Казус скорости голф 3 гти 115 к.с и пассат б3 115 коня

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Alfist
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 29 апр 2010 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Казус скорости голф 3 гти 115 к.с и пассат б3 115 коня

Мнениеот Alfist » Сря 24 юли 2024 9:46


Група здравейте ,моля за малко помощ,скоростите на пасат б3 2.0 115 коня и скоростите на Голф 3 Гти 2.0 115 коня еднакви ли са или различни?
Моля за хора който имат опит в това и зная на 100% че стават или не стават,до колкото знам на гти-то улиците на опашката са 28,а на другите голфове с по слаби мотори са по малко бройки с това се различавали от тях.... Моля за помощ!!! Ако има запознати можете да пишете или звъните и на телефон 0894523033
Поздрави
Петър :drunk




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Казус скорости голф 3 гти 115 к.с и пассат б3 115 коня

Мнениеот stefan4o » Сря 24 юли 2024 20:55


Различни са. Пасатовите са с жила.


Alfist
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 29 апр 2010 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Казус скорости голф 3 гти 115 к.с и пассат б3 115 коня

Мнениеот Alfist » Сря 24 юли 2024 21:59


Само това ли е разликата?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Казус скорости голф 3 гти 115 к.с и пассат б3 115 коня

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 25 юли 2024 6:29


Не е малко това като разлика. Купетата са различни и едва ли би станал лост с жила от пасат в купето на голф. Не знам дали са с различни шлици на първичния вал, но това не би трябвало да те бърка при равни други условия, ако са еднакви камбаните и отстоянията съвпадат при различни шлици, просто ще си вземеш съединител от пасат. Мисля обаче, че и стартерите са им на различно място, тампоните за захващане май също не са еднакви


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Казус скорости голф 3 гти 115 к.с и пассат б3 115 коня

Мнениеот stefan4o » Чет 25 юли 2024 17:06


Голф е с т.нар. обратен съединител, за разлика от Пасат - т.е. трябва и съединител. Освен това механизма за скоростите целият, разбира се и стартерът е по-различен при Пасат - т.е. и него.
И като се сметне цялата тая играчка и нагласяне... по-добре кутия от Голф. Има и при Сеат такива кутии.


Alfist
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 29 апр 2010 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Казус скорости голф 3 гти 115 к.с и пассат б3 115 коня

Мнениеот Alfist » Вто 30 юли 2024 10:02


Кутията ми изглежда така,един колега каза ,че е като на голф 2 гти с лостове ипротивотежест има ли нещо вярно в това кутията да е като на 2ка гти 1.8 112 конски сили?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Казус скорости голф 3 гти 115 к.с и пассат б3 115 коня

Мнениеот stefan4o » Сря 31 юли 2024 6:51


Изглежда, но шлиците на първичния вал при 2.0 са 28 (както са при 16V), докато при другите са 24. Това е малка, но не маловажна подробност.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта