Карал съм такъв,само че в шкода фабия.Наистина върви доста приятно,но съм го карал само градско.
Днес се "пробвах" с една тройка ГТ/ТДИ(предполагам е била 110 к.с.)
Случката се случи на хубав нов път без други коли.Изпреварвах един тир и зад мен караше един голф.След като го изпреварих,видях,че се залепи зад мен и реших да видя колко върви.Аз карах на газ както винаги и започнах да ускорявам на 3-та,забелязах,че онзи от зад мен не се отдалечава много,но до 150-160 вървяхме на еднакво разстояние.
Понеже съм с къси скорости от 1.6 все още,4-та взе да свършва,но от 5-та нямаше и нужда,понеже ме задмина доста бързо.
Очаквах да видя ГТИ или нещо 16V,под десния стоп,но уви.
Интересува ме колегите със 110 коня дизели с какви бензинки са се пробвали и реално кой бензинов мотор върви колкото 110-ката?
Темата не е за цел,мерене на пи*ки и подтикване към гонки
Впечатления от ТДИ 110 коня.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13449
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
АБФ, VR6 Този дизле да върви колкото и давърви не може да се мери с бензинка 150 к.с. С 2 l 8V TS не може да се мери, както и с ABF предполагам. Зависи от дистанциите. ба дълги дистанции пада.
За път с много завои , къси прави , нагорнище почти съм сигурен ,че ще бие локомотива. Не съм карал такъв , но съм се дърпал с гардероб /пардон Туарег/ по завоите на Сл.Бряг към Варна с пикливо 1,3 CDTI - Orel Combo. Пътя го знам наизуст - на завоите изостава,но на прав учстък ме наближава все едно съм спрял до следващия завой.
За път с много завои , къси прави , нагорнище почти съм сигурен ,че ще бие локомотива. Не съм карал такъв , но съм се дърпал с гардероб /пардон Туарег/ по завоите на Сл.Бряг към Варна с пикливо 1,3 CDTI - Orel Combo. Пътя го знам наизуст - на завоите изостава,но на прав учстък ме наближава все едно съм спрял до следващия завой.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
Явно е била чипосвана. Както се знае, дизелите имат по-голяма тяга в ниските и затова те е дръпнал. Карал съм 110 коня, и наистина си понавървява, но беше стоковица. До 170 горе доло добре, после умира коня за вода. Говоря за стокова кола, ако е пипана и скрито всичко под предната маска няма как да я разбереш.
Ами 110 коня Голф 3-ка съм виждал как Пердаши Опел Вектра 16 клапана 115 коня бензин. Ускорението им е мн. по-силно от на бензина. Но всичко зависи и от колите, шофьорите, и до това колко си прежалил колата. Ако я вкараш твоята на бензин и газ до пода ще се очудиш колко мн. върви.
Ами 110 коня Голф 3-ка съм виждал как Пердаши Опел Вектра 16 клапана 115 коня бензин. Ускорението им е мн. по-силно от на бензина. Но всичко зависи и от колите, шофьорите, и до това колко си прежалил колата. Ако я вкараш твоята на бензин и газ до пода ще се очудиш колко мн. върви.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
Братовчет ми има такава троика с afn и смея да твърдя,че върви много. И мисля че може да стои рамо до рамо с всички двулитрови осем клапанови мотори, сащо и 1,6 при голф-4.Това е лично мое мнение,доста навървява.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
kris11 , тоя с Туарег-а ме съмнява да те е забелязал
А Санде, Фабия баш 110 коня няма, но с оглед на теглото си вървят доста.
А сега за ТДИ-то дето те е схрускало. Ами барнато ТДИ 110 в Голф 3 не може да му се насмогне с гуми и съединители. Нищо чудно , че са ти се случили нещата бързо
За мен лично 110 коня дизел си отговаря на 150 бензинови атмосферни
А Санде, Фабия баш 110 коня няма, но с оглед на теглото си вървят доста.
А сега за ТДИ-то дето те е схрускало. Ами барнато ТДИ 110 в Голф 3 не може да му се насмогне с гуми и съединители. Нищо чудно , че са ти се случили нещата бързо
За мен лично 110 коня дизел си отговаря на 150 бензинови атмосферни
- monty
- Мнения: 87
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 22:42
- Автомобил: Hyundai i20
- Двигател: 998cc TGDI
- Местоположение: София
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
Преди карах 2Е на бензин и вървеше малко повече от стокови 90 коньови TDI-та. Сега карам чЕпната 110 с роторна помпа в купето на Golf 4 и миналата година по пътя за Калояново направихме малко сверки с други колеги. С VR6 в купето на Golf 3 до 150-160 бяхме на кантар, дори с леко предимство за VR-а и после дърпаше. Другият колега беше с пипан KR в Golf 2. KR-то вървеше брутално до към 140, но след това увисваше. Като цяло TDI-то има пауър, но следващата ще е 6 цилиндрова бензинка.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
Значи фабията е била 101коня или там както ги водят. Беше с едно червено I на края.
Иначе моя дзвер си е напълно стоков 115 коня с газов инжекцион.
ТДИ-то ме задмина бавно,но убедително и забелязах,че не пушеше много.
До 160 някъде беше зад мен и после ме настигна.Нямам представа дали е имал чип.И да бях пуснал на бензин едва ли щеше да има някаква разлика.
За това исках да видя мнения от колеги със този мотор,пробвали се срещу разни бензинки от ВАГ семейството.
Иначе моя дзвер си е напълно стоков 115 коня с газов инжекцион.
ТДИ-то ме задмина бавно,но убедително и забелязах,че не пушеше много.
До 160 някъде беше зад мен и после ме настигна.Нямам представа дали е имал чип.И да бях пуснал на бензин едва ли щеше да има някаква разлика.
За това исках да видя мнения от колеги със този мотор,пробвали се срещу разни бензинки от ВАГ семейството.
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
Според мен всичко зависи от ТДИ-то, в смисъл какво е правено по него. Защото на тези км и години вече почти няма стокова 110-ка. Дори и да нямаш чип, един катализатор да махнеш и ЕГР да затапиш, или рейс пайп да сложиш, или спортен филтър, и се усеща разлика във вървежа. Освен това AHF-а мога да твърдя, че върви повече от AFN-а, независимо че са еднакви коне. Има разлика просто.
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
Представи си как ще те опука някоя ПД 130 или 150 коня в купе на Мк4... Първата в купе на Пасат Б5.5 не е нещо особено според мен, ама предполагам щото си е тежичко добре оборудвано комби
На теория 2.0 литровият мотор би следвало да има по-висока максимална скорост. Поправете ме ако греша. Ако му сложиш оригиналната си кутия от 2.0 на магистралата би трябвало да го отвееш, след като го стигнеш, разбира се
На теория 2.0 литровият мотор би следвало да има по-висока максимална скорост. Поправете ме ако греша. Ако му сложиш оригиналната си кутия от 2.0 на магистралата би трябвало да го отвееш, след като го стигнеш, разбира се
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
Подготвил съм му и стоковата кутия и нов съединител,но чакам да се позатопли още времето,че сега не ми се занимава.
Иначе съединителя ми е за смяна,понеже когато позагрее колата и почва да приплъзва.Но по време на "експеримента" не го усетих да прави номера.Иначе не се даде лесно,но ми стана чудно как след 160 ТДИ-то дръпна осезаемо.
Иначе съединителя ми е за смяна,понеже когато позагрее колата и почва да приплъзва.Но по време на "експеримента" не го усетих да прави номера.Иначе не се даде лесно,но ми стана чудно как след 160 ТДИ-то дръпна осезаемо.
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
Дърпа осезаемо, докато не му свършат оборотите. После спира така, както е дръпнал - осезаемо
- dispatch
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
Така е. До 4000 оборота се изстрелва... ама от там нататък не го търси. Аз до 180 почти нямам забавяне на ускорението (или леко забавяне), от 180 до 190 го усещам осезаемо, а след 190 иска доста място (магистрала) за да мине 200. До къде може да стигне не съм го тествал.
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
И докато бензина го чака да "свърши" .. той ще е стигнал накъдето е тръгнал.
- danielstoqnov
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 110 +
- Местоположение: Варна
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
Аз съм с голф 4 110+чип и вървя повече от голф 3 150 16в,може би две коли до 190 тръгване от място.
Прикачвам клип да добиете представа за ускорението от 0-140 https://www.youtube.com/watch?v=YkIYZJiPqqw
Стокова 110 дизел ще върви със 3ка 2.0 8в 115 коня според мен,защото със 1.8 125 и 1.6 105 съм карал и съм ги задминавал.
Прикачвам клип да добиете представа за ускорението от 0-140 https://www.youtube.com/watch?v=YkIYZJiPqqw
Стокова 110 дизел ще върви със 3ка 2.0 8в 115 коня според мен,защото със 1.8 125 и 1.6 105 съм карал и съм ги задминавал.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.
Повечето ТДИта вървят до 180-190 от там вече е ненужно мъчение.
аз съм с Голф 3 Комби с AHU с 0.205 дюзи и чип и дърпам 2Е във голф 3ка хечбек.БМВ 320 е36 купе се подигравах с него 3 пъти от място разни Сивици 125 коня много спорим с тях като се засечем по булевардите и така.
Така са ме и дърпали някакви много странни коли.Най озадачен останах от Хонда CR-V от първите,което доста ме изпъна много очуден ме остави вярно бях с преплъзващ съединител но пак ми се стори недосегаем :)
аз съм с Голф 3 Комби с AHU с 0.205 дюзи и чип и дърпам 2Е във голф 3ка хечбек.БМВ 320 е36 купе се подигравах с него 3 пъти от място разни Сивици 125 коня много спорим с тях като се засечем по булевардите и така.
Така са ме и дърпали някакви много странни коли.Най озадачен останах от Хонда CR-V от първите,което доста ме изпъна много очуден ме остави вярно бях с преплъзващ съединител но пак ми се стори недосегаем :)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта