Доработки и узаконяване на сменен двигател
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Доработки и узаконяване на сменен двигател
Носачите и/или шенкелите ако са различни и от тях може да има разлика в широчината.
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Доработки и узаконяване на сменен двигател
Стефчо ,аз питах в една друга тема за шенкелите на G60 защото не можех да открия разликите с такива на обикновен Пасат Б3\4 примерно и ти ми отговори ,че на всички ГТИ според ЕТКА са еднакви.Само G60 е с 02А за разлика от обикновените Голф2 които са с 084,085 и 020.Мерил съм лично кутия 020 спрямо 02А-диференциала на 02А е по-широк с 10мм. и е изнесен в ляво т.е. лявата полуоска е различна -от тази на другите Голфове.Можеш да сложиш кутия 02А на обикновен Голф 2 ,но ти е нужна лява полуоска от Корадо G60 от Голф G60 -не става явно има разлика в предния мост.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Доработки и узаконяване на сменен двигател
Дясната полуос на Г60 се ползват само от тях, лявата е като на 16В. Иначе шенкелът е като на 16В и като на Пасат Б3, и носачът го дават само един модел при Мк2.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 276 госта