здравейте искам да питам някои които е по компетентен има ли как да стане да сложа двигател от Passat 3 TDI
на купе от Passat 4/5 или 6 по принцип наи много ме интересува за 6-тицата

Смяна на купе
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на купе
Б3 TDI няма.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на купе
Че е добре да четеш малко повече, вместо да преразказваш какво си чул от някого. Темата, предполагам, е за слагане на стар и евтин за поддръжка двигател в нова и "хубава" кола. Очевидно е, че ти не можеш сам да го направиш, иначе нямаше така да си напишеш пърия пост. Ако изобщо се намери някой, който да прехвърли стар двигател в 2-3 поколения напред купе, то той ще е болен ентусиаст, а и бих се обзаложил на две каси бира, че резултатът няма да е красив. Ако се питаш "защо" - виж какво ти написах в началото.DelluX написа:не те разбрах какво точно ми каза
И сега за TDI в Б3 - за пръв път в Пасат дизел с турбина и директно впръскване(TDI) се слага в модела Б4. В Б3 "най-якият" 1.9 дизел е 75кс и е предкамерен(не TDI).
Re: Смяна на купе
ее да но за да питам тука значи не е чак толкова зле положението VW Passat B4 09.1996 1.9 110 коня
и така сега ако може пак да попитам какви са съотношенията за слагане на такъв двигател в както ти казваш 2-3 поколения по ново купе ? за сега само се интересъвам а ентусиасти ще се намерят достатъчно :Д
и така сега ако може пак да попитам какви са съотношенията за слагане на такъв двигател в както ти казваш 2-3 поколения по ново купе ? за сега само се интересъвам а ентусиасти ще се намерят достатъчно :Д
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на купе
Ако намериш човек, който да го направи, ще го черпя каса бира него и каса бира теб.
П.С. Пробвай да пишеш по-добре!
П.С. Пробвай да пишеш по-добре!
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Смяна на купе
При моделите В-5 и В5-5 двигателя е успореден на колата,а при В-4 напречен
Така че давай касите с бира 


-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на купе
phantom_ написа:При моделите В-5 и В5-5 двигателя е успореден на колата,а при В-4 напреченТака че давай касите с бира
Не разбирам какво общо има дали е надлъжно или напречно разположен двигателят с темата. При Б6 е напречен отново, ако не греша - и какво от това?
Ако призива да нося касите е към мен - в момента, в който ме викнете да видя 1Z/AFN в купето на 2-3 поколения по-нов пасат от Б4, ще дойда с двете каси в багажника.
Ама, като гледам как се пита за "съотношенията", вероятно ще си пия бирата сам.

- stefan4o
- Мнения: 19319
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на купе
Поредният колега, който е чул отнякъде нещо, че може да се нагоди и да се напасне и решил да скача в дълбокото. Ама проучва, че да не се набута
Не мисля, че някой сервиз изобщо би се захванал с подобна трансплантация, или ако се хване, цената ще е наполовина на колата 


-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Смяна на купе
myrshavija не ставаше въпрос за теб
А това че от В-4 мотор на В-5/5-5 е почти невъзможно.Не мисля че някой би се хванал да го прави
Правилния избор в случая е мотор от Ауди 80 



- shadou2
- Мнения: 174
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 22:22
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.6 SR
- Местоположение: Добрич
Re: Смяна на купе
Каква е идеята на това изобщо?
Аз имах осемдясеятка и не мога да си представя да сложа нейния двигател на бората. просто не виждам смисъл той е по-муден и амортизиран.

Re: Смяна на купе
тук идеята според мен е нова хубава кола но с "истински здрав" вечен мотор
нали има една приказка , че всеки следващ модел пасат е по-скапан от предходния. Карахме Б2-ки излезна Б3, малееее много скъп за подръжка, Б4- лелеее много кратка серия няма части, Б5 мале това окачване за 1000лв и се чупи като за световно, Б5.5 още по-голям боклук от Б5, нещо страшно, Б6 тия дизели не стават за нищо, бензинки не стават за газ, Б7 му била къса кутията, Б8 бил с много вредни емисии...
Та горе долу и тук на там ми мирише, мисията невъзможна, но пък в мислите на автора гениално хрумване. най-добрия мотор 1,8 моно на B6 и ударихме всички в земята

нали има една приказка , че всеки следващ модел пасат е по-скапан от предходния. Карахме Б2-ки излезна Б3, малееее много скъп за подръжка, Б4- лелеее много кратка серия няма части, Б5 мале това окачване за 1000лв и се чупи като за световно, Б5.5 още по-голям боклук от Б5, нещо страшно, Б6 тия дизели не стават за нищо, бензинки не стават за газ, Б7 му била къса кутията, Б8 бил с много вредни емисии...
Та горе долу и тук на там ми мирише, мисията невъзможна, но пък в мислите на автора гениално хрумване. най-добрия мотор 1,8 моно на B6 и ударихме всички в земята

- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Смяна на купе
Неее, пич, ето как се прави - двигател 5,6 л на Мерцедес в Лада 2105(7?). 

- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Смяна на купе
На снимка съм виждал 1.8 моно набит в голф 5-ца. Немеца отдолу коментирал че това е единствения вариянт голф 5 да стигне милион км.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта