И пак добре че от някъде се отвори щото можеше и да стоя и да я гледам като голям камък
заледени ключалки
заледени ключалки
Снощи влезнах в голям филм
- една серия с повторение. Замръзнали ми бяха ключалките на вратите на голфа /централното го изключих отдавна защото работи когато си иска/, по скоро замръзнали бяха самите машинки някъде вътре. С размразителя се размрази само патрона, върти се но когато трябва да отключи не помръдва. И така с двете предни врати. Багажника обаче се отвори, оттам свалих кората и през него се пресегнах и отключих едната задна врата /за мое учудване без абсолютно никакъв проблем/ добре че бях намазал уплътненията с течен парафин. Влезнах на задната седалка и се опитах да отключа предните отвътре но не стана и отвътре не щат. Просто палчето не мърда и милиметър нагоре. Последва прехвърляне от задната седалка на предните /1.80 съм 100 кг
/. Запалих колата и включих парното на две. Като се затопли колата след десетина минути се отключиха. Трябваше обаче да ходя и на друго място където не ставаше да я оставям отключена. Молех се да не замръзне пак ........ обаче не - замръзна .... и пак същи филм още един път. Най интересното е че задните и двете не замръзват т.е. в задните механизми не попада влага но в предните попада. Ако някой се е справил с този проблем да казма че е много тъпо това бутане през багажника и прехвърляне през седалките
Дали не може с нещо да се напръска като се свали дръжката за да не замръзва? Иначе трета зима я карам тая кола такова нещо не беше ставало. Патрона ми е замръзвал ама механизма не. Явно доста влага е проникнала между уплътнението и стъклото.
И пак добре че от някъде се отвори щото можеше и да стоя и да я гледам като голям камък
И пак добре че от някъде се отвори щото можеше и да стоя и да я гледам като голям камък
vladtod® написа:толкова теми има ,стана като лична драма ,как замръзнали вратите как не се отворила.С какво мислиш се размразява,с огън под колата,майката е не да го размразиш а да не допускаш да замръзне.
Последна промяна от slav на Чет 03 яну 2008 17:25, променено общо 1 път.
vladtod® написа:толкова теми има ,стана като лична драма ,как замръзнали вратите как не се отворила.С какво мислиш се размразява,с огън под колата,майката е не да го размразиш а да не допускаш да замръзне.
А на теб като не ти харесва темата що пишеш. Да трупаш мнения? Да се изживяваш като модератор? За какво? А кажи де? Що не я подмина темата и толкова. То който трябва щеше да си я заключи..
Ползвах търсачка. Излизат теми за замръзнали ключалки, затварящи механизми, уплътнания и т.н. но не срещнах някъде да се коментира замръзване на механизма за отключване/заключване вътре във вратата. Пък може и да не съм уцелил. Ама виж и друго от твоето мнение надолу има още четири с твоето пет, от тях мисля че само един е схванал къде точно е проблема ....
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13566
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
гореща вода в няколко торби / една в друга за да не тече и мокри/
С така направената грейка се допира мястото на ключалката на голяма площ.Действа безотказно , но пак трябва да се ходи за топла вода за др врата. Иначе самите механизми с WD 40, проникващо масло или силиконов спрей .Силиконовият помага и за уплътненията , пък обувките много го обичат това време - не се задържа сняг по тях , а овдата трудно пробива.
С така направената грейка се допира мястото на ключалката на голяма площ.Действа безотказно , но пак трябва да се ходи за топла вода за др врата. Иначе самите механизми с WD 40, проникващо масло или силиконов спрей .Силиконовият помага и за уплътненията , пък обувките много го обичат това време - не се задържа сняг по тях , а овдата трудно пробива.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 76 госта




