Двигателят е добре познатото 2.0 TFSI, но е по-мощен с 8 кс от този в Ауди S3 и тук е 272 кс. В диапазона 2 500 - 5 000 об. разполатате с 350 Nm.
Колата ще се предлага и с S tronic. Това е DSG на Ауди. Пак разполага с два съединителя и благодарение на тази скоростна кутия колата ускорява с 2/10 сек. по-бързо до 100 км/ч, сравнено с обикновена 6 скоростна кутия с ръчни предавки.
Малко данни:
0-100 км/ч за 5.2 сек (S tronic), а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.
Мощта от двигателя са предава към пътя благодарение на Quatrro (в случая Халдекс, защото е с напречен мотор) и 18 цолови гуми.
Спортния дух се подчертава от 10 мм по-ниското стегнато окачване.
Колата тежи 1395 кг, което постигнато чрез използване на стомана само в задната част на автомобила. Предната и централна зона са оформени с ASF (Audi Space Frame) - алуминий, който е много по-лек.
Има биксенон, LED дневни светлини, салона е направен почти изцяло с напа, алкантара и алуминий.
Хайде стига толкова сухи данни. Сега малко снимки.






Най-неприятната част - цените.
Базова цена за купето 44 900 евро и 47 750 за кабриолета.