http://www.topgear.com/content/news/stories/1854/
Skoda Fabia RS01 WRC - това се казва ускорение
Skoda Fabia RS01 WRC - това се казва ускорение
Нова "адска машина" от VAG! Този път с марката Skoda - RS01 с двигател 494bhp при 7,800rpm, който осигурява чудовищно ускорение - 0-100км/ч за 2,7 секунди
http://www.topgear.com/content/news/stories/1854/
http://www.topgear.com/content/news/stories/1854/
- The Corrupt
- Мнения: 498
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Skoda Fabia RS01 WRC - това се казва ускорение
Jetman написа:0-100км/ч за 2,7 секунди![]()
Егати ускорението

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами не зная дали пичовете от Ауди или от VW са работели над двигателя, но ми направи голямо впечатление как са успели да постигнат толкова добро съотношение мощност/маса, че да достигнат такива ускорения!!!! Ами те смазват всекви там ферарита, ламборджинита и т.н. които са в гранниците на 3.2-4 сек от 0-100!!! Ами вземете едно BMW М6 - има 5.0 V10 с цели 507 к.с., но ускорението му е смешно сравнение с това на Шкодата
VAG rullzzzz
VAG rullzzzz

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Машината е създадена с чисто рекламно-състезателни цели, ако я "напълниш" с изолации, тапицерии, ел. обзавеждане и екстри, делящи се задни седалки, климатик/троник и т.н. ще качи доста килограми и нещата ще си отидат на мястото... Но си е "змей" де...
П.П. В евентуален сериен вариант скоростната кутия също ще е друга, с др. числа, по-трайна, по-тежка, ще оптимизират ДВГ в посока издръжливост, ще стане и той по-тежък, ще смекчат и култивират окачването и спирачките, ще им повишат ресурса - ще качи още килца и т.н. Да не говорим, че олекотеното купе, дори и да покрива нормите за безопасност в този си вид /ролбари и т.н./ е безумно нерентабилно за масово производство и излишно усложнено с възможности за промяна на състезателните настройки и т.н...
П.П. В евентуален сериен вариант скоростната кутия също ще е друга, с др. числа, по-трайна, по-тежка, ще оптимизират ДВГ в посока издръжливост, ще стане и той по-тежък, ще смекчат и култивират окачването и спирачките, ще им повишат ресурса - ще качи още килца и т.н. Да не говорим, че олекотеното купе, дори и да покрива нормите за безопасност в този си вид /ролбари и т.н./ е безумно нерентабилно за масово производство и излишно усложнено с възможности за промяна на състезателните настройки и т.н...