Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
Каспър ,читав ГИ е на цената на 2 рециклирани нафтови дюзи ;) По твоята логика тези с дизел втора ръкс тря се крият и да не споделят проблемите си .За 10 години на моно инжекцион съм сменил 1 ключ и изпарител -по мое усмотрение си сложих Ловато вместо турския Мимгаз .Беше безпроблемен но с тегава регулировка .Понякога спорите просто заради спорта ,без грам доводи и реални ситуации които да подкрепят тезите ви.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
Zdravko Zankov написа:Само където изпускателните клапани потъват в главата, но това след пробег от поне 150000. При автомобилите от ВАГ групата.
Moже. Вече съм към 193 000 км на газ.
Теч на антифриз от маркучите на редуктора не съм имал / сменях мебрани на редуктора защо леко взе на таи - червеникав налеп , ама след 9г работа. Проблеми с Ландито не съм имал ПХ, гаснене, лошо ускоряване и т.н. Смених тороидалната бутила на 11 тата година. Филтър газ на 25 к км, калибрация на 90000км .
И на бензин и на газ имам стабилен ПХ , няма прекъсване при ускоряване.
Свещи съм сменял 4 пъти , то и на бензин само да караш пак трябва да се сменят/ увеличава се м/у електродното разстояние, старее керамиката около централния електрод и се рони. Като падне в цилиндъра надира го. Капачка и палец съм сменял 2 пъти/ от Германия дойде с нови/ Когато се образуват вдлъбнатини по щифтовете на капачката - задължителна смяна - увеличава се разстоянието палец щифт и комутатора е аут.
Високоволтови кабели не съм сменял още - няма искрене, няма прекъсване
Е задното ми гърне се поразтропа - преградите. Ще го сменям от 2 ра младост омазнено от дизел .
Капачка, палец, свещи, филтър газ са на смешни цени и не си заслужава да се коментират.
Последна промяна от kris11 на Съб 25 мар 2023 20:29, променено общо 3 пъти.
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
Ивайло Димов написа:Колко скоропостижно заминава катализатора ? Щото съм разпитвал бакшиши с нови купени коли на газ и някои от тях си бяха на по над 250-300 хил с наличен катализатор.
Около три години макс живот при коли които газта не е основното гориво.
И как таксиджия преценява, че катализатора му е наличен :) По какво познава ?
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
По тва че си е купил колата той :) Като се задръсти катализатора отзад смърди на развалени яйца заради сероводорода .
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
Каспър написа:Оценявам възхищението ти (въпреки иронията), но не е нужно да си социолог за да направиш определни изводи.
Отвори раздела за автогазови уредби и виж какво става.
После отвори този за технически проблеми свързани с бензинова горивна система или двигател и си направи изводите.
Ти защо сложи газ на шестака? За да ти е безпроблемно или за да ти е евтино?
Колко от тези които са дали едни пари за ГИ и са започнали проблемите ще пишат тук и ще кажат налях едни пари и сега само ядове...?
Многоуважаеми господин изследовател на проблемите с газовите уредби, не отговори конкретно на нито един мой въпрос /не че съм очаквал да го направиш/. Просто се забавлявам с хора като теб, които пишат бомбастични постове и говорят като експерти от последна инстанция. Продължавай да ме забавляваш все така успешно.
Иво, Каспър е единственият в България лицензиран познавач на ходенето по мъките на хората с газови уредби, така че трябва да се отнасяме към него с нужното уважение.
Последна промяна от zdravkop64 на Съб 25 мар 2023 21:26, променено общо 1 път.
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
Отговарям на колеги които уважават чуждото мнение, но при теб не забелязвам друго освен ирония още в първия ти пост. Затова не си губя времето в отговри на тема социология
И по-леко с квалификациите кой какъв е
И по-леко с квалификациите кой какъв е
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
Катализатора го махнах след 200000 километра пробег на газ. Това дали е бързо убиване? На 18 годишна кола. Докато беше наличен, миризма на изгорели газове не съм усещал. Ма керамичен беше, не като следващите метални измишльотини.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
Каспър написа:Отвори раздела за автогазови уредби и виж какво става.
Каспър написа:Колко от тези които са дали едни пари за ГИ и са започнали проблемите ще пишат тук и ще кажат налях едни пари и сега само ядове...?
Сякаш си противоречат двете изречения. Оплаквания ли има в раздела за газ или никой не си признава?
Големите проблеми ставаха навремето когато масово се правеха опити да се сложи обикновена газова на пълна инжекция. С разни приспособления да не се спукат колектори или каквото е там, гърмежи и др.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
Зависи как е настроен ГИ катализатора може да си живее и без проблем.
...
А, че се слага основно заради цената, така е, но това не значи, че хептен няма никакви други предимства(освен недостатъците). Все едно, ако жена ти прави хубава мусака, ама не си я взел заради това
...
Някакъв плюс е, че си е още една горивна система, и като такава се явява резервна на бензиновата.
Тия изредените минуси, има два-три задължителни, всичко останало е до правилен монтаж и избор на подходяща кола и ГИ.
Това, че можело да протече антифриз е несериозно, толкова ще протече колкото от допълнително монтирана водна печка например...
Другите неща също са до подходящ избор на кола, уредба, и настройки. Няма смисъл от обобщения, както има коли, които са по-калпави, така има и с определени проблеми, ако не се взимат предвид такива неща, естествено е впоследствие да има негативни чувства и неприятни изненади.
Както можеш да си купиш проблемен дизел, проблемен бензин, проблемен 4х4 автомобил, така можеш да сложиш газ на подобен или просто неподходящ. После - проблеми. Ама от акъла е, не от газта.
...
А, че се слага основно заради цената, така е, но това не значи, че хептен няма никакви други предимства(освен недостатъците). Все едно, ако жена ти прави хубава мусака, ама не си я взел заради това
...
Някакъв плюс е, че си е още една горивна система, и като такава се явява резервна на бензиновата.
Тия изредените минуси, има два-три задължителни, всичко останало е до правилен монтаж и избор на подходяща кола и ГИ.
Това, че можело да протече антифриз е несериозно, толкова ще протече колкото от допълнително монтирана водна печка например...
Другите неща също са до подходящ избор на кола, уредба, и настройки. Няма смисъл от обобщения, както има коли, които са по-калпави, така има и с определени проблеми, ако не се взимат предвид такива неща, естествено е впоследствие да има негативни чувства и неприятни изненади.
Както можеш да си купиш проблемен дизел, проблемен бензин, проблемен 4х4 автомобил, така можеш да сложиш газ на подобен или просто неподходящ. После - проблеми. Ама от акъла е, не от газта.
- valka
- Мнения: 274
- Регистриран на: Сря 16 май 2007 19:14
- Автомобил: поцинкован танк
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
samo_pechka написа:Разбира се , че финасовата страна е причината. Никой обаче не споменава , че катализатора на коли карани предимно с газ, дава фирата скоропостижно.
На моята се прецака катализатора. Ама не от газта, а защото беше на около 25 години и над 200 000 км. Сложих нов, не само заради екологията, а защото с резонатор мощността падна. И маркучите към изпарителя ми текнаха, ама не от газта. А от старост, бяха 15 годишни. И стартера ми се прецака. Сигурно и за него е виновна газта. А не, че беше на почти 30 години.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
Какви плюсове, какви минуси бе хора. Масово се карат коли архаици на по 15-20 години, трепери им тука все едно сме литнали в космоса. Ръняци, ама така е, такова ни е разбирането
Първия собственик сигурно е с деменция, тука се тюхкаме кое е минис и кое плюс
Въобще не ми пука дали мотора ще се скапе след 100-200к на газ , защото така или иначе толкова му е ресурса след като е минал дарака 650к, върнат е на 156к реални и бай тъпчо го е купил
Дали е на газ или не, всичко има ресурс, в масовия Бг случай Остатъчен .
Газта винаги е предимство.
Като вечната тема за разхода. На дръгелите ни до 2010та, щото повечето караме точно такива разхода е от 10 до 15 в града и от 6 до 10 извън него. Тя темата 1400 страници и 10г .
Нема оправия с тоя див народ
Първия собственик сигурно е с деменция, тука се тюхкаме кое е минис и кое плюс
Въобще не ми пука дали мотора ще се скапе след 100-200к на газ , защото така или иначе толкова му е ресурса след като е минал дарака 650к, върнат е на 156к реални и бай тъпчо го е купил
Дали е на газ или не, всичко има ресурс, в масовия Бг случай Остатъчен .
Газта винаги е предимство.
Като вечната тема за разхода. На дръгелите ни до 2010та, щото повечето караме точно такива разхода е от 10 до 15 в града и от 6 до 10 извън него. Тя темата 1400 страници и 10г .
Нема оправия с тоя див народ
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
СетИх се за едно друго сравнение...
Те от завода като са правени всички коли, читави излизат малък процент(като модели), та какво остава за всички коли със сложена "някаква газ" да са повечето безпроблемни... Но важното е, че има и такива. И го казвам аз, който съм си фен на дизела, и не съм имал различна кола от дизел.
Те от завода като са правени всички коли, читави излизат малък процент(като модели), та какво остава за всички коли със сложена "някаква газ" да са повечето безпроблемни... Но важното е, че има и такива. И го казвам аз, който съм си фен на дизела, и не съм имал различна кола от дизел.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
Един случай ще опиша. В момента в сервиза имаме пасат Б6 1,4 тси еко фюъл или както там се води със заводския метан. Колата пали на бензин и после минава на метан, само че вече не иска да запали, пали и гасне, пали и гасне все едно и се е скапал имобилайзера. В сигурно 90% от резултатите в гугъл включително и в теми в тоя форум се говори че проблемът е в бензиновите инжектори. И как няма да е, взех да го разглобявам за смяна на инжектори, които са монтирани на кучето в г..а и с недоумение виждам, че от завода просто са изпляскали съвсем обикновен метанов инжекцион във всмукателния колектор, няма копче с което да избираш на кое гориво да караш, няма трето впръскване на бензин и естествено инжекторите покрити с нагар. Това е, и заводската уредба вреди на мотора
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
4 страници тема... юзърнейма вероятно си е взел пуканки и бира и се забавлява пред компютъра
Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси
Тя темата отдавна не е за юзърнейма едно , а за да може всеки да докаже неговата си теза .
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 236 госта