total quartz 7000 на турбо кола
total quartz 7000 на турбо кола
Извинявам се за глупавия въпрос, но total quartz 7000 10w40 съвместимо ли е на golf 4 1.8T, някъде из форума видях, че не ставало за турбо коли, а точно такова купих и някой има ли информация Made in France ли трябва да пише на него?
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: total quartz 7000 на турбо кола
Става за коли с турбини. Само че в момента Тотал-а е с най-много ментета на пазара и вероятността да случиш на оригинал е 1-2 %
Re: total quartz 7000 на турбо кола
Вие от къде си купувате масла? Да ми препоръчате някакво за 1.8T газ инжекцион
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: total quartz 7000 на турбо кола
Препоръчва се да е 5 а не 10 . Например 5в30,5в40,5в50.Ако не си засилил колата 5в40 е добре,аз взимам тук от форума на мотул.В момента карам с някво масло комма 5в50 и много съм доволен
Re: total quartz 7000 на турбо кола
"Ако колата е над 200хил.км полусинтетиката е препоръчителна, а дори може да минете и на минерално масло, което да уплътни възникналите от износването хлабини. Напълно синтетичното масло става прекалено „тънко“ за автомобили с голям пробег. То може да доведе до „тракане“ в двигателя, течове на масло и дори до по-сериозни аварии"
Това глупости ли са? Зашото 5w40 на тотал е синтетично
Това глупости ли са? Зашото 5w40 на тотал е синтетично
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: total quartz 7000 на турбо кола
По тая логика дизеловите милионници нов внос трябва с 20в50 да се карат 

-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: total quartz 7000 на турбо кола
Моята Бора я взех на 180к,но сигурно е на още толкова.Сложих и полусинтетика(10w40) на холандската EUROL и съм много доволен,но все пак нямам турбо.С него 5w е препоръчително.И по-честа смяна,за да не прецакаш турбото
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: total quartz 7000 на турбо кола
snoby написа:"Ако колата е над 200хил.км полусинтетиката е препоръчителна, а дори може да минете и на минерално масло, което да уплътни възникналите от износването хлабини. Напълно синтетичното масло става прекалено „тънко“ за автомобили с голям пробег. То може да доведе до „тракане“ в двигателя, течове на масло и дори до по-сериозни аварии"
Това глупости ли са? Зашото 5w40 на тотал е синтетично
Това къде го прочете? Тоя дето го е писал явно няма понятие SAE индексите 5, 10, 15 и 30, 40, 50... какво изобщо означват

Re: total quartz 7000 на турбо кола
В някаква статия, имаше информация за индексите, минерални масла и синтетики и отдолу пишеше това.. Значи ще слагам смело 5w40 синтетика, но сега съм с 10w40 няма да е проблем да мина на 5 нали така?
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: total quartz 7000 на турбо кола
Хиляда и една теми за масло ) Спокойно може да си караш и с 5 и с 10 щом спецификацията му отговаря на изискванията на производителя на колата
А най-важното при маслата /по-важно от вискозитета/ е да си сигурен в търговеца за да отговаря съдържанието на етикета 


- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: total quartz 7000 на турбо кола
stefan4o написа:По тая логика дизеловите милионници нов внос трябва с 20в50 да се карат
Най добре да ги пълнят с грес, вместо с масло

- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Re: total quartz 7000 на турбо кола
Ауди А4Б5 1.8т вече седма смяна се кара с 10/40 и проблеми няма никакви. Както казаха колегите, по-важното е маслото да е истинско!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта