Избор на двигател ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Избор на двигател ?

Мнениеот Madj0 » Съб 15 сеп 2007 12:33


Ясно е , че колата ще е VW или Ауди , но питането е следното 1.6 . 1.8 или 1.8Т 1.9ТДИ Да подчератя нестава въпрос за разхода а за проблемите с моторите и тяхната подръжка . Търся най-елементарния относно подръжка ... Моля да не се предлагат други марки коли ...
Ще си имаме нов член :D ааааа става въпрос за двигателите произвеждани 97-99г . Моля за конкретни кодове на двигаттели !

P.S. Без спам !!!!!!!!!!!!!!!




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 15 сеп 2007 12:43


това е един много ама много относителен въпрос

1.6 .. зле според мен.. много бавен ..
1.8 .. питай влад.. той каза "яд ме е че не взех 1.8Т"
1.8Т куц + разход (без да се пипа е куц найстина)
1.9 ТДИ си има много вариянти .. според мен най-добрия от тях е 131 кубилки

откъм разход.. тди-то си е икономията

откъм поддръжка - скъпа на всичките.. нови мотори са .. не са като примерно 1.6 карб и така.. няма най-евтина и най-скъпа

откъм това дали се чупят.. което се кара .. се чупи.. неможеш да кажеш примерно както правят другите

"абе не си взимай 1.8Т щото имат проблеми с турбото.. там е слабото място на vw"

на всеки се е развалило нещо.. и всеки е недоволен

примерно един може да е карал 500к с тди .. а друг за 20к да му отиде на кино дефектната ГНП .. и какво става.. "Слабото място на дизелите на фауве.." и оп.. нова 2 бона.. за това ти казвам че е относително.. примерно ти караш такъв дизел и си доволен щото нищо не се е строшило .. сега недай си боже да издаде багажа примерно заради някой излязъл вакуум турбото .. ще стане ебати кофти мотора защото ще си дал прикмерно 1 марка да ти го оправят.. а до днешния ден е бил ебати хубавия мотор..

всичко се случва ..

а какво ще рече.. "най-елементарния относно поддръжка ?"
немога да го разбера ? на кой двигател по лесно се запомнят килограмите на завиване на болтове на глава с динамометричен ключ ? това ли имаш в предвид ? :lol: .. няма елементарен.. или разбираш .. или не.. или ходиш на майстори да ти одрежат главата.. или си го правиш сам и като объркаш ремъка и като ти набие клапаните хващаш валовете и почваш да се биеш по тиквата :)

това е моето мнение.. за мен примерно един 1.6карбуратор е много по сложен от колкото 1.8Т.. щото тоя карб е ебати гадното нещо :lol: не го разбирам и това е .. и примерно пб ще ми е по елементарен от 1.6 карбуратор

дано да си разбрал какво имах в предвид и да не го сметнеш за спам.. пък ако го сметнеш.. жив и здрав :lol:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 15 сеп 2007 13:46


избирам AKL...причина: най-прост, 8v, 101понита /малък данък/. При тези цени на дизела не знам скоро къде ще му е сметката...останалите мотори...1.8 безмислено...не върви кой знае колко повече от 1,6. 1.8Т...много коне, турбини, сложнотии...


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 15 сеп 2007 16:21


Двигателите - хубаво, ама за кой модел става въпрос ? VW - Поло, Голф, Бора, Пасат ?
Ауди - А3, А4, А6 ?
Защото, съгласи се, има значение.
И какво ще рече най-елементарния като подръжка ? Ами тя подръжката на всичките е горе-долу същата - смяна на консумативи на определен период от време (изминати километри).
Иначе другите преди мен са ги написали основните неща - един от едно си е изпатил и го благославя, друг - друго.
Препоръчвам дизел (TDI) 90 к.с. - 1Z, AHU, AHH, ... (има още няколко разновидности, за които не се сещам в момента). Плюсове - достатъчна тяга в малка мощност, събираща се в малкия данък. Един от най-издържливите двигатели.
Има си и минусите, но като ти гледам гаража, май няма нужда да обяснявам (и за плюсовете също).
Дано тази тема не стане поредната хранилка на войната бензин-дизел !


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Съб 15 сеп 2007 16:35


Маджо,т'ва за СтоЕнчо ли? Аз му казах,че накрая ще си вземе Голфче,той не вярваше... :lol:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Съб 15 сеп 2007 16:57


А защо си мислиш че 2.0 16V няма да дръпне 1.8Т stock :roll: ?
За горенето на 2.0 и 1.8Т - както казва един колега - " много магарета много слама ядат". Те затова са направени да вървят и да харчат, ако не ето ти 1.6.

За има два вариант 1.8Т или 1.9TDI (110 да си ръкчаш с ква да е нафта и 131 да върви здраво, ама с хубава нафта)


Drago_bavnoto
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 12:29
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Drago_bavnoto » Съб 15 сеп 2007 17:30


Ми лично впечатление на светофари не 1 път сме ги изкъртвали гти 16в изтрих го предишното, че ще ме налазите яко :) може на нормална дръпка да бие 16в един път гледах на бояна как се бореха 2 такива ГТИ и си беше в полза на 4ката .....


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Нед 16 сеп 2007 20:39


Drago_bavnoto написа:Ми лично впечатление на светофари не 1 път сме ги изкъртвали гти 16в изтрих го предишното, че ще ме налазите яко :) може на нормална дръпка да бие 16в един път гледах на бояна как се бореха 2 такива ГТИ и си беше в полза на 4ката .....


Нестава изобщо въпрос за бързина ...
Избора е направен :D ще има и снимки след 2 седмици като пристигне колата и ни хареса и наживо . Много приятел ми направи оферта на която неможем да откажем :twisted: Засега няма да казвам каква е колата , защото копувача с суеверен ...

P.S. АФН-че :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 16 сеп 2007 20:52


За непретенциозен и добър мотор в случя/ако изобщо има такъв правен след 95-та/ бих казал 1.8 атмосферен или АФН/110 коня/ или още по-добре AHU/AHL /90 коня/.Само да спомена че при еднакво каране турбиниран мотор харчи по малко от атмосферен и че 16В харчи по-малко от 8В - причината се нарича КПД :wink: Всички споменати мотори са ненадеждни/ненадеждни ,а не недълготрайни-има огромна разлика/ щото са с електроника ,ама тя пък прави вървеж и икономия :wink: 1.8 Т би трябвало да е по-капризен от 1.8 щото бензиновото турбо не е от най-лесните ,но пък затова бяга доста повече и е по икономично :!: За дизела ПД е по-добрата технология ,ама е претенциозен към нафта.90 конйовите ТДИ са кучета щото са с елементарно турбо с уест-гейт ,но при 110 конйовия при избиване на катализатора опасноста от зацапване на геометрията рязко намалява.1.6 не го споменавам щото за мене е почти безмислен щото е 8В ,пък е капризен заради инжекцията :cry: Като цяло според мен основно е състоянието на колата ,а не къв е мотора :idea:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта