Има ли такова животно

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Има ли такова животно

Мнениеот profit » Сря 04 май 2005 20:06


....Авто-Климатик, който да не се задвижва механически с ремък, ами да е на ток?




Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Сря 04 май 2005 20:22


Не ми се вярва някой да е направил такава Глупост.
Компресора на климатика товари двигателя пък какво остава за тока, който би харчил ел. двигател въртящ този компресор. Т.е за да се реализира трябва двигателя да върти ел. генератор /естествено с ремък/, който да захранва ел. двигател въртящ компресора, алтернатора е абсурд да даде такъв ампераж.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 04 май 2005 21:47


ми естествено че има, само че е едно цяло (елмотор+компресор)


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Сря 04 май 2005 21:57


popeye написа:ми естествено че има, само че е едно цяло (елмотор+компресор)

И това чудо имаш ли представа какво използва за захранване и евентуално каква е мощността на самия климатик?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 05 май 2005 0:04


dmitko написа:Компресора на климатика товари двигателя пък какво остава за тока, който би харчил ел. двигател въртящ този компресор.


колегааааа редуктор му се вика... :lol: найш ли как вдига мощността?
за сведение-разглоби един стартер и ще намериш нещо много интересно вътре...

иначе е много по ефективен защото има постоянни обороти а не вариращи и се темперира като хладилна машина много по лесно. :idea:
и амортизацията като сметнеш на ненужно високите обороти и на недостатъчните и ще видиш веднага ефекта... :idea: :D


profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Чет 05 май 2005 18:24


vaskoto1 написа:иначе е много по ефективен защото има постоянни обороти а не вариращи и се темперира като хладилна машина много по лесно. :idea:
и амортизацията като сметнеш на ненужно високите обороти и на недостатъчните и ще видиш веднага ефекта... :idea: :D



Т.е. има или няма такова жУвотно?


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Чет 05 май 2005 18:40


Ваското пак нещо не разбрах.
Дори и да се ползва редуктор изходящата мощност винаги ще е по малка от входящата, т.е. както и да си играем с оборотите ел. инсталацията на колата неможе да поеме тази мощност - ще трябва да се ползва пак двигателя на колата чрез ремък.

Вземи моля те обясни как работи туй дето си го описал щото нещо не разбирам :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 05 май 2005 22:25


ами на хладилен компресор са му най полезни постоянните обороти.
вземаш един ел.мотор-от стартер да речем с доволна мощност и го редуцираш на по малки обороти за да носи по голям товар без да е необходим непостижимо голям ток.
после го куплираш с един хладилен компресор изчислен внимателно предвид обороти, товар, фреон и капацитет на инсталацията(хладилната) и на базата на това изграждаш един климатик.
просто е и е много ефективно (от хладилна гледна точка).
вярно че алтернатора ще ти се изпъва повече и трябва да е доста ячък но не е невъзможно и дори е реализирано. убий ме ако мога сега да си спомня в точно кои коли но го има!


profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Пет 06 май 2005 9:11


А защо никъде не се рекламира/продава?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 май 2005 9:39


ми не помня вече-имаше някакъв бъг все пак системата...
цената ли беше...
балига-2 mhihi mhihi (специално за змея)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта