За втори път пускам тема за моя Сутиен Сексо ( Citroen Saxo).
Ако Модс решат да трият, просто знам че тук има грамотни хора които може да ми помогнат.
Работрата е следната, един ден като запалих колата сутринта виеше, свистене като от ремак, като натисна съединителя и спира, скоростите ми влизаха трудно и отидох на профилактика, доляха ми 1.5 литра масло от възможни 2 в скоростите (75в90)
Нито шума изчезна нито скоростите се оправиха, като позагреее колата добре, но като е студена ужас, едвам влизат. В Ситроен форума ме упътиха, че маслото трябва да е 75в80 и преди 2 часа го смених.
Майстора като източи маслото ми показа пробката и каза ,че най - вероятно проблема не е в маслото, и двете пробки, за източване и наливане бяха в нещо като стружки наболи, но меки. Въпросния ми каза, че най - вероятно скоростната кутия си заминава, това(стружките) било най-горния(циментов) пласт на зъбните колела.
Смени маслото и запалих да си ходдя, като чу как вие колата и каза че проблема бил в съединителя- лагер на съединителя.
Утре ще видя дали на студено с новото масло скоростите ще влизат по добре.
Някакви идей какви са тези стружки и защо вие ?
Сутиен Сексо - проблем
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
стружите не са нещо невиждано... не е чак болка за умирачка, ако маслото е бистро.
наистина си с по дебело масло от предписаното (карах едно малко вьорнерче 5). френците са с хипоидни предавки и за тях е това 75в80.
ще се подобрят значително.
иначе лагерите не се белят като глава лук, та да им пада циментацията на пластове и то на стружки...
най често се стружкат челата на зъбите и синхроните, ама те са държеливи.
ако върви, не вие и не стърже-карай смело.
наистина си с по дебело масло от предписаното (карах едно малко вьорнерче 5). френците са с хипоидни предавки и за тях е това 75в80.
ще се подобрят значително.
иначе лагерите не се белят като глава лук, та да им пада циментацията на пластове и то на стружки...

най често се стружкат челата на зъбите и синхроните, ама те са държеливи.
ако върви, не вие и не стърже-карай смело.

- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Аз съм имал 2 сутиена(ситроена) и на двата им сменях ск. кутии защото за по 2г. в мойте ръце дадоха фира и затова знам че са им слаби кутиите на сутиените.На единия като махнах пробката беше цялата в полепнали струшки и не след дълго кутията блокира, такаче бъди готов за ремонтче докато е време или смяна 

- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
има магнит на пробката за това се събират стружки(на голфа няма),това нищо не значи,на голфовете колко теми има за скоростни кутий(мой приатели сменяха на венто и двамата),пак казвам няма френски, италиянски и немски- един дол дренки са(личен опит)!!!всичко е до подръжка и предишен собственик.......е и КЪСМЕТ може би!!!



- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ХМм виждал съм как на гоуф2 като развият пробката на маслото на скоростната кутия как капват 2-3капки ама мамка и кутия ни стържеше ни виеше.Собственика напляска некво българско масло за диф. ЕП90 и му умря ръката на скоростния лост.Казах му че лекарството е друго за него,па зе че послуша и се оправи ралтата.
И сега го кара и е ок.Колко е пърцал без масло само той се мъчи да се сети.
И сега го кара и е ок.Колко е пърцал без масло само той се мъчи да се сети.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pietrokaja и 31 госта