Прекъсвач обороти на Ferarri F430...

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Прекъсвач обороти на Ferarri F430...

Мнениеот toshev » Съб 20 окт 2007 11:20


Здравейте колеги, мъчи ме това незнание и направо откачам! От доста време се опитвам и търся да разбера на колко обороти прекъсва мотора на F430, навсякъде пишат макс.490 коня при 8500, макс.обороти 8500 ! Да ама не! Има клипчета дето мотора влиза до 8600-8700 при ускорение, и по нищо не си личи че примерно там се е задействал ограничителя!!! Виждал съм клипче на F360 Modena ,който също го дават макс.8500, да влиза над 8600!

П.С. Смейте ми се ама мира не ми дава това...лошо е да се вманиачиш, нали?
:banghead: :dontknow: :woooow: :insane




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 20 окт 2007 11:22


бооожееее .това при какви обороти се достига максималната мощност няма особена връзка с това къде е сложен ограничителя... просто след тя обикновенно мотора тъпче и няма смисъл да го жъчиш ... а и производителя се затрахова


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Съб 20 окт 2007 11:37


Да, така е, ама мен си ми е интересно... Този мотор (заедно с на Porsche GT3) са едни от най-добрите в момента? Интересно ми е какви са му възможностите, нали там има F1 "ноухау" и ала бала...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 20 окт 2007 12:02


toshev написа:Да, така е, ама мен си ми е интересно... Този мотор (заедно с на Porsche GT3) са едни от най-добрите в момента? Интересно ми е какви са му възможностите, нали там има F1 "ноухау" и ала бала...

СПАМ:

Като са толкова хубави Фераритата и Поршовете,защо не ги карат в България,ами само разни Голфчета?

Техника от Ф1 в двигателя на шосейна кола - съмнява ме да е нещо кой знае какво,освен някой по-екзотичен материал (г-н Шмидт за сегменти дължите 10 хил ойро:lol: ) (сплави ала-бала).
Защото Ф1 няма много общо с шосейните мотори.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 20 окт 2007 12:39


Ако доживеем някой от форума да си купи такова Ферари, може би тогава той ще даде най-точна информация :wink:


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Съб 20 окт 2007 12:50


Да, техника едва ли има, но по скоро познание как да управляваш мотора, как да извличаш потенциалот него! Опита (ноухау) на Ферари във Формула едно го прилагат и във серийните си модели. Да вземен например настройките на новото F430 Scuderia! Електрониката която управлява скоростната кутия (смяна на прадавка за 60 мс.) и диференциала идва болидите. Launch control-a...

Но се отплеснахме от темата...та казвах за ограничителя!
Супер съм любопитен!


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Съб 20 окт 2007 13:21


toshev написа:Да, техника едва ли има, но по скоро познание как да управляваш мотора, как да извличаш потенциалот него! Опита (ноухау) на Ферари във Формула едно го прилагат и във серийните си модели. Да вземен например настройките на новото F430 Scuderia! Електрониката която управлява скоростната кутия (смяна на прадавка за 60 мс.) и диференциала идва болидите. Launch control-a...

Но се отплеснахме от темата...та казвах за ограничителя!
Супер съм любопитен!
купи си ферари-то виж до колко е кажи ни и го продай :lol: :lol:


Vento_Power
Мнения: 979
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vento_Power » Съб 20 окт 2007 14:06


не се занимавам с Ферарита :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 20 окт 2007 14:51


Нямате ли си друга работа освен да пишете глупости.. на колко бил прекъсвача.. ти да не мислиш че е като на твоя голф прекъсвача.. ? да забива муцуната ? ;)

правиш ли разлика между макс въртящ момент..коня при едисиколко оборота .. и прекъсвач ?

само ще ти кажа ако си взема такова ферари .. и ми удари прекъсвача .. и ми забие муцуната.. ще го върна в завода направо ! :)

та да ти подскажа .. немисля че тези 2-те са с най-добрите мотори в момента ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 20 окт 2007 14:57


А кой са най-добрите мотори в момента?
За атмосферни говорим, дай жокер, сещам се няколко.


И на мен ми е омръзнало с тия рекламни тъпотии за Ф1 техлогиите в масовите автомобили.

П.С Ферари е кенеффф :lol:


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Съб 20 окт 2007 15:14


Vizor написа :
Нямате ли си друга работа освен да пишете глупости.. на колко бил прекъсвача.. ти да не мислиш че е като на твоя голф прекъсвача.. ? да забива муцуната ?

правиш ли разлика между макс въртящ момент..коня при едисиколко оборота .. и прекъсвач ?

само ще ти кажа ако си взема такова ферари .. и ми удари прекъсвача .. и ми забие муцуната.. ще го върна в завода направо !

та да ти подскажа .. немисля че тези 2-те са с най-добрите мотори в момента


Е, естествено докторе, как да не правя! :dance:
Просто ми е любопитно до колко са му позволили да се развърта!
Защото във всички сайтове и списания му дават 8500 макс.(всъщност на толко му е макс. мощност) а съм виждал (не на живо.. :cry: ) как си праи по 8600-8700! Търся истината! Щото не приемам нафукани журналисти да ми пишат глупости по списания и по телевизий!

П.С. Дай твоите фаворити с добри мотори! :drive


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 20 окт 2007 15:15


Абе човек едно е максимална мощност при едиси колко оборота .. друго е прекъсвач..
искаш да ми кажеш че ако на колата си нямам прекъсвач.. значи максималната мощност ще се вдига при вдигането на оборотите ? :)


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Съб 20 окт 2007 15:22


Не бе баце, кой го твърди! След максимума при който се достига макс. мощност после кривата тръгва надолу! (на конете)
Виж аз за друго пиша...интересно до колко оборота макс достига ДВГ-то.

П.С.Моя жгурт примерно е 75 кс при 5200, а макс развърта 6300 примерно...


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 20 окт 2007 15:24


на 9000 е ...сега го припуках пред блока


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 20 окт 2007 15:25


точно като твоя мотор имах на стария лаптоп (ама замина клипа) как прави 9 хиляди оборота...ако не и повечко.. подминаваше стрелката и отиваше на 0 :lol: така че колко прави е много относително..
може и 15к да направи мотора на това ферари



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта