cecoa1 написа:А кой е конкурент на Октавията от VAG?! Голф 5/6 комби и Джета, които и двете се произвеждат само зад Атлантика и се докарват с кораб. По пространство Октавията ги бие, както и по качество на сглобка. Някои от материалите вътре са други, уж по-бюджетни, но пък по-здрави.
Като сложиш някоя и друга практична добавка, която е мислена за лоши пътища, и нещо Голф и Джета вече не са толкова голяма конкуренция.
С Пасат не са в един клас, но доста го доближава като пространство, пък е опростена без разни луксове като електрическа спирачка за паркиране и скъп изчанчен ключ за палене. Отделно , че няма дизели с шестограм на маслената помпа, поне до първите комън рейл... Но пък първите масови комън рейл в Октавия(щото при vRS е малко по-рано), идват когато проблема с шестограма е вече решен. Просто чешките инженери са подбрали по-сполучливите комплектации(може и случайно да е), и се избира лесно такава кола...
чисто нова шкода при мен.
- 3 пъти сменят патронника на ключа за палене.
- задната чистачка е крива още от завода
- светкаща лампа на ЕСП, без явна причина, което го оправих чак след като излезна от гаранция
- всичката пластмаса е страшна евтиния
- чистачките не се намалят, когато си спрял (голф 3 я има тази "екстра")
- личи си как е пестено от абсолютно всичко
лично аз шкода повече няма да си купя. може би защото я карам едновременно с разни ФВ-та, но чувството е като да си си купил ФВ от кауфланд на промоция.
но пък държат ебаси цените употребявани, което е добре за мен