Bugatti Veiron vs McLaren SLR
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Щото няма смисъл да товарят автомобилите излишно.
Пък и от летящ старт се вижда, коя кола е по-силна, доста по-лесно, възможността за грешка е мн.по-малка.
Все пак това не е 100-150коня кола с коя може да направиш 20старта без проблем голям риск за трансмисия и .....
Нали се сещаш при старт тая трансмисия колко НМ трябва да поеме при положение, че едната кола е 4х4 и няма вариант гумите да приплъзнат.
Пък дори новите серийни автомобили дето са турбо мотори (дизел или бензин) доста често ебеват майката на съединителя при злоупотреба с тия +300Нм от 1700-2300об/мин и това става много лесно и много често.
Ми едната кола си е чист автоматик
и няма съединител
А другата е нещо от рода на DSG
Не случайно повечето коли дето са с мн. Нм са автоматици, а тези който са със механични скорости и класически съединител се карат страшно трудно в градски условия (Carrera GT - примерно и не само) щото съединителя е леко различен
и няма нищо общо с нормален такъв....
Пък и от летящ старт се вижда, коя кола е по-силна, доста по-лесно, възможността за грешка е мн.по-малка.
Все пак това не е 100-150коня кола с коя може да направиш 20старта без проблем голям риск за трансмисия и .....
Нали се сещаш при старт тая трансмисия колко НМ трябва да поеме при положение, че едната кола е 4х4 и няма вариант гумите да приплъзнат.

Пък дори новите серийни автомобили дето са турбо мотори (дизел или бензин) доста често ебеват майката на съединителя при злоупотреба с тия +300Нм от 1700-2300об/мин и това става много лесно и много често.

don hose написа:Май заради съединителя защото е много скъп.Ама това са теории.
Ми едната кола си е чист автоматик

А другата е нещо от рода на DSG

Не случайно повечето коли дето са с мн. Нм са автоматици, а тези който са със механични скорости и класически съединител се карат страшно трудно в градски условия (Carrera GT - примерно и не само) щото съединителя е леко различен

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fighter-interceptor, georgi_1986, humanic и 49 госта