Volkswagen Golf VI – ново поколение или обстоен фейслифт?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Volkswagen Golf VI – ново поколение или обстоен фейслифт?

Мнениеот flash » Пет 24 авг 2007 9:19


http://news.automedia.bg/read/2519.html

Какво ще кажете колеги , доста промени за фейслифт , но пък много рано за нов модел?




Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Пет 24 авг 2007 9:21


никога не е късно да станеш за резил


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пет 24 авг 2007 9:26


ей това ми хареса най-много:
След това, някъде към 2009 г. ще се появи и нов двулитров TDI с още по-голяма мощност - 150 кW.
mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 24 авг 2007 9:43


Бобо май пак е прав... Свръхусложнени и изцедени мини /1.2 :shock и 1.4 - позор.../ агрегати с 2 компресора в уж "бюджетния" клас, от там - направо отиваш на "бегачки"-те, всичко е ФСИ и ТФСИ... Филтри, масло и свещи няма да можеш сам да си смениш, за друго - да не говорим... Дизелите са на мода - добре, обаче - комън-и с филтри за твърди частици, наблъскани с електроника и изцедени също като бензиновите - караш 5 год. или 200-250к км. и изхвърляш, като за това време освен консумативите сменяш най-много 1 акумулатор и 2-3 комплекта накладки... После всичко е достигнало експлатационния си праг /вкл. и прословутата ДСГ-кутия, ако си с нея.../ и колата е пред разпадане - по-добре направо нова, вместо парите и ядовете да правиш 5-годишната... Икономични са, ново поколение /и бензиновите/, но не е за нас това... :cry:

П.П. Колата става като ДВД-плеър - ако си изкара гаранцията - пак добре, после направо на боклука... :evil:


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Пет 24 авг 2007 11:39


Да, това последното над мен е точно политиката на компаниите.
Никой производител няма сметка да произведе вечна кола. Тея които купуват нови коли ги карат max. 8-10год., а нормално 4-5год. Производителя печели от тях и се съобразява с тези цифри. E VW имат и политиката да печелят от резервни части, но това е друг въпрос. Така че ситуацията е ОК за производителите и купувачите им. Нас, дето си купуваме старите им коли кучета ни яли. След някоя и друга година 7-8год. кола ще се счита за толкова стара, както преди се е считала 15 годишната. Просто ще е с лъскава ламарина и окаяно състояние.


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Пет 24 авг 2007 12:35


Дано по бързо да излезне Голф 6,та по бързо да спаднат 4ките. :D


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пет 24 авг 2007 13:04


russonera написа:Дано по бързо да излезне Голф 6,та по бързо да спаднат 4ките. :D


:don't worry


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 24 авг 2007 13:05


russonera написа:Дано по бързо да излезне Голф 6,та по бързо да спаднат 4ките. :D


Това беше добре казано


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Пет 24 авг 2007 13:08


Еми много добре казано.Не издържам вече.Чакам само да стана пълнолетен и най накрая да си взека тази дългоочаквана 4ка.Кога ли ще дойде това време(2 годинки.).И тогава ще ви каня на събор в Мадан. :D :D :D .


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Пет 24 авг 2007 13:10


russonera написа:Еми много добре казано.Не издържам вече.Чакам само да стана пълнолетен и най накрая да си взека тази дългоочаквана 4ка.Кога ли ще дойде това време(2 годинки.).И тогава ще ви каня на събор в Мадан. :D :D :D .


И аз това чакам ама за мене има доста време и ще поефтинеят ,че ми остават още 4-5 години до книжка ,а отдавна карам с дядо ми или с баща ми ама на... Поне ще са по-ефтини четворките като излезе 6ца :lol:


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Пет 24 авг 2007 13:38


Еми затова чакам да излезът 6тиците повече от всеки друг.Не за да си я купя а да спаднат 4ките.
И тогава ще става зверски тунинг.


Потребителски аватар
GTI-ABF
Мнения: 152
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Volkswagen Golf VI – ново поколение или обстоен фейслифт

Мнениеот GTI-ABF » Пет 24 авг 2007 13:39


flash написа:http://news.automedia.bg/read/2519.html

Какво ще кажете колеги , доста промени за фейслифт , но пък много рано за нов модел?

супер е колицата


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Съб 25 авг 2007 0:11


Бобо май пак е прав... Свръхусложнени и изцедени мини /1.2 и 1.4 - позор.../ агрегати с 2 компресора в уж "бюджетния" клас, от там - направо отиваш на "бегачки"-те, всичко е ФСИ и ТФСИ... Филтри, масло и свещи няма да можеш сам да си смениш, за друго - да не говорим... Дизелите са на мода - добре, обаче - комън-и с филтри за твърди частици, наблъскани с електроника и изцедени също като бензиновите - караш 5 год. или 200-250к км. и изхвърляш, като за това време освен консумативите сменяш най-много 1 акумулатор и 2-3 комплекта накладки... После всичко е достигнало експлатационния си праг /вкл. и прословутата ДСГ-кутия, ако си с нея.../ и колата е пред разпадане - по-добре направо нова, вместо парите и ядовете да правиш 5-годишната... Икономични са, ново поколение /и бензиновите/, но не е за нас това...



Само едно не разбрах, какво му е лошото да караш една кола само 5 години и после да си купиш новия модел?!Та така хората живеят от години.Като няма екстри що без екстри, като е съвременен автомобил що с толкова електроника.Що толкова консервативно.Кво не харесвате на турбините и компресорите незнам също, нема цел живот да караме 15+ годишни карбураторни и моноинжекционни коли...

Кое му е позорното от 1.4 литра да изстискаш 170 коня?На тва хората му викат инженерен успех.Щом е пуснат на пазара, явно е тестван и доказал малко или много възможностите си във времето.

Има 1.4 82 коня, 16 102 коня, 2.0 SDI 75 май беше, 1.9 TDI.....е тва ако е малък избор от слаби икономични мотори и въобще агрегатна палитра като цяло, незнам ако видиш японска ценова листа с 5 двигателя (3 бензинови и 2 дизела).


Потребителски аватар
G-force
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Мнениеот G-force » Нед 26 авг 2007 9:10


Kozunak написа:Кое му е позорното от 1.4 литра да изстискаш 170 коня?На тва хората му викат инженерен успех.Щом е пуснат на пазара, явно е тестван и доказал малко или много възможностите си във времето.

Май не е голям инжинерен успех вече, пък за възможностите си прав, виж за издражливостта по-добре да не отваряме дума.


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот napster » Нед 26 авг 2007 11:05


R36 :D кой го писа това бе :D



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта