Ремъци Contitech (Континентал)
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 02 юли 2019 15:07
- Автомобил: GOLF 5
- Двигател: 1K1 2005г
- Местоположение: Стамболийски
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Само дА кажа,че това не е първия ангренаж който сменям,но е първият при който се случва тази гадория
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
nik600 написа:Даже ми се стори,че трие в ограничителя на зъбното колело на помпата.
По -принцип ако е пренатегнат ремъка влиза навътре ако е хлабав излиза на вън, това съм забелязал на няколко коли .
Ако всичко е по учебник няма да има дертове, но не е изключено и износване на колелото на вала!
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 02 юли 2019 15:07
- Автомобил: GOLF 5
- Двигател: 1K1 2005г
- Местоположение: Стамболийски
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Колега,притази ролка няма как да се пренатегне.Колкото до износване на зъбни колела-то и оригиналния щеше да се измести на някъде,а той си е разположен нормално.За мен е ремък/крив,дефектен/Ще взема друга марка и в събота наново
- volodya iliev
- Мнения: 362
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Аз също съм с ремъци конти и ролки ина наскоро сменени.Вече имам 300км изминати от смяната и за сега нямам забележки.Преди това бях с gates също доволен и никакви забележки за 73000хил.км.Този път смених семерингите на валовете,че прокапваше масло плюс водният радиатор,че беше изгнил и течеше антифриз и водната помпа защото стържеше и беше разбила лагерите.Това всичкото на пасат В5 1.8 125к.с формоушън.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
samo_pechka написа:....
Проблем за коли с авт.обт. ролка на ангр. ремък, типична грешка е оставяне на стръмен баир кола с муцуната нагоре и включена първа предавка....... Обтяжната ролка се прибира и охлабва ремъка, оттам прескача зъб/зъби.
Звучи елементарно, но аз не съм се замислял . Имам навика да спирам "на скорост" от времето на Москвича, той такава екстра като ръчна (работеща) нямаше. И да, компресията на двигателя има значение за спраяна "на скорост" кола само до толкова, че ако тръгне сама по баира, каква скорост ще набере . Но дали ще тръгне, значение от компресията няма, просто за да се получи налягане в цилиндрите (спирачно) трябва да има движение, което значи, че колата е потеглила . Иначе налягане няма.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта