Съвет за избора на двигател

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Съвет за избора на двигател

Мнениеот bu4komobil » Пет 07 сеп 2007 6:53


пред дилемата съм кой мотор да избера.имам ги и 2-та в наличност(1.6карбуратор рф мотор и 1.8 ми кода не го знам но е от голф2.)последния съм го виждал слаган и на пасат и кордоба.оригиналния мотор на моя голф е 1.6 и няма м номер на двигателя,а на моното имам.лошото е че за него нямам документи,а на моят мотор се нуждае от повдигачи и маслообирачи,но покрай тях ще повлече и напасване на клапани.обаче и 1.8моното не се знае какво е вътре иначе допреди да го смъкна от голфа работеше добре т.е. не пушешеш,тракаше и прекъсва.нека тези които имат опит да кажат в кои филм да вляза за да не се натикам сам в ужасите




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пет 07 сеп 2007 7:59


Ако в талона си без номер на мотора можеш да сложиш и моното...стига да ти се кара 1.8 Един мой познат беше без номер в талона, смени мотора, изтри номера и си гилаше, нямаше никви проблеми :wink:


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Пет 07 сеп 2007 8:11


1.8моно ще ти дава същия разход а и върви повече.И най важното не-създава почти никви проблеми


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 07 сеп 2007 13:22


varbanoff написа:1.8моно ще ти дава същия разход а и върви повече.И най важното не-създава почти никви проблеми

Съгласен съм с колегата.


VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Мнениеот VR6 » Пет 07 сеп 2007 13:41


Ами то по-големите двигатели харчат колкото малолитражките и вървят повече :wink:


ГLГLГL

Мнениеот ГLГLГL » Пет 07 сеп 2007 18:42


VR6 написа:Ами то по-големите двигатели харчат колкото малолитражките и вървят повече :wink:


Пък ако е още по-голям, ще харчи още по-малко :)
Да се чуди човек защо правят двигатели 1.1 - сигурно да икономисват метал, да харчат собствениците повече гориво и да ги е яд че не върви


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пет 07 сеп 2007 18:50


Аз бих избрал този с карбуратора.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 07 сеп 2007 23:40


и все пак не е ли голяма кушия от карбуратор да се направи моно т.е. инсталции за помпата,компа,датчиците и моното(макар че оригиналната инсталация от компа до моното и датчиците стои,но незнам кои датчик на коя клема се връзва).


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 07 сеп 2007 23:49


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 08 сеп 2007 0:26


Чак пък много разправия... все някъде в нета ще има цветна схема кой кабел към кой датчик ходи.
Трябва ти една генерация за РП-то, за да има къде да боднеш ламбдата , редиш компа с инсталацията и си ти :)


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Съб 08 сеп 2007 14:54


1.8 по-добрият избор


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Съб 08 сеп 2007 22:35


и окончателно да забия пирон в ковчега да попитам на мотора с карбуратора на празен ход като му задам рязко газ (около 3000 оборота да речем)и се чува едно тракане,което намалява успоредно с понижаването на оборотите-какво е това дали е повдигач или бутален болт


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Нед 09 сеп 2007 22:08


:arrow:


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Нед 09 сеп 2007 22:10


По-скоро болт или лагер



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта