spokoen написа:Smoke написа:ръждата с ръждопреобразувател я оставяш намазана(ама не да я накиснеш)просто я мажеш и чакаш да доие черен цвят тъмносив...след това шкуриш кит и бла бла бла...ама по калниците щом е направо си резни с флекса и после кърпете с ламарини.
Защо да резна и да кърпя? Не е толкова голямо петното!
Моля дайте точни обяснения, а не "бла, бла, бла".
Благодаря!

Ако действително ръждивото петно е с размерите на стотинка и мястото не е пробито няма никаква нужда да се реже и кърпи с ново парче ламарина. Е истина е, че когато започнеш да почистваш ръждивото място не се знае колко голямо ще се окаже, но приемаме че случая ти не е такъв.
Преобразувателя на ръжда е добре да нанесеш с четка(може и за рисуване), но може и с парче дунапрен или парцалче, както си прецениш.
Препочъчвам ти да облепиш с бояджийско тиксо(можеш да си купиш от бояджийските и железарски магазини) пластмасовите части на автомобила(дръжки, уплътнения на стъкла, лайстни и т.н.), около които ще нанасяш полир-пастата, за да ги предпазиш, обикновенно това е написано в упътването към нея.
За боядисването бих ти препоръчал да се обърнеш към майстор-бояджия, за да го направи хубаво и да не си личи.
