Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
username1
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 17 мар 2023 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Мнениеот username1 » Нед 07 май 2023 23:02


hvp800 написа:Тя темата отдавна не е за юзърнейма едно , а за да може всеки да докаже неговата си теза :mhihi .


Влязах да вида кво е станало тука :surprised




Потребителски аватар
Tsankovski
Мнения: 360
Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
Местоположение: Русе

Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Мнениеот Tsankovski » Пон 08 май 2023 6:32


Най важния плюс на газта, е че при изгарянето си не остават отрови а при бензина е точно обратното.
Както обичам да казвам.... газова печка с комин няма


drotomir
Мнения: 626
Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
Двигател:
Местоположение: warna

Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Мнениеот drotomir » Пон 08 май 2023 7:09


Има една приказка че икономията е майка на мизерията , започнеш ли по всякакви начини да се мъчиш да пестиш слагайки разни джаджи по автомобила значи сметката е тотално объркана , по добре си намери по добра работа тогава. Кола с газ лпг само и единствено ако е заводска уредба , всичко друго е предпоставка за неизбежни проблеми рани или късно.

Да споделя и един случай типичен за поговорката на" гол тумбак чифте пищови"
Наскоро от познати разбрах за индивид който си купува тойота аурис хибрид за над 20 к лева и веднага и сложил газова уредба , а дали този мотор е предвиден за газ и няма да се скапа скоро , или пък да започнат проблемите това няма значение важно е че си дал над 20 к лева и се скрънзиш за жълти стотинки защото така или иначе тая тойота си е достатъчно рентабилна да се кара на бензин само.


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Мнениеот Ивайло Димов » Пон 08 май 2023 7:21


Заводската уредба не се различава много от сложена такава в последствие.Само монтажа е различен .Вече има 6 то поколение АГУ ;) ,тази индустрия се развива заедно с ДВГ .


drotomir
Мнения: 626
Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
Двигател:
Местоположение: warna

Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Мнениеот drotomir » Пон 08 май 2023 7:28


Заводската уредба няма нищо общо с присадената такава , нито управлението нито качеството на сложените компоненти , отделно и някои компоненти по двг са различни при заводското изпълнение.

Нека всеки сам да си решава как да си счупи колата , това е мое мнение а и имам опит с коли с газови уредби , най вече служебни но при тези коли проблемите около уредбата бяха ежедневни , в последствие помня че повечето от тези автомобили се изхвърлиха заради честите проблеми свързани с газта и на тяхно място се закупиха други на дизел.


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Мнениеот 777 » Пон 08 май 2023 8:43


drotomir написа:Нека всеки сам да си решава как да си счупи колата , това е мое мнение а и имам опит с коли с газови уредби , най вече служебни но при тези коли проблемите около уредбата бяха ежедневни , в последствие помня че повечето от тези автомобили се изхвърлиха заради честите проблеми свързани с газта и на тяхно място се закупиха други на дизел.

За да е имало ежедневни проблеми или двигателят е бил особен и неподходящ за АГУ или по-вероятно се е изявил некадърен майстор. Има ги достатъчно такива. А за заводските уредби - имай предвид, че в 80% от случаите казват "заводска" на всяка АГУ монтирана извън България (най-често в Италия). Значи наш газаджия създава ежедневни проблеми, а италианският я прави заводска.


drotomir
Мнения: 626
Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
Двигател:
Местоположение: warna

Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Мнениеот drotomir » Пон 08 май 2023 10:38


Заводска уредба означава уредба която се поставя още на поточната линия в завода , и присъства като описание към ценовата листа на заводско новите автомобили.Не коментираме уредби поставяни след поточната линия дори още като нов автомобил преди да се продаде.
Както казах в спорове да или не няма смисъл да се влиза , всеки сам решава как да кара колата си и с какво гориво.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Мнениеот stefan4o » Пон 08 май 2023 21:24


Такива, дето още на поточната линия ги слагат не знам да съществуват. :c020
Заводските газови при Дачия, примерно, ги слагат в сервизи, които имат договорни отношения с марката ;) Затуй ми е много смешно някой с нова Дачия като се изпъчи, че му била заводска газовата :mhihi :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Мнениеот Ивайло Димов » Пон 08 май 2023 21:48


Стефко точно така се сглобяват -на конвейра ,щом производителя предлага автомобили с газова уредба го прави още в завода .Никой няма да направи бензинов автомобил ,да изкара от фабриката и в сервиза да я разглобяват ,за да и слагат уредба .Това е загуба на време ,пари и човешки ресурс .Когато обикалях къщите за кола се нагледах на такива конвейрни монтажи на коли главно внос от Холандия и Италия -отваряш капака и не може да разбереш ,че колата има АГУ ...всичко е скрито .Газаджиите за това не искат да обслужват и ремонтират такива коли .Миналата година тук във форум имаше един човек с голф и изтекъл срок на газова бутилка поставена от завода ,оказа се че му искат 3200 за оригинална .А самата бутилка изглеждаше по начин ,че не мяза на нищо което има на пазара в магазините за такава техника .Но това ,че АГУ от завода е някаква извънземна и самите двигатели са нещо подобрени е митология .


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Мнениеот 777 » Пон 08 май 2023 22:46


По-важно е друго нещо - АГУ за добавяне към бензинов двигател са проектирани да работят точно с двигател без АГУ. Така че ако някой иска всичко да е "сметнато", то е сметнато. Ако се предполага, че АГУ се произвеждат от някакви некадърни фирми, които не знаят, че двигателите не са предвидени да работят на газ е друга работа. Но реалностите от 30г насам показват, че и присадена уредба може да работи дълго време.


Потребителски аватар
Tsankovski
Мнения: 360
Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
Местоположение: Русе

Re: Градско/извънградско шофиране газ бензин плюсове минуси

Мнениеот Tsankovski » Пет 09 юни 2023 11:52


drotomir написа:Има една приказка че икономията е майка на мизерията , започнеш ли по всякакви начини да се мъчиш да пестиш слагайки разни джаджи по автомобила значи сметката е тотално объркана , по добре си намери по добра работа тогава. Кола с газ лпг само и единствено ако е заводска уредба , всичко друго е предпоставка за неизбежни проблеми рани или късно.

Да споделя и един случай типичен за поговорката на" гол тумбак чифте пищови"
Наскоро от познати разбрах за индивид който си купува тойота аурис хибрид за над 20 к лева и веднага и сложил газова уредба , а дали този мотор е предвиден за газ и няма да се скапа скоро , или пък да започнат проблемите това няма значение важно е че си дал над 20 к лева и се скрънзиш за жълти стотинки защото така или иначе тая тойота си е достатъчно рентабилна да се кара на бензин само.




Защо би платил двойно, че и отгоре за едно и също нещо, в случая са километри ?
Аз праскам по 70000км годишно на газ. Разликата бензин, газ ми е 10000лв на година.
Трябва да е луд човек за да ги остави в бензиностанцията тия кинти. :beer



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 264 госта