подземен паркинг и АГУ
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: подземен паркинг и АГУ
Ей, как не се сети някой нашенец да носи оттук газови уредби за по 1000 лв и да им ги монтира на германците за по 2-3 000. Под пари ще остане.
Re: подземен паркинг и АГУ
то уредбите са си същите, ама като сложиш труд, данъци, такси, наеми и далаверата уйде :)
Re: подземен паркинг и АГУ
Какви 1000 лева???!!!
На джиБ от ВАГ групата за 8 цилиндъра преди години ми струваше 4000 евро газификейшъна.Принс и още една марка имат правото да го правят точно на този двигател и модел кола.Ако искаш,дет се вика.
После и допълнителна такса ,че си на газ 260 евро на година,ако искаш.
За ТЮВ-а - елементарно се минава от край време.Никой албанец или сърбин няма да те връща по 100 пъти и да си изпусне кеша.Това е истината.
На джиБ от ВАГ групата за 8 цилиндъра преди години ми струваше 4000 евро газификейшъна.Принс и още една марка имат правото да го правят точно на този двигател и модел кола.Ако искаш,дет се вика.
После и допълнителна такса ,че си на газ 260 евро на година,ако искаш.
За ТЮВ-а - елементарно се минава от край време.Никой албанец или сърбин няма да те връща по 100 пъти и да си изпусне кеша.Това е истината.
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: подземен паркинг и АГУ
jordanpar, к'ви са тия цифри?
И защо е тая такса 260 евро, нали уж се борят за екология германците, би трябвало даже данъците да ти намалят, че караш на газ.
Добре де, а ако от България се внесе кола (на старо) в Германия, която да има АГУ, тогава как стоят нещата?
И защо е тая такса 260 евро, нали уж се борят за екология германците, би трябвало даже данъците да ти намалят, че караш на газ.
Добре де, а ако от България се внесе кола (на старо) в Германия, която да има АГУ, тогава как стоят нещата?
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: подземен паркинг и АГУ
myrshavija написа:А фабричните не "дават фира", яснооооо.
Много несериозни неща пишеш - TUV ту пречи, ту не пречи, ама не можеш да кажеш нищо конкретно, не знаеш какво им проверяват, не си виждал да зареждат, следователно ...
Каквото и да напишеш вече, едва ли ще звучи сериозно.
Нещо не четеш като хората.
1. За фабричните също е забранено в подземен гараж.
2. TUV не пречи, но за да минеш, колата ти трябва да е изправна, а една допълнително поставена газова уредба просто увеличава таблицата с неща, които трябва да се прегледат. Бъди сигурен, че ако смърди на газ, тюфаджията няма да отметне "ОК" на газовата.
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: подземен паркинг и АГУ
НарКол написа:jordanpar, к'ви са тия цифри?
И защо е тая такса 260 евро, нали уж се борят за екология германците, би трябвало даже данъците да ти намалят, че караш на газ.
Той е в Холандия. Тук данъкът им е като на бензиновите.
НарКол написа:Добре де, а ако от България се внесе кола (на старо) в Германия, която да има АГУ, тогава как стоят нещата?
Ако си я караш с българските номера - нямаш проблем. Ако ще я регистрираш тук, трябва да мине TUV.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: подземен паркинг и АГУ
Аз чета, при това се старая да чета внимателно.
Написал си, че само допълнително поставените "дават фира", което не е вярно.
От кого е поставена газовата и в кой момент от "живота на автомобила няма никакво значение - винаги трябва да се проверява.
Първо написа, че TUV пречи, после каза, че не пречи.
Всички четем това, което си написал. По-талантливите тълкуват и интерпретират, но аз го избягвам и коментирам САМО прочетеното(написаното). Ако си искал да кажеш/напишеш нещо друго, опитай пак и по-внимателно, защото засега пишеш предимно несериозни неща.
Написал си, че само допълнително поставените "дават фира", което не е вярно.
От кого е поставена газовата и в кой момент от "живота на автомобила няма никакво значение - винаги трябва да се проверява.
Първо написа, че TUV пречи, после каза, че не пречи.
Всички четем това, което си написал. По-талантливите тълкуват и интерпретират, но аз го избягвам и коментирам САМО прочетеното(написаното). Ако си искал да кажеш/напишеш нещо друго, опитай пак и по-внимателно, защото засега пишеш предимно несериозни неща.
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: подземен паркинг и АГУ
myrshavija написа:...Написал си, че само допълнително поставените "дават фира", което не е вярно.
От кого е поставена газовата и в кой момент от "живота на автомобила няма никакво значение - винаги трябва да се проверява...
Написал съм "Не пречи, но трябва да се мине, а газовата уредба (допълнително поставена, не фабрична) е още нещо, което може да даде фира." В най-общия случай когато колата излиза фабрично на газ, тя е само на газ, а когато поставиш допълнително, увеличаваш броя на компонентите и с това вероятността от повреда. Естествено че и фабричните се повреждат, както се повреждат бензиновите и дизеловите системи.
myrshavija написа:...Първо написа, че TUV пречи, после каза, че не пречи...
Написал съм "В Германия също е забранено. Това май е основната причина колите на газ да са рядкост тук. Другата е TUV."
"Причина" е различно от "пречка".
myrshavija написа:Аз чета, при това се старая да чета внимателно...
?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: подземен паркинг и АГУ
Аз се предавам. Печелиш!Piqndurnik написа:В най-общия случай когато колата излиза фабрично на газ, тя е само на газ, а когато поставиш допълнително, увеличаваш броя на компонентите и с това вероятността от повреда.
Последен въпрос - ти виждал ли си от тези коли с "фабричната" газ, дето са САМО на газ?
Re: подземен паркинг и АГУ
Piqndurnik написа:Написал съм "В Германия също е забранено. Това май е основната причина колите на газ да са рядкост тук. Другата е TUV."
"Причина" е различно от "пречка".
незнам защо изместихме темата към Германия, ама моля те подкрепи твърденията си с някакви по-конретни доводи, защото това, което си написал противоречи на това, което пише в линка.
http://gazeo.com/up-to-date/reportages-interviews-road-tests/reportages-and-interviews/Alexander-St%C3%B6hr-AEGPL-conditions-for-growth,report,7550.html
- инфото е старо
- има и втора страница
- сигурен съм, че Alexander Stöhr има и други публикации, ама сега нямам време да му ги търся
кратки пасажи:
"In most German federal states the regulations for underground car parks do not mention LPG at all. Some indicate a minimum ventilation requirement that is generally met when comlplying to other ventilation requirements not connected to autogas. There are still a few garage operators, who still display signs prohibiting the entry of gaseous fuelled vehicles. But they will usually take them down if informed correctly (and politely!) about the legal situation."
Which are more popular in Germany: factory conversions or retrofits?
How many autogas system installers are there in Germany?
How many LPG-powered cars are there?
Are their any incentives, tax breaks or any other form of financial assistance/encouraging for autogas users (free parking/city centre access, cheaper insurance, etc.)?
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: подземен паркинг и АГУ
Прав си. Наистина се оказа, че забраната отдавна е отменена. Но понеже е е ставало на местно ниво, повечето хора тук са го пропуснали и продължават като мен до преди малко, да си мислят че е забранено.
И да, темата безсмислено се измести към Германия.
И да, темата безсмислено се измести към Германия.
Последна промяна от gr_kanev на Вто 23 юни 2015 12:14, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: подземен паркинг и АГУ
myrshavija написа:...Последен въпрос - ти виждал ли си от тези коли с "фабричната" газ, дето са САМО на газ?
Примерно различни модели на VW с двигатели 1.4TGI. Но съм ги виждал само като справочна информация. На живо... Като не смърдят, или трябва да се загледам в надписа, или да ги видя да зареждат газ.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: подземен паркинг и АГУ
Я да видим сега ТИ можеш ли да четеш!
http://www.worldcarfans.com/113091162829/seat-leon-ecomotive-and-tgi-debut-in-frankfurt
Ето, за да не се умориш да четеш цялата статия:
"The Leon TGI, on the other hand, uses a turbocharged 1.4-liter engine that can run on petrol or compressed natural gas (CNG). It produces 110 HP (81 kW) and 200 Nm (147 lb-ft) of torque. This enables the model to accelerate from 0-100 km/h in 10.9 seconds, hit a top speed of 194 km/h (120 mph) and travel approximately 400 km (248 miles) on CNG alone. When the two CNG tanks are depleted, the model can be driven an additional 900 km (559 miles) thanks to a 50 liter (13.2 gallon) petrol tank."
http://www.worldcarfans.com/113091162829/seat-leon-ecomotive-and-tgi-debut-in-frankfurt
Ето, за да не се умориш да четеш цялата статия:
"The Leon TGI, on the other hand, uses a turbocharged 1.4-liter engine that can run on petrol or compressed natural gas (CNG). It produces 110 HP (81 kW) and 200 Nm (147 lb-ft) of torque. This enables the model to accelerate from 0-100 km/h in 10.9 seconds, hit a top speed of 194 km/h (120 mph) and travel approximately 400 km (248 miles) on CNG alone. When the two CNG tanks are depleted, the model can be driven an additional 900 km (559 miles) thanks to a 50 liter (13.2 gallon) petrol tank."
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: подземен паркинг и АГУ
Вероятно си прав. В базата на ADAC ми излизат като различни записи за бензин и CNG, но са с еднакъв регистрационен код (TSN = BLJ). Това пък, за мен, обезсмисля идеята - пак два резервоара. Остава надеждата, че поне са помислили и са сложили и втория резервоар извън купето. Не че съм се засилил да купувам де, ама знае ли човек...
Последна промяна от gr_kanev на Вто 23 юни 2015 12:15, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Re: подземен паркинг и АГУ
би ли показал къде е забраната и на какво основание е тя ? (линк, закон, всичко ще свърши работа)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Vincent1 и 52 госта