител но пак ми се стори недосегаем :)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта