Разходка на баничарка с въже - при нас е весело :)

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Разходка на баничарка с въже - при нас е весело :)

Мнениеот juve » Съб 08 дек 2007 10:44


Вчера значи си излизам харабийската ;) сутринта и почвам да паля баничарката - известната вече 1.9Д на Пежо ..... всичко свети , цъка , върти яко - не ще ! Свалям му кората , помпя нафта - чак преля и ме оля - не ще ..... гледам за мехурчета нещо , въздух да не би да е глътнала - а бе даже не пуква веднъж ! Започвам да изреждам родословното й дърво ..Жан-Пиер , Франсоа , маиките им и цялата им рода до 9 коляно .... еми не помага ..а температурата е 4 градуса - топло .... питам в сервиза
:wink: там ми казват : ти нали знаеш Дебил Гей от вица какво казал , като имало бензин и ток в колата - айде да излезем всички и пак да влезем и ще тръгне .... демек откачай акумулатора ...все едно баничарка от 2002 - 3 може да има компот за ресет ( за дизела говоря ) ...ама зор - правя го - не .... И тогава ме закача шефа с едно 2.5ТДИ и ме помъква ...ама макар Пловдив да не е София , хич не е далавера да те влачат без спирачки и без хидрявлика ..... пискам аз и шефа вика: а бе я включи на 5 та и ще те повлача по околовръстното и да видим ... и ме повлича като куцо пиле домат .... от Хаас 60 до митницата почти през околовръстното ... по едно време му викам а бе да не му стане нещо на това , я да видим какво ще стане ....давам контакт - ха то вече е почти на 60 градуса тъпото - от сгъстяване на въздуха се помислило , че е компресор за въздух и загряло даже ..... и после вече стана интересното - връткам - пали като барут и то всеки път - топла , студена ...както дойде .... Не искам да нарушавам правилата на форума , ама верно френската кола е като френската жена :!: Ако някой има идея след като се е посмял да каже , че диагнозата е различна ( няма да споменавам 2 те диагнози от сервизи , които получих междувременно - 1 за компресия и една за сваляне на помпа :wink: )
п.с по последни данни имобилайзера е невинен ....
а бе ...посмейте се от сърце за празника на студента :))




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Съб 08 дек 2007 11:01


Да ме прощава Нии, ама преди време един познат -> майстор, ми рече -> Рено, Пежо и лайно в моя сервиз няма да видиш :twisted: Запомнил съм го до днес. 8)


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Съб 08 дек 2007 11:15


Аз имах Пежо 205 с 1.9 D! Бях много доволен от мотора. Зимата на 99г. стигаше до -15гр. и след подгряване палеше от четвърт оборот :wink: Даваше ми 6/ 100 градско. :roll:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 08 дек 2007 11:17


А бе то за кола на 290 хиляди е добра , не е барано по двигателя , ама точно преди няколко дена го похвалих как пали като барут и на .... Впрочем в случая момента е следният - както доста хора знаят , не е проблем , когато дефекта е явен и ремонтируем .... тогава си знаеш ...ако спирачките ти ВИНАГИ държат слабо си знаеш и знаеш какво да направиш , ама ако са супер и само 1 в месеца да кажем те 'преетаковат" е много по зле - няма откриване и неизвестноста е голяма - не се знае кога ще стане , когато излиза майка с дете на пешеходната пътека , или като спираш край пътя да пуснеш една вода ... та и сега с пежото е така .... всички гадаят , ама не могат да я накарат пак да го направи :evil:

до -15гр. и след подгряване палеше от четвърт оборот Wink

Прав си напълно за това :!: ама и аз не съм казал , че всички французаойки са грозни , а че са урсузи :D

Последна промяна от juve на Съб 08 дек 2007 11:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Съб 08 дек 2007 11:19


madmen написа:Да ме прощава Нии, ама преди време един познат -> майстор, ми рече -> Рено, Пежо и лайно в моя сервиз няма да видиш :twisted: Запомнил съм го до днес. 8)


ДОбре че не ти е казал Пежо, Рено, Ситроен и св**ки не правим. На мен това ми изръсиха :D


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Съб 08 дек 2007 11:34


juve написа:, ама ако са супер и само 1 в месеца да кажем те 'преетаковат" е много по зле - няма откриване и неизвестноста е голяма - не се знае кога ще стане ,


Че то с коя стара кола не е така!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 08 дек 2007 13:09


Че то с коя стара кола не е така!

мисля , че неправилно си ме разбрал :wink: Ако веднъж в месеца се прецака нещо - логично , стара кола , ясно е , но аз визирам момента ако някоя подсистема работи перфектно през цялото време ( както и моето палене да кажем ) и после на големи интервали ти прави по 1 яко сечено , та хем не можеш да го разбереш от де ти идва, хем знаеш че ще ти се случи, само дето не знаеш в кой момент По това франсетата до колкото знам са царе , ама така е като се мъчат да правят коли , вместо мода :!: :D


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 08 дек 2007 13:10


Помпичка..... при мен на Уно-то започна така....след няколко месеца спря съвсем да пали и на дърпане и на стартер.......тогава го разчастих....оказа се износена помпа (понеже беше с 1.3 моторче беше с един елемент на помпата).Ремонт и си е като ново ;)
Иначе на Партнер (1.9 прост дизел без турбо от 2001-ва) на 250к км (част от тях изключително тежки от сорта на теглене на камион с тухли по нанагорнище защото не му стига мощност да се изкачи и т.н.) спря да пали и разглобихме мотора и се оказа че сегнетите са му като бръснарски ножчета ;) (щях да се порежа без майтап).Едно ремонтче на мотора (не помня дали беше на ризи вече) и си стана убиец.
Успех!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 08 дек 2007 18:42


.Едно ремонтче на мотора (не помня дали беше на ризи вече) и си стана убиец.
Успех!

много сте бързи бе :) за един път не палене при + 4 градуса и 25 паления при -10 - следва ремонт ..... :wink: изглежда ми прекалено :wink: :lol:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 08 дек 2007 18:45


Е...аз само казах какво беше при мен ;)
Общо взето Уно-то си палеше когато си иска (мен си ме обичаше и палеше ама брата като тръгне по мацки - искаш ама няма :P ).Може да е кофти нафта,позапушено някъде нещо и като си го разтъпкал да се е отпушило....много причини може да има.


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Съб 08 дек 2007 18:58


juve написа:.....мисля , че неправилно си ме разбрал :wink: Ако веднъж в месеца се прецака нещо - логично , стара кола , ясно е , но аз визирам момента ако някоя подсистема [u]работи перфектно през цялото време ( както и моето палене да кажем ) и после на големи интервали ти прави по 1 яко сечено , та хем не можеш да го разбереш от де ти идва, хем знаеш че ще ти се случи, само дето не знаеш в кой момент


На моя Пасат ( немски :wink: ) тоя номер ми правеше електромотора след смяна на всички чарколяци вътре с оригинални!


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Разходка на баничарка с въже - при нас е весело :)

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 08 дек 2007 21:22


juve написа:...

Лелеееееееееееее като открииш проблема звънкай.
Наща е 2004 производсво на 39000км.прословутия 1.9 дизел. Само практичността ме кефи.
Абсолютно същия проблем сме имали.Първият път спира един колега, и после а да запали.......... няма никой.при нас(дали зарад стария акумулатор) завърташ два пъти и после спасявай се. Викат колесар тъкмо ще я качват и пробват за последно и оп запалва.
Ходят в сервиза и там им казали че било заради ЦД-то, не било оргинално компа нещо проверявал и правело проблем.срязали някакъв проводник.Преди около месец почват други проблеми.
Качваш се на сравнително загрял двигател а да запалиш ама тока ходи някъде.веднага кабели чудесии и пак не ??????
оставях ме е все на наклон.От тогава насам не имало проблем, ама тези автомибили с тези 1.9 дизел са МЪКА.Другата баничарка е с 1.6 бензин ама никакви проблеми и то всеки и се мята и всеки я кара как си знае........

п.п. Зацика въздушната възглавница след обаждане разбираме че си имало до еди коя си година и кои си месец фабрично проблемни. Спя да цика за забравени ключове, и едновременно с това и за забравени фарове. Миналата година при все че не беше зима като взима се разтрака всякаш в един от повдигачите масо не влиза, в сервиза казали че е нормално з атоз двигател. Да ама като дойдат едни колеги от Стара Загора с същия двигател и мърка ли мърка.


Потребителски аватар
stinka
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 27 дек 2006 18:09
Автомобил: pasat b5 i pasat b3
Двигател:
Местоположение: София

1.9

Мнениеот stinka » Съб 08 дек 2007 22:23


специално този мотор на пежо е идиотоустойчив.в старата ми работа имаше един Партнер 1.9д ,който двама колеги се мъчиха в продължение на 3-год да го строшат без успех.единия много се стара,лично съм го засичал със 150км.а по принцип се редуваха да му присвояват маслото. на 350 000 км/истински,не ставаше врътка с горивото/ го дадоха на дистрибутор в Монтана - още го вози момчето и много му се кефи.... колкото до пежо ,рено и "свирене"- пежото са с големи традиции в дизела -в минало време само пежо и мерцедес имаха дизел при леките мпс,така че не съм съгласен с някой "майстори". изкарал съм от СФА -3 нови автомобила за 7 години-един е експерт 2.0HDI ,един боксер 2.5d и един 2.8hdi. първия е на около 200х в момента,без сериозни ремонти , на 2.5 го продадохме на 450х ,без някакви капитални ремонти , а 2.8 на 190х един колега го бракува след зверска катастрофа.така че не са прави "майсторите". между другото си търкалям една 1-чка 1.6 д ,от 12години също без ремонти/капитални/ и мисля да я търкалям докато се разпадне... :lol:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 08 дек 2007 23:13


ако пак ти направи този номер направо сменете 4етеца на коляновия вал-обща болест е :lol:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 09 дек 2007 9:14


мерси , колеги ! за строшаването и аз съм съгласен - при нас често се кара на пълна газ , защото то е единственото сред банда Спринтери CDI и като се качиш на него ти се ще да слезеш в движения и да видиш маслото ;) .... за въздушните възглавници - вечно е проблем , не дай си боже да бутнеш някоя задна седалка напред ..... а
ако пак ти направи този номер направо сменете 4етеца на коляновия вал-обща болест е Laughing
- това чудо и такива неща ли имало ? току се окаже , че имало смисъл да му откачам клемите онзи ден :wink: Винаги съм мислил, че има символичен "компот" тоя дизеляк , които нито турбо нито нищо няма :D



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта