http://news.automedia.bg/read/2519.html
Какво ще кажете колеги , доста промени за фейслифт , но пък много рано за нов модел?
Volkswagen Golf VI – ново поколение или обстоен фейслифт?
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Бобо май пак е прав... Свръхусложнени и изцедени мини /1.2
и 1.4 - позор.../ агрегати с 2 компресора в уж "бюджетния" клас, от там - направо отиваш на "бегачки"-те, всичко е ФСИ и ТФСИ... Филтри, масло и свещи няма да можеш сам да си смениш, за друго - да не говорим... Дизелите са на мода - добре, обаче - комън-и с филтри за твърди частици, наблъскани с електроника и изцедени също като бензиновите - караш 5 год. или 200-250к км. и изхвърляш, като за това време освен консумативите сменяш най-много 1 акумулатор и 2-3 комплекта накладки... После всичко е достигнало експлатационния си праг /вкл. и прословутата ДСГ-кутия, ако си с нея.../ и колата е пред разпадане - по-добре направо нова, вместо парите и ядовете да правиш 5-годишната... Икономични са, ново поколение /и бензиновите/, но не е за нас това...
П.П. Колата става като ДВД-плеър - ако си изкара гаранцията - пак добре, после направо на боклука...


П.П. Колата става като ДВД-плеър - ако си изкара гаранцията - пак добре, после направо на боклука...

- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
Да, това последното над мен е точно политиката на компаниите.
Никой производител няма сметка да произведе вечна кола. Тея които купуват нови коли ги карат max. 8-10год., а нормално 4-5год. Производителя печели от тях и се съобразява с тези цифри. E VW имат и политиката да печелят от резервни части, но това е друг въпрос. Така че ситуацията е ОК за производителите и купувачите им. Нас, дето си купуваме старите им коли кучета ни яли. След някоя и друга година 7-8год. кола ще се счита за толкова стара, както преди се е считала 15 годишната. Просто ще е с лъскава ламарина и окаяно състояние.
Никой производител няма сметка да произведе вечна кола. Тея които купуват нови коли ги карат max. 8-10год., а нормално 4-5год. Производителя печели от тях и се съобразява с тези цифри. E VW имат и политиката да печелят от резервни части, но това е друг въпрос. Така че ситуацията е ОК за производителите и купувачите им. Нас, дето си купуваме старите им коли кучета ни яли. След някоя и друга година 7-8год. кола ще се счита за толкова стара, както преди се е считала 15 годишната. Просто ще е с лъскава ламарина и окаяно състояние.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
russonera написа:Еми много добре казано.Не издържам вече.Чакам само да стана пълнолетен и най накрая да си взека тази дългоочаквана 4ка.Кога ли ще дойде това време(2 годинки.).И тогава ще ви каня на събор в Мадан.![]()
![]()
.
И аз това чакам ама за мене има доста време и ще поефтинеят ,че ми остават още 4-5 години до книжка ,а отдавна карам с дядо ми или с баща ми ама на... Поне ще са по-ефтини четворките като излезе 6ца

Re: Volkswagen Golf VI – ново поколение или обстоен фейслифт
flash написа:http://news.automedia.bg/read/2519.html
Какво ще кажете колеги , доста промени за фейслифт , но пък много рано за нов модел?
супер е колицата
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Бобо май пак е прав... Свръхусложнени и изцедени мини /1.2 и 1.4 - позор.../ агрегати с 2 компресора в уж "бюджетния" клас, от там - направо отиваш на "бегачки"-те, всичко е ФСИ и ТФСИ... Филтри, масло и свещи няма да можеш сам да си смениш, за друго - да не говорим... Дизелите са на мода - добре, обаче - комън-и с филтри за твърди частици, наблъскани с електроника и изцедени също като бензиновите - караш 5 год. или 200-250к км. и изхвърляш, като за това време освен консумативите сменяш най-много 1 акумулатор и 2-3 комплекта накладки... После всичко е достигнало експлатационния си праг /вкл. и прословутата ДСГ-кутия, ако си с нея.../ и колата е пред разпадане - по-добре направо нова, вместо парите и ядовете да правиш 5-годишната... Икономични са, ново поколение /и бензиновите/, но не е за нас това...
Само едно не разбрах, какво му е лошото да караш една кола само 5 години и после да си купиш новия модел?!Та така хората живеят от години.Като няма екстри що без екстри, като е съвременен автомобил що с толкова електроника.Що толкова консервативно.Кво не харесвате на турбините и компресорите незнам също, нема цел живот да караме 15+ годишни карбураторни и моноинжекционни коли...
Кое му е позорното от 1.4 литра да изстискаш 170 коня?На тва хората му викат инженерен успех.Щом е пуснат на пазара, явно е тестван и доказал малко или много възможностите си във времето.
Има 1.4 82 коня, 16 102 коня, 2.0 SDI 75 май беше, 1.9 TDI.....е тва ако е малък избор от слаби икономични мотори и въобще агрегатна палитра като цяло, незнам ако видиш японска ценова листа с 5 двигателя (3 бензинови и 2 дизела).
Kozunak написа:Кое му е позорното от 1.4 литра да изстискаш 170 коня?На тва хората му викат инженерен успех.Щом е пуснат на пазара, явно е тестван и доказал малко или много възможностите си във времето.
Май не е голям инжинерен успех вече, пък за възможностите си прав, виж за издражливостта по-добре да не отваряме дума.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта