Да мотора ти е AAM1.8- 75к.с.COOLER написа:Да Ви питам още нещо ламерско . Блока сигурно е чугунен (Vento 1.8 бензин, моно 92г.), поне така си мисля. Как се определя какъв в двигателя, на талона пише номер ААМ****** това ли определя, защото под капака над десния фар има една табелка на която пишеше нещо като АЕМ или подобно?
Антифриз
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
- COOLER
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 10:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Не мога да разбера къде бъркам правя го за 2-ри път. Когато сменям антифриза откачам 2 маркуча от водната помпа (има и 3-ти не го свалям защото е доста трудно). 1-вия е този които е към радиатора 2-рия е този към двигателя. Изтича 4,5 - 5 литра. След това наливам антифриз и ползвам една тапа до температурния датчик (на едно тройно разклонение) за да обезвъздуша маркуча на помпата които води към двигателя. Запалвам с пуснато парно, помпата работи перката на радиатора се вклучва като загрее, обаче парно няма ??? Затварям разширителния съд оставям да изстине и като запаля ИМА ПАРНО? Защо се получава така? (Vento 1.8 Моно)
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- nikolov ilko
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Има един байпас на радиаторчето за парното, който спира подаването към него като загрее колата. имал съм го този проблем. Потърси тема с търсачката, за да не разваляме тази!COOLER написа:Не мога да разбера къде бъркам правя го за 2-ри път. Когато сменям антифриза откачам 2 маркуча от водната помпа (има и 3-ти не го свалям защото е доста трудно). 1-вия е този които е към радиатора 2-рия е този към двигателя. Изтича 4,5 - 5 литра. След това наливам антифриз и ползвам една тапа до температурния датчик (на едно тройно разклонение) за да обезвъздуша маркуча на помпата които води към двигателя. Запалвам с пуснато парно, помпата работи перката на радиатора се вклучва като загрее, обаче парно няма ??? Затварям разширителния съд оставям да изстине и като запаля ИМА ПАРНО? Защо се получава така? (Vento 1.8 Моно)
П.С. Виж тази тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=66350
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
- stenliivanov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дали направих простотия а ?
Днес видях че ми е намалял антифриза. И реших да си купя? Спрях на Шел и питах - дадоха ми един - син на цвят - глико не знам какво - не пише на него Г11 Г12 нищо. Стария е червен ама викам, е кво цветове само - човека на бензиностанцията каза че става и сипах около 150 - 200 мл. в розовия антифриз. Дали ще има проблем или не ? И ако има дали ако купя розов и източа казанчето и си долея от него ще е по добре или няма смисъл?
Днес видях че ми е намалял антифриза. И реших да си купя? Спрях на Шел и питах - дадоха ми един - син на цвят - глико не знам какво - не пише на него Г11 Г12 нищо. Стария е червен ама викам, е кво цветове само - човека на бензиностанцията каза че става и сипах около 150 - 200 мл. в розовия антифриз. Дали ще има проблем или не ? И ако има дали ако купя розов и източа казанчето и си долея от него ще е по добре или няма смисъл?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
stenliivanov написа:Дали направих простотия а ?
Днес видях че ми е намалял антифриза. И реших да си купя? Спрях на Шел и питах - дадоха ми един - син на цвят - глико не знам какво - не пише на него Г11 Г12 нищо. Стария е червен ама викам, е кво цветове само - човека на бензиностанцията каза че става и сипах около 150 - 200 мл. в розовия антифриз. Дали ще има проблем или не ? И ако има дали ако купя розов и източа казанчето и си долея от него ще е по добре или няма смисъл?
Не хубаво да се смесват Г11 и Г12.Аз между другото си взех някакъв странен антифриз без обозначение, на марката ROWE,който е лилавеещ на цвят.Смесвах го с Г12 на SWAG,червен нямам никакви проблеми.Предполагам,че става за доливане и на двата типа.
- Sofiawest
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 09 май 2010 15:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Антифриз
Поредният малоумен въпрос, но къде да погледна какъв Антифриз ми трябва
Re: Антифриз
Малоумен си ти!Въпросът е съвсем смислен!
Аз знам какъв трябва,но дали става и този е въпроса.
Аз знам какъв трябва,но дали става и този е въпроса.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Антифриз
Sofiawest написа:Поредният малоумен въпрос, но къде да погледна какъв Антифриз ми трябва
Виж на казанчето, ако пише G12, значи си за червен. Ако колата ти е след 1996г. сипвай червен. Промий системата с вода преди смяната.
Re: Антифриз
Точно така пише,но просто попаднах на някаква полска марка STARLINE който е червен и отговаря на същия стандарт,но е с пъти по евтин.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Антифриз
fraser написа:Точно така пише,но просто попаднах на някаква полска марка STARLINE който е червен и отговаря на същия стандарт,но е с пъти по евтин.
8-10лв. литъра е нормална цена за G12. Колко струва полския?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта