Епоксидна смола и температура ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Епоксидна смола и температура ?

Мнениеот mupk0 » Съб 12 ное 2016 12:00


Здравейте. Понеже махам виското на колата си и слагам ел.перка реших да си изработя сам дифузьор , вместо да взимам от някаква кола,да го режа и слагам неестетически. Понеже държа да изглежда добре ,затова искам да си го и направя :) Въпроса ми е обаче до колко градуса издържа епоксидната смола. Ще я армирам и прочие ,но идеята ми е дали температурата около радиатора дали няма да я размекне ? Понеже не намирам никаква информация в интернет реших да попитам. Едва ли минава 100-110градуса зад радиатора лятно време .... Някой със смолен детайл под капака ?




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Епоксидна смола и температура ?

Мнениеот kris11 » Съб 12 ное 2016 18:27


mupk0 написа:Здравейте. обаче до колко градуса издържа епоксидната смола. ?

90 гр . В пещ на 110 гр Съм слагал високоволтови блокове заляти със епоксидна смола - за да ги разчовъркам за откроване на повреда.
Що не пробваш с полиестерна .Епоксидната е по-тежка / детайла/.
П.п. По смътни спомени от далечното минало единия тип смола беше АП1 др беше руски / съветски тип наименование /


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Епоксидна смола и температура ?

Мнениеот mupk0 » Съб 12 ное 2016 18:44


kris11 написа:
mupk0 написа:Здравейте. обаче до колко градуса издържа епоксидната смола. ?

90 гр . В пещ на 110 гр Съм слагал високоволтови блокове заляти със епоксидна смола - за да ги разчовъркам за откроване на повреда.
Що не пробваш с полиестерна .Епоксидната е по-тежка / детайла/.
П.п. По смътни спомени от далечното минало единия тип смола беше АП1 др беше руски / съветски тип наименование /

Не ми е проблем и с полиестерна ,но пак зависи всичко от температурата :)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Епоксидна смола и температура ?

Мнениеот kris11 » Пон 14 ное 2016 18:46


Не знам защо си решил този вариант , но става тежко.трябва армировка за да не се осуква и по-дебел пласт. Спойлери и подобни са от полиестерна смола и стъкломат. Пр за подкалници /навремето съм пазарил от поляците подкалници за 125Р - тънко и се огъва.При тънка конструкция от инерционния момента на ел. вентилатора ще има осукване и то с рязък напън при сработване, освен това самия ел. мотор тежи.
Защо не помислиш за конструкция от алумиев лист. ? Равно , или нитоване или на аргон заварка.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Епоксидна смола и температура ?

Мнениеот ktamen » Пон 14 ное 2016 21:34


Не можеш ли да хванеш моторчето за сегашния дифузьор?
Струва ми се много сложно да се направи калъп и се съмнявам, че ще стане по-хубаво, отколкото ако си намериш от вторични някакъв подобен по размер дифузьор, който да донагласиш за твоя радиатор.
Иначе аз бих пробвал мостра от материала във вряща вода за да видя колко ще се размекне. Струва ми се, че най-обикновения стъкломат ще е достатъчно топлоустойчив.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Епоксидна смола и температура ?

Мнениеот mupk0 » Пон 14 ное 2016 22:38


Така след дълго ровене открих ,че донора ( волво 850 ) има еднаква височина с моя радиатор и 5см по-голяма ширина. Поръчах си един с идеята да отрежа с по 2см в края и да го снадя после с декоративния край на самият дифузьор. Смолата и дават 95градуса,което за лятото е малко :) иначе калъпа щеше да стане здрав и красив ,но мек за жалост. Щях да армирам вътре с мрежа. Сега тея дни като дойде перката ще почвам с мерилките :) при мен особенното е ,че в единият край тръбите на компресора ( въздушния ) минават на буквално 2см от радиатора ,но ше го измисля. Ушички ще му направя от ламарина и с нитове ще ги хвана. Отдолу няма да се вижда , а отгоре се надявам да ми съвпаднат захвантите ,но ако не съвпаднат ,лесно се дупчи пластмаса.. Ще видим..имам цяла зима да го направя красиво. Иначе ако имате желание ще споделя и снимки. Колата оригинално е с виско и няма дифузьор за ел перка. Останалите мотори от гамата нямат нищо общо с моя радиатор. За жалост при мерцедес не е като при ваг. Там 2 цедки еднакъя фейс произведени през 1 година са с различни части.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта