



ЕВРО стандарт
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
ЕВРО стандарт
Колеги един прител ми разправя оня ден че щели да влизат некви евро стандарти за вредните емисии(както е в ЕС),някой знае ли нещо такова и който е с по-старо возило доста данък ли го очаква 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Общо взето нямам идея от кога и дали ще го въвеждат.Иначе общо взето всеки двигател покрива определени от производителя стандарти.На някои стигат за Евро 3 или пък 4,на други няма и за 1
Общо взето Евро стандарта включва в себе си много неща - ниво на шум при работа на двигателя,ниво на отделяните вредни емисии и т.н. неща.Аз лично съм гледал за 1Z дизеловия двигател (понеже го разучвам) и му дават евро 2.
В родната ни държава повечето автомобили са старички а останалите от по-новите нямат катализатор и практически все едно същото.
Едва ли отраз ще резнат всички коли без евро стандарт понеже повечето са на газ.При газта нещата са доста добре екологично (разбира се двигателя не яде един тон масло) и общо взето с един ламбда контрол нещата застават още по-добре и ще има бесна разправия дали Лада-та на Бай Пенчо не е по-екологична от еди коя си нова кола.....познаваме си държавицата добре
Пък и градския транспорт още търкаля старите автобуси (Чавдарките се срещат междуградско, а Икарус си е стара традиция на Столицата).Така че едва ли ще го въведат от утре понеже не е толкова лесно да се определи еднозначно коя е екологична и коя не е след модернизациите в България.
Да,постигна се някакъв ефект да се мерят вредните емисии при ГТП ама това е само на теория.
Оригинално по белия свят закона е малко по-друг а не както се тълкува тук.Реално ако една кола е в заводските си норми за вредни емисии то тя не може да се спре от движение понеже е технически изправна (отговаря си на заводските изисквания).Ако ще да няма и за Евро -10 тя си отговаря на заводските предписания.
Иначе то е ясно - ако колата не покрива някакъв си стандарт или е над някаква възраст следва по-голям данък а за много старите вероятно спиране от движение....ама това засега поне е само на теория.
Чух даже,че искали да вкарат закон,че ако колата няма поне 1 AirBag не може да се движи и някакви такива.....което се сещам каква тъпла ще предизвика пред Народното Събрание (всичките Голф 2,Пасат В3 и един тон други марки модели ще сме там).
Успех!

Общо взето Евро стандарта включва в себе си много неща - ниво на шум при работа на двигателя,ниво на отделяните вредни емисии и т.н. неща.Аз лично съм гледал за 1Z дизеловия двигател (понеже го разучвам) и му дават евро 2.
В родната ни държава повечето автомобили са старички а останалите от по-новите нямат катализатор и практически все едно същото.
Едва ли отраз ще резнат всички коли без евро стандарт понеже повечето са на газ.При газта нещата са доста добре екологично (разбира се двигателя не яде един тон масло) и общо взето с един ламбда контрол нещата застават още по-добре и ще има бесна разправия дали Лада-та на Бай Пенчо не е по-екологична от еди коя си нова кола.....познаваме си държавицата добре

Пък и градския транспорт още търкаля старите автобуси (Чавдарките се срещат междуградско, а Икарус си е стара традиция на Столицата).Така че едва ли ще го въведат от утре понеже не е толкова лесно да се определи еднозначно коя е екологична и коя не е след модернизациите в България.
Да,постигна се някакъв ефект да се мерят вредните емисии при ГТП ама това е само на теория.
Оригинално по белия свят закона е малко по-друг а не както се тълкува тук.Реално ако една кола е в заводските си норми за вредни емисии то тя не може да се спре от движение понеже е технически изправна (отговаря си на заводските изисквания).Ако ще да няма и за Евро -10 тя си отговаря на заводските предписания.
Иначе то е ясно - ако колата не покрива някакъв си стандарт или е над някаква възраст следва по-голям данък а за много старите вероятно спиране от движение....ама това засега поне е само на теория.
Чух даже,че искали да вкарат закон,че ако колата няма поне 1 AirBag не може да се движи и някакви такива.....което се сещам каква тъпла ще предизвика пред Народното Събрание (всичките Голф 2,Пасат В3 и един тон други марки модели ще сме там).
Успех!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], milench0 и 60 госта