В общи линии това е основния въпрос - как гарантираш на собственика, справедливо обезщетение в случай на непредвидени обстоятелства?
Катастрофа, кражба, спукана гума, крива/сцепена джанта.....?
С тези 20-30-50-100лв на превоз, не вярвам да можеш да си позволиш да ми купиш нова джанта и 4 гуми, ако се нахендриш някъде?
Да не говорим, че има джанти по 1000+ евра бройката. А клиентите с ценно време често имат скъпи такива.
Не вярвам и да ми осигуриш адекватен заместващ автомобил, ако направиш друга беля и трябва да остана Х време без кола?
И после, ако вземеш колата от сервиза, но си пропуснал някакъв пропуск на сервиза, кой носи отговорност?
Изобщо представяш ли си как ти водиш комуникацията със сервиза? Защото ти приемаш свършената работа!
Просто тема за размисъл
П.с. тази услуга за хората с ценно време отдавна е измислена и се нарича оперативен лизинг