Здравейте!
Имам съмнения / основателни/за намалена ефективност на системата. Много бързо се изпразва вакуума и губя силата на спирачките си. Помпата работи добре.
Бъчвичката ме съмнява , но....
Направих й "пълна програма" - духах, смуках, но не установих загуба на налягане и подналягане.
При второто от последователни натискания на педала се чува едно съскане и толкова.
Ако отида в моргата и там ще трябва да проверя здравината на предполагам някаква мембрана и може би система от клапанчета.
Как става номера? Помагайте!
РАБОТОСПОСОБНОСТ НА СЕРВОУСИЛИТЕЛЯ
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Ами като не си оправиш профила все така ще е
От толкова време си в форума - нема време
Сега трябва да гадая аз да кажем - дали пък не си с дизел , който има специална помпа за вакум... и при когото скапване на мембраната не се отразява кой знае колко на работата на двигателя.....за разлика от бензина, който нормално доколкото знам смуче въздух през спуканото и особено на празен ход си личи.... иначе на мене не ми прилича на проблем както го описваш ...тези неща нямат цифрово измерения и са доста субективни.....
п.с Критиката ми е градивна , не се заяждам


п.с Критиката ми е градивна , не се заяждам

- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
И да си се заяждал - голяма работа
.
Бус Каравеле С 1,6 Д 1985.
Двигателя няма проблеми, но спирачните ми възможности са ограничени, а това не е добре в Балчик с баирите му.
Аварианите стирания са добри - кове. Но при гасене на скоростта със спирачка в един момент съм с твърд педал и слабо работещи спирачки. Свикнах да натискам здраво, а не да галя педала, но ме терзае, че не е нормално.

Бус Каравеле С 1,6 Д 1985.
Двигателя няма проблеми, но спирачните ми възможности са ограничени, а това не е добре в Балчик с баирите му.
Аварианите стирания са добри - кове. Но при гасене на скоростта със спирачка в един момент съм с твърд педал и слабо работещи спирачки. Свикнах да натискам здраво, а не да галя педала, но ме терзае, че не е нормално.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Бус Каравеле С 1,6 Д 1985.
ами такова чудо честно да ти кажа не съм карал.....


- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: РАБОТОСПОСОБНОСТ НА СЕРВОУСИЛИТЕЛЯ
levonik написа:Направих й "пълна програма" - духах, смуках,




сори ама не се сдържах

- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Ваккум помпата се намира точно над двигателя. Прилича много на такава от пежо, но на пежото е закрепена отстрани на главата .
Колкото до " Духането" - разкачих тръбичките и духах последователно в тях. Към двигателя прябва да мине, към сервото отпред не би трябвало. Ако мине значи има скъсано. Сега си мисля, че трябващи да сме "тройка" и един да натискаше педала . В един момент може би щеше да се чие или полувства нещо. После "смуках". От към страната на двигателя не трябва да минава ако клапанчено държи. От към сервото съвсем за малко, защото все пак има някакъв краен обем.
Вие пък от майтап не разбирате, а мен напоследък само той ме държи.
Да вземе за се врътне някак лостчето на обогатителя на ГНП и няма тяга, едни сажди, един разход. Луд станах - сигменти?, гумички?, помпа?. Бутнах го силом обратно и край
Колкото до " Духането" - разкачих тръбичките и духах последователно в тях. Към двигателя прябва да мине, към сервото отпред не би трябвало. Ако мине значи има скъсано. Сега си мисля, че трябващи да сме "тройка" и един да натискаше педала . В един момент може би щеше да се чие или полувства нещо. После "смуках". От към страната на двигателя не трябва да минава ако клапанчено държи. От към сервото съвсем за малко, защото все пак има някакъв краен обем.
Вие пък от майтап не разбирате, а мен напоследък само той ме държи.
Да вземе за се врътне някак лостчето на обогатителя на ГНП и няма тяга, едни сажди, един разход. Луд станах - сигменти?, гумички?, помпа?. Бутнах го силом обратно и край
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Е, бях планувал да е от четвъртия, но .....
Не четете внимателно - искам симптомите за да избера здраво от моргата или поне да разбера какво става с моето. Надявах се някой освен картинката на бъчвичката да знае и как работи, защото това никъде не го пише. А във форума има доста истински технически гении. Аз рядко пиша, но доста чета.
Колкото до майсторите - знам им табиета - сменяй. А знаеш ли скъпи
Juve на какво ш.....ибано място се намира това чудо? Сваля се всичко отпред.Един ден сваляш, два монтираш. И се оказва, че "новото" не работи. Благодаря! Тази игра я играх през зимата с помпата на съединителя. Има въздух, майстора казва помпим. Прекарах половинките от атмосверата първо във Варна, а после в Балчик. Гумички, помпа от моргата, нова от Бургас / че беше неделя/ и накрая какво? Лошо твърдо резбово съединение на работната отзад. Добре, че един приятел на баща ми намери някаква съветска самолетна херметизираща паста, отвиваш малко, намазваш, завиваш и забравяш.
Не съм горделивец, мога ли да искам акъл и особенно ако има от къде да го получа - непропускам.
Не четете внимателно - искам симптомите за да избера здраво от моргата или поне да разбера какво става с моето. Надявах се някой освен картинката на бъчвичката да знае и как работи, защото това никъде не го пише. А във форума има доста истински технически гении. Аз рядко пиша, но доста чета.
Колкото до майсторите - знам им табиета - сменяй. А знаеш ли скъпи
Juve на какво ш.....ибано място се намира това чудо? Сваля се всичко отпред.Един ден сваляш, два монтираш. И се оказва, че "новото" не работи. Благодаря! Тази игра я играх през зимата с помпата на съединителя. Има въздух, майстора казва помпим. Прекарах половинките от атмосверата първо във Варна, а после в Балчик. Гумички, помпа от моргата, нова от Бургас / че беше неделя/ и накрая какво? Лошо твърдо резбово съединение на работната отзад. Добре, че един приятел на баща ми намери някаква съветска самолетна херметизираща паста, отвиваш малко, намазваш, завиваш и забравяш.
Не съм горделивец, мога ли да искам акъл и особенно ако има от къде да го получа - непропускам.

- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Никой не се обади, но аз да докладвам за тези, които могат да имат същия проблем.
Свалих предните накладки и с помощта на малка казармена кирчица ,буталце по буталце, предварително намокрени през маншончетата със стара спирачна течност ги раздвижих напълно. Едното беше напълно неподвижно, другите с намалено движение.
Сега нещата се подобриха чувствително.
Успех на последователите!
Свалих предните накладки и с помощта на малка казармена кирчица ,буталце по буталце, предварително намокрени през маншончетата със стара спирачна течност ги раздвижих напълно. Едното беше напълно неподвижно, другите с намалено движение.
Сега нещата се подобриха чувствително.
Успех на последователите!
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Забравих да попитам как стоят нещата с тези предпазни маншончета?
Къде във Варна се продават самостоятелно, защото тук ме убеждават, че се продават в конплект с гумичките и това надувало много цената.
Диаметъра на буталото на спирачните апарати е 54 мм.
Не се скъпете на информация моля и не ме карайте да продавам и петия хотел.
Къде във Варна се продават самостоятелно, защото тук ме убеждават, че се продават в конплект с гумичките и това надувало много цената.
Диаметъра на буталото на спирачните апарати е 54 мм.
Не се скъпете на информация моля и не ме карайте да продавам и петия хотел.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта