Подаване на ток
Подаване на ток
Чувал съм, че при подаване на ток от друга кола, минусът трябва да се закачи по купето по-далече от акумулатора. Каква е идеята и какво пречи да се щракне направо на минуса на акумулатора?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Подаване на ток
Слага се директно на двигателя, за да се избегнат кабели и връзки.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Подаване на ток
Да попитам и аз нещо - колата трябвали да работи, като се подава ток на друга кола или не? Доколкото знам, ако работи, може да замине диодната плочка.
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Подаване на ток
Трябва да работи,на обороти.
Последна промяна от Zdravko Zankov на Съб 13 фев 2016 9:12, променено общо 1 път.
Re: Подаване на ток
5 минути да "съживи" другия акумулатор ,гасиш двигателя на "подаващата" и палиш.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Подаване на ток
siso_k написа:Да попитам и аз нещо - колата трябвали да работи, като се подава ток на друга кола или не? Доколкото знам, ако работи, може да замине диодната плочка.

Re: Подаване на ток
Каква е тая диодна плочка - има ли я на всички? Колкото пъти съм подавал ток все е било на запалена кола и с ~3000об. Иначе не става(ше) номера.
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Подаване на ток
И аз гася мотора, когато подавам ток. Така знам, че е правилно.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Подаване на ток
$100 написа:Каква е тая диодна плочка - има ли я на всички?
Ти да не мислиш, че алтернаторът ти дава постоянен ток? Дава променлив и той трябва да се изправи.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Подаване на ток
stefan4o написа:И аз гася мотора, когато подавам ток. Така знам, че е правилно.
То като се замисли човек, ако е запалена няма да даде по силен стартов ток. Единствено, ако е акумулатора е аланкат, да не може след това и и тя да запали.
- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Подаване на ток
Може би трябва да се позамислиш още малко.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Подаване на ток
Не съм сигурен, че трябва.
- tomata
- Мнения: 498
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Подаване на ток
Аз закачам чакам няколко минути и тогава паля без да гася даващата ток кола. Аз с моят шаран 2.0 115 бензин съм давал на много дизелови коли включително имам и трактор и на него не съм имал проблеми. Все пак ние караме vw не опели или нисани. Съсед с опел зафира дизел даде на сина си ток поло 1.0 и му се запали динамото беше мн смешно
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подаване на ток
На братовчеда с кабелите направени от 50 или 75 квадрата кабел, много здрави щипки, всичко е запоено по кабелите, паленето става веднага със слагането на втората щипка, няма никакво мислене и зареждане, все едно е само с акумулатора на подаващата кола
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Подаване на ток
инжектопляктор написа:Ти да не мислиш, че алтернаторът ти дава постоянен ток? Дава променлив и той трябва да се изправи.
ВНИМАНИЕ !! МОдертора да прехвърли горния пост в "бисерите"
А сега се върни да си прочетеш този бисер . Ти човече разглобявал ли си алтернатор ?? или си чел само Я вземи почети малко и тогава пиши.
Диодните плочки да не са извън алтернатора , накачулено по ламарините ? На болта имаш изправено напрежение от 3 фазен изправител по схема Ларионов.
Ех жалко,че Хидрата не чете тука за да те вкара в час отново.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: joker66 и 57 госта