Здравейте. Накупих си някои неща, с които да започна да полирам автомобилите в двора.
Закупих си машина на батерия за полиране с диск 100м (малко се прецаках с нея), 2 пасти на Мензерна 400 и 3800, Керамично покритие на Сонах и няколко вида гъби. Изгледах клипчета, направих опит за полиране и се получи добре, но има тънкости, които не разбрах.
1 - Натиска ли се силно при шкурекенто или с умерена сила и използва ли се шкурка под 800 или това трябва да е най-малкия номер, понеже с друга ще нараня много фара?
2 - При полиране с машината трябва ли да има натиск или се натиска леко (реално тази, която взех спира ако реча да я натисна малко, затова я държа с лек натиск, за да може да се върти)
3 - Какви гъби реално се ползват? И за моите пасти има ли някои по-специални, които да взема? Реално ползвам Средно твърда и Мека, които са на вълни. Средно твърдата за 400 и меката за 3800.
4 - Нужно ли е гъбата да е точния размер на диска или трябва да е малко по-голяма. Примерно диска ми е 100мм, гъбата нужно ли да е 125мм., предполагам за ръбовете ще е по-удобна така?
5 - Има ли някакви почистващи препрати, с които е добре да претръкаш фара преди шкурката и след нея за пастите? Аз реално взех един обезмаслител за 4 лева, но бях чул за изопропилов алкохол след шкуренето да се изтърка.
6 - Има ли някакви удобства за самата шкурка, с които да я държиш? Реално аз отрязах един фибран и я налагам на него.
7- Горе-долу има ли време за полирането? Нещо от сорта на 2-3 минути малко ли е за номер паста?
8 - Някакви други съвети?
Няколко въпроса при полиране на фарове?
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Няколко въпроса при полиране на фарове?
За полиране на фара, 80 % от успеха е качеството на лака с които ще напръскаш, след като полираш.
Гледах как един полира мойте фарове. След като ги мина с шкурки , станаха толкова матови, че се уплаших, че край с тях. Но като ги напръска с лак, блеснаха. И накрая с някви лампи лака се пече . за да се запечата.
Гледах как един полира мойте фарове. След като ги мина с шкурки , станаха толкова матови, че се уплаших, че край с тях. Но като ги напръска с лак, блеснаха. И накрая с някви лампи лака се пече . за да се запечата.
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Няколко въпроса при полиране на фарове?
anpa1 написа:За полиране на фара, 80 % от успеха е качеството на лака с които ще напръскаш, след като полираш.
Моите пък ги полираха без да ги пръскат с лак и бяха като нови, може би зависи кой с каква техника /не инструменти/ работи !?
- Larii
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 13:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса при полиране на фарове?
Само с полиране след 6 м стават матови пак. Без лак не става. Но и лака се люпи след 1-2 г. и трябва пак.
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Няколко въпроса при полиране на фарове?
Е да, трябва да се защити полировката, ако мислиш да караш колата повече, а не я правиш за да има вид при продажбата :) Аз сложих фолио след полирането и вече 2,5г не са мръднали !
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Няколко въпроса при полиране на фарове?
Фолиото е най-доброто решение,стига фарът да позволява поставянето му.Лакът пожълтява след време.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Няколко въпроса при полиране на фарове?
Лакирай с полиуретанов и после ще говорим.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта