Ремъци Contitech (Континентал)

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот muns61 » Сря 12 май 2021 6:15


Компресия имаш само в динамичен режим, демек при достатъчно бързо въртене на мотора. При бавно въртене нямаш - всичко минава през ключа на сегментите.
Това да не е бутало на спринцовка. :biggrin




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2212
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот Каспър » Сря 12 май 2021 9:46


muns61 написа:...Много ми е интересно ти дали си го правил. Щото наистина вътрешното триене в 4-тактовия мотор осигурява задържането по наклон. Знаеш ли как задържа двутактов двигател?
И съм съглаен да направим проба.

Не съм го правил. Няма нужда да откривам топлата вода. Двутактовия двигател е различен и няма смисъл да се намесва. Ако вътрешното триене на един двигател е толкова голямо, че да задържа 1.5 тона желязо под наклон, колко ли ще живее този двигател :rolleyes


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот muns61 » Сря 12 май 2021 10:04


Да, ама аз съм го правил. Преди доста години го демонстрирах на едни технически грамотни, като свалих свещите на колата от аватара ми, пуснах ръчната и тя не мръдна.


Потребителски аватар
System_error
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
Автомобил: T4 Multivan 1998
Двигател: ACV
Местоположение: Силистра

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот System_error » Сря 12 май 2021 11:29


Off:

Колите като от аватара ти си излизаха още от завода с всякакви непредвидени триения и луфтове.
Да не вземеш сега да се обидиш :beer

Прочети внимателно предния ми пост. Има въпрос. Ако не искаш, не отговаряй.
Има и две-три изречения, на които да обърнеш внимание. :smile


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот muns61 » Сря 12 май 2021 17:05


Някой беше казал с кого да не спориш. Аз спирам.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот goppa » Сря 12 май 2021 18:46


muns61 ви каза защо компресията в ДВГ не играе статична роля. Преди д изпишете фермани с глупости се замислете над твърденията на опонента!

По темата: Continental са отлични ремъци.


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот 777 » Чет 27 май 2021 10:19


Покрай ремъците трябва ли винаги да се сменя и водна помпа или тя може да изкара 2 ремъка? Има някакви комплекти Contitech + помпа. Помпата ако се повреди може ли да скъса ремъка или само ще загуби антифриза?


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот Mustang GT-R » Чет 27 май 2021 11:20


Ако водната помпа се върти от ангренажния ремък и помпата блокира, къса ангренажа и всичко става на салата... клапани, бутала.
Всеки препоръчва смяна на водна помпа със смяна на ангренажа, както и ролките, защото и за тях някои се чудят колко ремъка могат да изкарат.
Не мисля, че си струва риска от спестяването от тези части, после излиза много по скъпо...


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот 777 » Чет 27 май 2021 11:26


Ролките са ясни. Неслучайно продават комплект ремък + ролки.


Tedko
Мнения: 114
Регистриран на: Чет 30 ное 2017 17:32
Автомобил: VW Jetta 6
Двигател: CAYC 2011

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот Tedko » Чет 27 май 2021 19:23


Моето скромно мнение - по-скоро един ремък може да изкара два комплекта ролки, а не обратното. Винаги слагам Conti, сменям на колкото е определил производителят на автомобила , дори и да надвиша 5-те години. Никакъв проблем. Ремъкът при сваляне е в прекрасно състояние. Няма видимо особена разлика от чисто новият, нито накъсване, нито втвърдяване, никакво видимо износване.

Обаче лагерите на ролките са откровено зле. Дотам, че ми се е случвало да имат такъв луфт, че при разклащане на свалена ролка да се чува с просто ухо. На 1.6тди -то ми ги смених на 170хил.км., при определени 210хил. км. Ремъкът чудесен, лагерите много зле.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 28 май 2021 7:11


Водната помпа също е лагер и е редно щом сменяваш ролките да смениш и помпата. Напоследък редовно ми се случва да идват хора с протекли семеринги 10-15-20 хил км след смяна на ангренаж, затова е хубаво и семерингите да се сменят, на коляновия и разпределителния вал


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19688
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот Vlad777 » Пет 28 май 2021 13:47


Ако водната помпа се върти от ангренажа, то тя задължително се сменя със смяната му. От горчив опит го казвам. Като бях млад и зелен не знаех и после платих още веднъж труда за смяна на ангренажа, защото се прецака помпата с новия ангренаж и се наложи повторно разглабяне. А трудът беше няколко пъти по-скъп от самата помпа.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8376
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот samo_pechka » Пет 28 май 2021 16:09


Както са го написали колегите, сменя се вс. наред. Хамалогията се повтаря в противен случай. Семерингите е препоръчително , аз лично съм го правил на всяка втора смяна на каиша .


nik600
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 02 юли 2019 15:07
Автомобил: GOLF 5
Двигател: 1K1 2005г
Местоположение: Стамболийски

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот nik600 » Пон 23 авг 2021 14:22


Здравейте колеги. В неделя се заех със смяна на ангренаж на Голф 5 1.6 бензин на реални 97000 км.Купик комплект Континентал/ремък-Румънски ,ролка-Турска ,помпа-Италия. Смених ремъка и ролката.Запалих колата и ремъка влезе във вътрешния край на зъбите. Даже ми се стори,че трие в ограничителя на зъбното колело на помпата.Свалих го и си сложих оригиналния,защото колата ми трябва.Дайте съвет какъв ремък и ролка да взема?


kalin09
Мнения: 150
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Re: Ремъци Contitech (Континентал)

Мнениеот kalin09 » Пон 23 авг 2021 22:28


nik600 написа:Здравейте колеги. В неделя се заех със смяна на ангренаж на Голф 5 1.6 бензин на реални 97000 км.Купик комплект Континентал/ремък-Румънски ,ролка-Турска ,помпа-Италия. Смених ремъка и ролката.Запалих колата и ремъка влезе във вътрешния край на зъбите. Даже ми се стори,че трие в ограничителя на зъбното колело на помпата.Свалих го и си сложих оригиналния,защото колата ми трябва.Дайте съвет какъв ремък и ролка да взема?

Защо се опитваш да правиш неща ,които не разбираш.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 241 госта