Епоксидна смола и температура ?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Епоксидна смола и температура ?
Здравейте. Понеже махам виското на колата си и слагам ел.перка реших да си изработя сам дифузьор , вместо да взимам от някаква кола,да го режа и слагам неестетически. Понеже държа да изглежда добре ,затова искам да си го и направя :) Въпроса ми е обаче до колко градуса издържа епоксидната смола. Ще я армирам и прочие ,но идеята ми е дали температурата около радиатора дали няма да я размекне ? Понеже не намирам никаква информация в интернет реших да попитам. Едва ли минава 100-110градуса зад радиатора лятно време .... Някой със смолен детайл под капака ?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Епоксидна смола и температура ?
mupk0 написа:Здравейте. обаче до колко градуса издържа епоксидната смола. ?
90 гр . В пещ на 110 гр Съм слагал високоволтови блокове заляти със епоксидна смола - за да ги разчовъркам за откроване на повреда.
Що не пробваш с полиестерна .Епоксидната е по-тежка / детайла/.
П.п. По смътни спомени от далечното минало единия тип смола беше АП1 др беше руски / съветски тип наименование /
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Епоксидна смола и температура ?
kris11 написа:mupk0 написа:Здравейте. обаче до колко градуса издържа епоксидната смола. ?
90 гр . В пещ на 110 гр Съм слагал високоволтови блокове заляти със епоксидна смола - за да ги разчовъркам за откроване на повреда.
Що не пробваш с полиестерна .Епоксидната е по-тежка / детайла/.
П.п. По смътни спомени от далечното минало единия тип смола беше АП1 др беше руски / съветски тип наименование /
Не ми е проблем и с полиестерна ,но пак зависи всичко от температурата :)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Епоксидна смола и температура ?
Не знам защо си решил този вариант , но става тежко.трябва армировка за да не се осуква и по-дебел пласт. Спойлери и подобни са от полиестерна смола и стъкломат. Пр за подкалници /навремето съм пазарил от поляците подкалници за 125Р - тънко и се огъва.При тънка конструкция от инерционния момента на ел. вентилатора ще има осукване и то с рязък напън при сработване, освен това самия ел. мотор тежи.
Защо не помислиш за конструкция от алумиев лист. ? Равно , или нитоване или на аргон заварка.
Защо не помислиш за конструкция от алумиев лист. ? Равно , или нитоване или на аргон заварка.
- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Епоксидна смола и температура ?
Не можеш ли да хванеш моторчето за сегашния дифузьор?
Струва ми се много сложно да се направи калъп и се съмнявам, че ще стане по-хубаво, отколкото ако си намериш от вторични някакъв подобен по размер дифузьор, който да донагласиш за твоя радиатор.
Иначе аз бих пробвал мостра от материала във вряща вода за да видя колко ще се размекне. Струва ми се, че най-обикновения стъкломат ще е достатъчно топлоустойчив.
Струва ми се много сложно да се направи калъп и се съмнявам, че ще стане по-хубаво, отколкото ако си намериш от вторични някакъв подобен по размер дифузьор, който да донагласиш за твоя радиатор.
Иначе аз бих пробвал мостра от материала във вряща вода за да видя колко ще се размекне. Струва ми се, че най-обикновения стъкломат ще е достатъчно топлоустойчив.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Епоксидна смола и температура ?
Така след дълго ровене открих ,че донора ( волво 850 ) има еднаква височина с моя радиатор и 5см по-голяма ширина. Поръчах си един с идеята да отрежа с по 2см в края и да го снадя после с декоративния край на самият дифузьор. Смолата и дават 95градуса,което за лятото е малко :) иначе калъпа щеше да стане здрав и красив ,но мек за жалост. Щях да армирам вътре с мрежа. Сега тея дни като дойде перката ще почвам с мерилките :) при мен особенното е ,че в единият край тръбите на компресора ( въздушния ) минават на буквално 2см от радиатора ,но ше го измисля. Ушички ще му направя от ламарина и с нитове ще ги хвана. Отдолу няма да се вижда , а отгоре се надявам да ми съвпаднат захвантите ,но ако не съвпаднат ,лесно се дупчи пластмаса.. Ще видим..имам цяла зима да го направя красиво. Иначе ако имате желание ще споделя и снимки. Колата оригинално е с виско и няма дифузьор за ел перка. Останалите мотори от гамата нямат нищо общо с моя радиатор. За жалост при мерцедес не е като при ваг. Там 2 цедки еднакъя фейс произведени през 1 година са с различни части.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта