

Ljubon написа:Ако имаш обемни датчици в купето, може да е от тях. Те реагират при промяна на обема в колата. При мен на старата кола се включваше алармата от обемните датчици, но при изстиване и свиване на въздуха в купето по-късно през нощта. Като по часовник, някъде около 24 часа.
muns61 написа:Предполагам, колата ти е тъмна, а алармата е нейде под таблото. Вземи си сенник за табло, алуминизиран, та да не се нагрява толкоз. Другият вариант е да смениш алармата, ама все китайки са...
joker написа:Не мога да оставя колата без шоков датчик,че наркоманите в махалата пак ще ме върнат със 600 лв назад!
kris11 написа:joker написа:Не мога да оставя колата без шоков датчик,че наркоманите в махалата пак ще ме върнат със 600 лв назад!
какво толкова ценно има в нея оставено ?? Намери си банка и паркирай там. хем и ти доволен , а и те също , ако тръгваш някъде в 8 часа. Ти паркираш пред камера, те пък си слагат табелите за паркомясто като тръгнеш. Само гледай да се връщаш в часа в който банката затваря +- 10-15 мин./ зависи кога минава инкасото.
kris11 написа:joker написа:Не мога да оставя колата без шоков датчик,че наркоманите в махалата пак ще ме върнат със 600 лв назад!
какво толкова ценно има в нея оставено ?? Намери си банка и паркирай там. хем и ти доволен , а и те също , ако тръгваш някъде в 8 часа. Ти паркираш пред камера, те пък си слагат табелите за паркомясто като тръгнеш. Само гледай да се връщаш в часа в който банката затваря +- 10-15 мин./ зависи кога минава инкасото.
steni написа:Колега не е от автомобила, от алармата е. Идентичен проблем при Ауди В4, със същият модел аларма от днес, оправданията на "специалистите" -същите.
При намиране на адекватно решение пиши.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта