РАБОТОСПОСОБНОСТ НА СЕРВОУСИЛИТЕЛЯ

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

РАБОТОСПОСОБНОСТ НА СЕРВОУСИЛИТЕЛЯ

Мнениеот levonik » Чет 09 авг 2007 7:29


Здравейте!
Имам съмнения / основателни/за намалена ефективност на системата. Много бързо се изпразва вакуума и губя силата на спирачките си. Помпата работи добре.
Бъчвичката ме съмнява , но....
Направих й "пълна програма" - духах, смуках, но не установих загуба на налягане и подналягане.
При второто от последователни натискания на педала се чува едно съскане и толкова.
Ако отида в моргата и там ще трябва да проверя здравината на предполагам някаква мембрана и може би система от клапанчета.
Как става номера? Помагайте!




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 09 авг 2007 8:18


Ами като не си оправиш профила все така ще е :x От толкова време си в форума - нема време :!: Сега трябва да гадая аз да кажем - дали пък не си с дизел , който има специална помпа за вакум... и при когото скапване на мембраната не се отразява кой знае колко на работата на двигателя.....за разлика от бензина, който нормално доколкото знам смуче въздух през спуканото и особено на празен ход си личи.... иначе на мене не ми прилича на проблем както го описваш ...тези неща нямат цифрово измерения и са доста субективни.....
п.с Критиката ми е градивна , не се заяждам :wink:


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Чет 09 авг 2007 9:01


И да си се заяждал - голяма работа :D .
Бус Каравеле С 1,6 Д 1985.
Двигателя няма проблеми, но спирачните ми възможности са ограничени, а това не е добре в Балчик с баирите му.
Аварианите стирания са добри - кове. Но при гасене на скоростта със спирачка в един момент съм с твърд педал и слабо работещи спирачки. Свикнах да натискам здраво, а не да галя педала, но ме терзае, че не е нормално.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 09 авг 2007 11:02


Бус Каравеле С 1,6 Д 1985.

ами такова чудо честно да ти кажа не съм карал..... :oops: всичките ни бусове са мерцедес спринтер - спирачките са супер , ама все пак те са мнооого млади ... хм което ме навежда на мисълта ( 1.6 Д ) , че дизела вакум няма от смучене - вакумната помпа дали ти е наред ? Предполагам , че трябва да има :oops:


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: РАБОТОСПОСОБНОСТ НА СЕРВОУСИЛИТЕЛЯ

Мнениеот santo_trafficante » Чет 09 авг 2007 11:10


levonik написа:Направих й "пълна програма" - духах, смуках,
:shock :lol: :lol: :офф

сори ама не се сдържах :lol:


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Чет 09 авг 2007 11:52


Ваккум помпата се намира точно над двигателя. Прилича много на такава от пежо, но на пежото е закрепена отстрани на главата .
Колкото до " Духането" - разкачих тръбичките и духах последователно в тях. Към двигателя прябва да мине, към сервото отпред не би трябвало. Ако мине значи има скъсано. Сега си мисля, че трябващи да сме "тройка" и един да натискаше педала . В един момент може би щеше да се чие или полувства нещо. После "смуках". От към страната на двигателя не трябва да минава ако клапанчено държи. От към сервото съвсем за малко, защото все пак има някакъв краен обем.
Вие пък от майтап не разбирате, а мен напоследък само той ме държи.
Да вземе за се врътне някак лостчето на обогатителя на ГНП и няма тяга, едни сажди, един разход. Луд станах - сигменти?, гумички?, помпа?. Бутнах го силом обратно и край


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Пет 10 авг 2007 5:51


:037:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 10 авг 2007 15:02


Ясно...ти си узрял за външна намеса :wink: Стига се стиска , взимай оборота от единия от 3 те твои хотела в Балчик и айде по майсторите - ти ще си пиеш бирата и ще му мрънкаш, он че бъхти со чуко ..... :lol: :lol:


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Пет 10 авг 2007 20:52


Е, бях планувал да е от четвъртия, но .....
Не четете внимателно - искам симптомите за да избера здраво от моргата или поне да разбера какво става с моето. Надявах се някой освен картинката на бъчвичката да знае и как работи, защото това никъде не го пише. А във форума има доста истински технически гении. Аз рядко пиша, но доста чета.
Колкото до майсторите - знам им табиета - сменяй. А знаеш ли скъпи
Juve на какво ш.....ибано място се намира това чудо? Сваля се всичко отпред.Един ден сваляш, два монтираш. И се оказва, че "новото" не работи. Благодаря! Тази игра я играх през зимата с помпата на съединителя. Има въздух, майстора казва помпим. Прекарах половинките от атмосверата първо във Варна, а после в Балчик. Гумички, помпа от моргата, нова от Бургас / че беше неделя/ и накрая какво? Лошо твърдо резбово съединение на работната отзад. Добре, че един приятел на баща ми намери някаква съветска самолетна херметизираща паста, отвиваш малко, намазваш, завиваш и забравяш.
Не съм горделивец, мога ли да искам акъл и особенно ако има от къде да го получа - непропускам. :lol:


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Чет 16 авг 2007 19:25


Никой не се обади, но аз да докладвам за тези, които могат да имат същия проблем.
Свалих предните накладки и с помощта на малка казармена кирчица ,буталце по буталце, предварително намокрени през маншончетата със стара спирачна течност ги раздвижих напълно. Едното беше напълно неподвижно, другите с намалено движение.
Сега нещата се подобриха чувствително.
Успех на последователите!


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Чет 16 авг 2007 19:29


Забравих да попитам как стоят нещата с тези предпазни маншончета?
Къде във Варна се продават самостоятелно, защото тук ме убеждават, че се продават в конплект с гумичките и това надувало много цената.
Диаметъра на буталото на спирачните апарати е 54 мм.
Не се скъпете на информация моля и не ме карайте да продавам и петия хотел.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта