К.Одаджийски написа:Значи, предпочитам да извадя на бендето мотора и да му сменя веригите, пред това да разглобявам предница на ауди, която ми отнема половин ден да я напасна като хората, иначе крива ще я събера за нула време. И въпреки това щифтовете и местата за поставяне на инструмент за зацепване на мотора са на такива места, че е по лесно да го извадиш. Ауди е всичко друго но не и ремонтно пригодна кола.
10г ги карам каквото мога сам си правя особено по Ел частта... Има къде по зле. От финансова гледна точка на юзър смяна на вериги на бимбата то и на 3 кила на ауди е същото е прекалено скъпо за пробег от 150к средно с афтърмаркет ланец+каквото излезе с цена на общия ремонт ~3к не е оправдано. Предпочитам предница да се свали за да кажем 700лв има и оригинални ремъци за по 120к аре и да не е на толко по-излиза математиката(и за почти наполовина се сменят) Пък и от 15 г ги правят в всеки сервиз все пак може би фв се кара най-много на вторичния пазар все още.
Иначе е комплексна е темата не е само до бутала то освен болтовете на главите на тея коли са с прогнозиране овехтяване