http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=620801
Интересно:
"Операция "Пътно шоу-1" беше проведена от 16 до 18 юли 2003 г."
мен не са ме спирали
Най-крадените коли...
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Причината точно тези четири марки най-често да бъдат обект на кражби е, че те са най-подходящи за българските пътища - амортизират се бавно ....
Баси лъжата амортизирали се бавно, това може да го напише само някой дето не е карал стара кола. Нормално ли е 2 пъти в годината да се сменят шарнири и накрайници. Мене ако ме питате нормално е като се има в предвид по какви пътища караме.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!!!
niksisoft написа:Причината точно тези четири марки най-често да бъдат обект на кражби е, че те са най-подходящи за българските пътища - амортизират се бавно ....
Баси лъжата амортизирали се бавно, това може да го напише само някой дето не е карал стара кола. Нормално ли е 2 пъти в годината да се сменят шарнири и накрайници. Мене ако ме питате нормално е като се има в предвид по какви пътища караме.
Колега следващия път като ти се разтропа иди и си купи частите от Унитраде.... И няма да ги семяш толкова често(Само че не знам колко $ ще ти струва:) Гумичките за клапаните са 8лв едната а иначе са 8 лв комплекта ... С други думи добре е че и толкова караме с тези ментета които са на пазара .... как според теб може една кола която е на 10 god да не и тропа нищо,а да е с оригиналните тампони още ,а после като и смениш (защото и тфа се случва)започваш да сменяш през 3-4 месеца....не са ни виновни колиците,а ментетата които слагаме по тях ...
така мисля аз де
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Sachko, а защо една кола като я вкараш в BG и е с перфектна возия, а само след няколко месеца дрънчи като каруца
Аз също залагам на проблема "пътища"
Повярвай ми менте части слагам на колицата само ако говорим за крушка на таблото или нещо от сорта. Плащам си като поп но няма кола или част която да издържа в тия лунни пейзажи по които караме
Ако някъде направят улица като света то на нея слагат поне "заспал полицай" за да не се чудиш какво става докато караш и да не губиш тренинг
Аз също залагам на проблема "пътища"
Повярвай ми менте части слагам на колицата само ако говорим за крушка на таблото или нещо от сорта. Плащам си като поп но няма кола или част която да издържа в тия лунни пейзажи по които караме
Ако някъде направят улица като света то на нея слагат поне "заспал полицай" за да не се чудиш какво става докато караш и да не губиш тренинг
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
абе отплесваме темата ама не мога да се сдържа
стана дума за частите....
какво разбирате под : ОРГИНАЛНИ ?
лично аз не съм чул VW да произвеждат накладки,маркучи,фарове и пр. и пр.
т.е. фирмите производители на автомобили работят с доставчици.
за определен период от време доставчика има сертификат за производство от определенят концерн ,но това може да се промени по всяко време по ред причини.
например VW от 85-89 работят с производител на накладки " X ",но от 90-95 сменят доставчика с "Y" !какво значи и двете фирми са ОРГИНАЛНИ .
а за останалите периоди има други доставчици нали?
с всичките глупости по-горе исках да кажа ,че трябва ли да се смени нещо то най-добрият вариант е новото да бъде от РЕНОМИРАНА марка.
за мен това,че часта е купена от оторизиран сервиз нищо не значи.на кутията пише VW а вътре какво е ?
може би ще ме контрирате :а сертификата от VW ?
да ,но тук играе роля цената на продукта.не е нужно да е най-доброто ,а да задоволява изискванията на концерна за момента.
за "живота" на частите е друга тема "оргиналните"монтирани на колите изкарват примерно 10 г.ами хората ТАМ по толкова ги карат
производителите на части нямат никаква далавера да правят "вечни" неща щото ще фалират нали?
някъде бях прочел,че основните приходи на автомобилостроителите не са от продажбата на автомобили а от резервните части !
стана дума за частите....
какво разбирате под : ОРГИНАЛНИ ?
лично аз не съм чул VW да произвеждат накладки,маркучи,фарове и пр. и пр.
т.е. фирмите производители на автомобили работят с доставчици.
за определен период от време доставчика има сертификат за производство от определенят концерн ,но това може да се промени по всяко време по ред причини.
например VW от 85-89 работят с производител на накладки " X ",но от 90-95 сменят доставчика с "Y" !какво значи и двете фирми са ОРГИНАЛНИ .
а за останалите периоди има други доставчици нали?
с всичките глупости по-горе исках да кажа ,че трябва ли да се смени нещо то най-добрият вариант е новото да бъде от РЕНОМИРАНА марка.
за мен това,че часта е купена от оторизиран сервиз нищо не значи.на кутията пише VW а вътре какво е ?
може би ще ме контрирате :а сертификата от VW ?
да ,но тук играе роля цената на продукта.не е нужно да е най-доброто ,а да задоволява изискванията на концерна за момента.
за "живота" на частите е друга тема "оргиналните"монтирани на колите изкарват примерно 10 г.ами хората ТАМ по толкова ги карат
производителите на части нямат никаква далавера да правят "вечни" неща щото ще фалират нали?
някъде бях прочел,че основните приходи на автомобилостроителите не са от продажбата на автомобили а от резервните части !
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan, villystyle и 56 госта