

Има ли нещо такова?
- rosy
- Вечен БАН
- Мнения: 2055
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Има ли нещо такова?
Извинявам се ако въпроса ми е глупав и влезе в бисерите, но дали има така да се каже климатроник с дистанционно включване? Една позната се изгазари преди години като си прави ремонт на апартамента и и монтираха някаква система чрез която със sms дистанционно си включва парното у тях. Яко удобно. Час преди да се прибереш си стопляш апартамента. Та мисълта ми е има ли такова чудо за коли? Докато си поркаш сутрин кафето да се постопли количката, а не като слезнеш да завариш бяла мечка на задната седалка 

- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има колега, до 600м дъжи:
Виж тук: http://volkswagen.bg/modelle/passat/der_passat/zahlen_fakten/mehrausstattungen/

Виж тук: http://volkswagen.bg/modelle/passat/der_passat/zahlen_fakten/mehrausstattungen/
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Че що да няма.
До колкото знам, автомобилите, предназначени за скандинавските страни са с бая големи акумулатори, за да могат да се нагласят да речем половин час преди да влезеш в колата сутрин да ти е подгрято седалка, волан, джамци ... евентуално и двигателя малко.
А дали ще е с таймер или с дистанционно - въпрос на вкус е.
До колкото знам, автомобилите, предназначени за скандинавските страни са с бая големи акумулатори, за да могат да се нагласят да речем половин час преди да влезеш в колата сутрин да ти е подгрято седалка, волан, джамци ... евентуално и двигателя малко.
А дали ще е с таймер или с дистанционно - въпрос на вкус е.
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
най лесното и евтино решение ти е това
http://www.scytek.net/product_galaxy_co ... -2W-1.html
аларма с дистанционно палене на колата
тоест ако си оставиш парното на 2 и изгасиш колата
сутрин само я палиш от вас (хваща на 800м)
и след 10-15мин си е загряла
ест. колата си е заключена през това време
аз ползвам точно това и съм много доволен
между другото имам една излишна в момента но не знам дали ми се разделя с нея
но ако искаш мога да уредя да докарат от щатско...
http://www.scytek.net/product_galaxy_co ... -2W-1.html
аларма с дистанционно палене на колата
тоест ако си оставиш парното на 2 и изгасиш колата
сутрин само я палиш от вас (хваща на 800м)
и след 10-15мин си е загряла
ест. колата си е заключена през това време

аз ползвам точно това и съм много доволен
между другото имам една излишна в момента но не знам дали ми се разделя с нея
но ако искаш мога да уредя да докарат от щатско...
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
DragoGT: то тоя модул го има и в БГ вариант, ама не мога се сетя, кой го предлагаше.
Ама я си представи, че си я оставил на скорост пущината?
Или пък не запали от раз?
Ами на дизеля, как ще разбере, че му е достатъчно нагряването преди да врътне хамалогията?
Бая датчици трябва да се намонтират и затова е СУМА тая екстра.
А да не говорим, че през зимата, ако колата не е в гараж и си я спрял с опъната ръчна имаш готово замръзнало жило.
Ама я си представи, че си я оставил на скорост пущината?
Или пък не запали от раз?
Ами на дизеля, как ще разбере, че му е достатъчно нагряването преди да врътне хамалогията?
Бая датчици трябва да се намонтират и затова е СУМА тая екстра.
А да не говорим, че през зимата, ако колата не е в гараж и си я спрял с опъната ръчна имаш готово замръзнало жило.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
John3V написа:DragoGT: то тоя модул го има и в БГ вариант, ама не мога се сетя, кой го предлагаше.
Ама я си представи, че си я оставил на скорост пущината?
Или пък не запали от раз?
Ами на дизеля, как ще разбере, че му е достатъчно нагряването преди да врътне хамалогията?
Бая датчици трябва да се намонтират и затова е СУМА тая екстра.
А да не говорим, че през зимата, ако колата не е в гараж и си я спрял с опъната ръчна имаш готово замръзнало жило.
ами те са си го измислили
НЕМОЖЕШ ДА ЗАПАЛИШ НА СКОРОСТ -има си процедура и това е абсолютно изключено
прави три опита за запалване моята обикновенно пали на втория
и за дизела няма датчици няма нищо следи лампата на таблото или свещите
абе измислили са го
ползвам го това почти година и няма никакви проблеми

- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
John3V написа:DragoGT: то тоя модул го има и в БГ вариант, ама не мога се сетя, кой го предлагаше.
Ама я си представи, че си я оставил на скорост пущината?
Или пък не запали от раз?
Ами на дизеля, как ще разбере, че му е достатъчно нагряването преди да врътне хамалогията?
Бая датчици трябва да се намонтират и затова е СУМА тая екстра.
А да не говорим, че през зимата, ако колата не е в гараж и си я спрял с опъната ръчна имаш готово замръзнало жило.
BSM имат такъв модул, но няма нищо общо с този на Scytek.
На скорост не можеш да я запалиш, защото вариантите за механична скоростна кутия си имат алгоритъм за гасене, който трябва да спазиш, за да можеш да запалиш дистанционно, който изключва варианта да оставиш колата на скорост.
Ако колата е дизелова, то модула се настройва софтуерно за дизел и се отделя време за подгряване.
Прави и три отделни опити за палене, ако не запали от първия път, като следи обороти и разбира дали си запалил за да не преебе стартера, а и има програмирани интервали за изчакване между опитите.
Има дори забавено гасене за автомобили с турбо компресор, за да може да ти изстине турбината преди да угасне колата и така предпазва турбото от недодялани шофери, които гасят колата веднага след като са я ръчкали яко в лютеницата.
Единствения недостатък е, че не може да се монтира (или поне е много трудно) на кола с интелигентен ключ, или имобилайзер в ключа, което е почти задължително в по-новите коли.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 37 госта