странна случка с компресията

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

странна случка с компресията

Мнениеот realityman » Нед 22 юли 2007 13:19


Здр., искам да споделя с вас една случка, която ми се случи преди няколко дни.
Избрах си една немска кола и отидох да го гледам качихме го на стенд в един сервиз всичко е ОК, после обаче реших да му зимерят компресията на двигателя в друг "сервиз", тъй като този не предлагаше такава услуга! още на първо виждане ми стана ясно, че тези момчета не са от на-разбиращите даже въобще, ама все пак трябваше да се измери някъде а градчето е малко и възможностите са ограничени, та тръгна той махна свещите взе да гледа да се пули и почна да мери компресията в всеки един цилиднър - добре е вика няма проблем - 5 лв. и си готов.ОК, ама тръваме и след 100 метра колата започва да трака, като запорожец и изключва, като преди това съм я пробвал с 100 и джигателя бе много добре! връщаме се пак, онзи пак маха свещите гледа духа вътре с една духалка вика явно е паднало нещо в някои от цилиндрите ама май го продухах и пак затваря и пак същия проблем. Изяви желание да разглоби целия двигател и да види за какво иде реч, обаче собственика не му разреши. Исках да споделя с вас това да не се доверявате на малки сервизчета където работят "големи разбирачи".Сега според вас къде е проблема и дали етова или нещо друго ! какво мислите. Аз колата не я купих , ама съсздаде проблеми на продавача, който сега се чуди как да я поправя и откъде е проблема и какво е направил тоз образ, макар, че само свали и сложи свещите, а вижте какво стана!

Последна промяна от realityman на Нед 22 юли 2007 13:25, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 22 юли 2007 13:25


да не е закачил куплунзите за свещите на различни цилиндри,стига и един да обърка.провери това иначе не се сещам кво друго да е


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Нед 22 юли 2007 13:27


Danny boy написа:да не е закачил куплунзите за свещите на различни цилиндри,стига и един да обърка.провери това иначе не се сещам кво друго да е
не това не е защото и аз гледах, а има ли значение от свещите коя къде е била и да трябва да се сложи пак в същото гнездо?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 22 юли 2007 13:29


няма.
има вариант при свалянето на кабелите да е прекъснал кабел заради възраст. и пробие ли-цилиндъра го няма все едно.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 22 юли 2007 13:38


а и провери освен това дали са ти затегнати добре свещите да няма некоя лабава


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 22 юли 2007 16:25


А и би трябвало да погледнв изолацията на централния електрод.
На 2 пъти ми се е случвало просто керамичната втулка вътре да се откъсне и свеща изчезва от играта.
Все пак, предположението на vaskoto, както винаги, е много по-вероятно.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Нед 22 юли 2007 17:32


A aз да питам, ако може, - не се ли мери компресия само на студен мотор? Иначе доклокото знам не показва вярно.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 22 юли 2007 21:33


Според мен има разменени цилиндри, ако 1 цилиндър не работи от кабел или друго - разликата няма да е така фрапантна, а компресията се мери на около 60', при свалени свещи с натисната докрай гас... :wink:


KOKO ГЕОРГИЕВ

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Нед 22 юли 2007 21:42


Методиката на замерване на VW(Audi) дизеловите мотори се различава съществено. 8) Цървулите от DAF сервиза накрая на бул. Илиянци ме измамиха преди няколко години.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 23 юли 2007 12:23


Така ли, не знаех, ми каи как става де - имам дизел-ваген, мое се наложи нещо... :wink:


Потребителски аватар
kalinveliki
Мнения: 289
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
Автомобил: VW T4
Двигател: 2.4D
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот kalinveliki » Пон 23 юли 2007 21:50


ако мериш студена компресията е много по малка от топла, мен ми каза майстора да загрее и да дойда да я мерне!
Свещите са евтини за 8 лева да смени с нови и да вииди дали е от тях, после кабели и после незнам!


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Вто 24 юли 2007 17:51


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 273#642273

по темата за компресията, според менюала за Поло.....



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта