Със или без пластмаси на регистрационните номера
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Със или без пластмаси на регистрационните номера
Колеги,от доста време гледа някой коли с махнати пластмаси на номерата който слагат в КАТ,и пускам една анкета да видим на кой му харесва,със пластмасите или без тях(закрепен с няколко нита)?
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
Без пластмаса 

- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
естествено че без тея гадни пластмаси е по добре 

Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
аз не само съм без нея, но и черния кант около номера съм махнал, не съм имал проблем вече година карам така.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
Интересна тема.
Аз предпочитам с пластмасите, въпреки че и без тях седи доста добре, не отричам.
Отчитате ли факта, че примерно там където заден номер е закрепен директно на метала ако няма пластмаса ще стане страшно след време, че може и ръжда да избие?!
Примерно Голф 3.

Аз предпочитам с пластмасите, въпреки че и без тях седи доста добре, не отричам.
Отчитате ли факта, че примерно там където заден номер е закрепен директно на метала ако няма пластмаса ще стане страшно след време, че може и ръжда да избие?!
Примерно Голф 3.
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
yoan4o написа:Интересна тема.![]()
Аз предпочитам с пластмасите, въпреки че и без тях седи доста добре, не отричам.
Отчитате ли факта, че примерно там където заден номер е закрепен директно на метала ако няма пластмаса ще стане страшно след време, че може и ръжда да избие?!
Примерно Голф 3.
По тази логика би трябвало и при нита от КАТ да почне да избива(говорим за задна врата Голф 3),мисля че трябва да мине много време преди да избие ръжда

Последна промяна от JoroKN на Чет 12 дек 2013 16:52, променено общо 1 път.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
Зависи от колата,капака,положението на номера и т.н
- ИлиянскиMk3
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 яну 2013 19:47
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT
- Местоположение: Радомир
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
следващата анкета със или без черния кант на номера 

- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
ИлиянскиMk3 написа:следващата анкета със или без черния кант на номера
На 2 от колите ми беше махнат черния кант и тази грешка няма да я направя 3-ти път

Въпреки че на някой коли (бели,сиви) стой добре,но в цял Кюстендил всичко е със изтъркан кант, няма Москвичи,Жигули,Волги и т.н.

п.п И един път е достатъчно да те спре неподходящото ченге

- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
Без номера направо,ако питаш мене
.
Аз моите пластмаси още преди 2 години съм ги изхвърлил,че и канта на номера бях махнал даже

Аз моите пластмаси още преди 2 години съм ги изхвърлил,че и канта на номера бях махнал даже

- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
Разрових се малко по нета,и гледам че повечето "интересни" коли са без пластмаси
Ето един пример
Някой има ли идея за друг начин на закрепване освен с нитове ?

Ето един пример

Някой има ли идея за друг начин на закрепване освен с нитове ?

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
Закрепване на номера без пластмасата, може да стане по много начини! Лошото е, че не са сигурни! Ако някой реши да краде номера, въобще няма да го забави! Аз само заради това не съм махнал пластмасата, даже съм сложил по 4-ри винта на всички ъгли на предния и задния номер! Не за друго, не ми се занимава с КАТ!
А относно темата, според мен със пластмасата е по-красиво! Мое виждане!
Не си пипайте черния кант, да не се редите в кат! В Благоев. имаше един с Кадет, дето си беше окастрил предния номер, с ножица за ламарина, и бо беше направил на половината! И няма и 1 месец, гледам колата с друг номер
А относно темата, според мен със пластмасата е по-красиво! Мое виждане!
Не си пипайте черния кант, да не се редите в кат! В Благоев. имаше един с Кадет, дето си беше окастрил предния номер, с ножица за ламарина, и бо беше направил на половината! И няма и 1 месец, гледам колата с друг номер

- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
Според мен най-добре е с пластмаси, но с някакви по-интересни държачи - с малки надписи, логота и т.н. и без никакви винтове/нитове върху номера.
Тук разбира се изключвам стандарните, които слагат в КАТ (които м/у другото са страшни боклуци - за 2-3 години толкова се изпичат от слънцетом, че стават грозно сиви и прегорели) и лайсните върху тях, просто седят някакси не на място.
А пък това да видиш Голф 3 примерно с изтъркан кант номера, хванат с 5 нита на задния капак.
Тук разбира се изключвам стандарните, които слагат в КАТ (които м/у другото са страшни боклуци - за 2-3 години толкова се изпичат от слънцетом, че стават грозно сиви и прегорели) и лайсните върху тях, просто седят някакси не на място.
А пък това да видиш Голф 3 примерно с изтъркан кант номера, хванат с 5 нита на задния капак.

- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
focke-wulf написа:Според мен най-добре е с пластмаси, но с някакви по-интересни държачи - с малки надписи, логота и т.н. и без никакви винтове/нитове върху номера.
Тук разбира се изключвам стандарните, които слагат в КАТ (които м/у другото са страшни боклуци - за 2-3 години толкова се изпичат от слънцетом, че стават грозно сиви и прегорели) и лайсните върху тях, просто седят някакси не на място.
А пък това да видиш Голф 3 примерно с изтъркан кант номера, хванат с 5 нита на задния капак.
Така е,за мен закрепването на номера без пластмаса е с 2 малки нита на първата и последната буква като след това боядисам нита черен, с лак за нокти който да не падне от пароструйка и т.н.
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Със или без пластмаси на регистрационните номера
Ами аз в Германия бях гледал, че въпреки държачите си хващат номерата с 4 винта/нита в ъглите. :D
Обаче върху главите се слагат нещо като малки капачки - 2 сини (при флага на ЕС) и 2 бели в другия край. Ако не се загледаш не можеш да познаеш, че изобщо ги има там.
Обаче върху главите се слагат нещо като малки капачки - 2 сини (при флага на ЕС) и 2 бели в другия край. Ако не се загледаш не можеш да познаеш, че изобщо ги има там.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: AlexMorgan108 и 53 госта