Не пали след големия дъжд

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Не пали след големия дъжд

Мнениеот rusty » Нед 21 авг 2005 18:37


Здравейте,
става дума за рено туинго, на сестра ми е, купих и го преди 2 седмици и е още в германия но след 2 дена трябва да си ходи а животното не иска да запали. Става дума за двигател 1,2 моно, 55коня, ПОЛУАВТОМАТИК. Чесно казано аз не разбирам от бензинови коли, до сега съм карал само дизел и затова реших да попитам тук. Преди 2 дена валеше много, а аз нали още му се радвам, газ през локвите. Всичко ок, паркирах го и днес като исах да го преместя не запали, мъчих няколко пъти но нищо. В книжката пише да не се върти много понеже се разваля катализатора затова го оставих. Исках да го бутна но не може нали е полуавтоматик и няма съединител :) голяма глупост. Какво да погледна? Отворих въздушният филтър- наред е. Какво друго? Благодаря предварително за помоща, дано да тръгне че иначе лошо....




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 21 авг 2005 18:49


Има ли фабричен имобилайзер?


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Нед 21 авг 2005 18:57


Какво е имобилайзер? Има страшно много (или по точно само) електроника. Сега чета тука една книга за бензинови двигатели и ме самнява да не е влезнала вода в разпределителната капачка. Какво ще кажете?


Потребителски аватар
GoGo82
Мнения: 171
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GoGo82 » Нед 21 авг 2005 18:58


Подсушавай дистрибуторната капачка/с парцали,вестник/ и кабеляците към свещите. Направо ги свали и ги почисти хубавол Успех! :wink:


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Нед 21 авг 2005 19:16


Сега бях долу до колата, свалих капачката и почистих контактите, запали веднага. Благодаря на всички за помоща, админа може да заключи темата.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 21 авг 2005 21:49


rusty написа:Сега бях долу до колата, свалих капачката и почистих контактите, запали веднага. Благодаря на всички за помоща, админа може да заключи темата.


Oт опит с 1 многострадален бензинов бус Тойо ти казвам купи си 1 флакон WD 40 и си го дръж в жабката. Помага много при калпави кабели,намокрена капачка и кабели. Заравял съм се в локва езерце до пода на буса и естествено че загася премествам се на дясната седалка вдигам капака и пръскам кабелите на свещите и делкото, местя се на шофи седалката и пали и тръгвам.Като погледна дистибуторната капачка ми е жал цялата във вода. На същит принцип е и ма Локтайт спрея 8201 / 5 функционален./



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта