това е един много ама много относителен въпрос
1.6 .. зле според мен.. много бавен ..
1.8 .. питай влад.. той каза "яд ме е че не взех 1.8Т"
1.8Т куц + разход (без да се пипа е куц найстина)
1.9 ТДИ си има много вариянти .. според мен най-добрия от тях е 131 кубилки
откъм разход.. тди-то си е икономията
откъм поддръжка - скъпа на всичките.. нови мотори са .. не са като примерно 1.6 карб и така.. няма най-евтина и най-скъпа
откъм това дали се чупят.. което се кара .. се чупи.. неможеш да кажеш примерно както правят другите
"абе не си взимай 1.8Т щото имат проблеми с турбото.. там е слабото място на vw"
на всеки се е развалило нещо.. и всеки е недоволен
примерно един може да е карал 500к с тди .. а друг за 20к да му отиде на кино дефектната ГНП .. и какво става.. "Слабото място на дизелите на фауве.." и оп.. нова 2 бона.. за това ти казвам че е относително.. примерно ти караш такъв дизел и си доволен щото нищо не се е строшило .. сега недай си боже да издаде багажа примерно заради някой излязъл вакуум турбото .. ще стане ебати кофти мотора защото ще си дал прикмерно 1 марка да ти го оправят.. а до днешния ден е бил ебати хубавия мотор..
всичко се случва ..
а какво ще рече.. "най-елементарния относно поддръжка ?"
немога да го разбера ? на кой двигател по лесно се запомнят килограмите на завиване на болтове на глава с динамометричен ключ ? това ли имаш в предвид ?

.. няма елементарен.. или разбираш .. или не.. или ходиш на майстори да ти одрежат главата.. или си го правиш сам и като объркаш ремъка и като ти набие клапаните хващаш валовете и почваш да се биеш по тиквата
това е моето мнение.. за мен примерно един 1.6карбуратор е много по сложен от колкото 1.8Т.. щото тоя карб е ебати гадното нещо

не го разбирам и това е .. и примерно пб ще ми е по елементарен от 1.6 карбуратор
дано да си разбрал какво имах в предвид и да не го сметнеш за спам.. пък ако го сметнеш.. жив и здрав
